Pages

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

19 Kasım 2008

Cocuk Istismarina Hayir!

Gunlerdir bloglarda konuyla ilgili yaziyi goruyordum....bu konuda hassas olmamak mumkun mu?! Ben teknik kabiliyetsizligimden oturu gec bile kaldim...
Allahim hepimizin colugunu cocugunu sapiklardan korusun, biz yetiskinler de bu konuda bence uzmanlardan da fikir alarak cocuklarimiza bilgi verip, boyle bir istismar ile karsilasirlarsa ne yapmalari gerektigini anlatalim...bu konuda yazabilecek maalesef kotu bir anim da var ancak belki baska bir posta diyorum...

'' Benim bloguma şu an bakıyorsan ve bir şekilde bu yazıyı okuyorsan senden rica ediyorum. Her kim olursan ol eğer blog sahibiysen blogunun içeriği ile ilgisi olmasa bile lütfen bahsedeceğim yazıyı yaz.Eğer blogun yada web siten yoksa "insan insan" olmanın görevidir diye düşün ve bahsedeceğim siteyi mail listende ki her arkadaşına yolla! Avaz avaz bağırmak ve dur demek istiyorum bu gidişhata! http://kampanya.annecocuk.com/.com/''Ben de bu gidişata dur demek istiyorum. Lütfen hiç biriniz imzalarınızı eksik etmeyin...
Special thanks to Sevgili UYUZ CADI :)

Hiç yorum yok: