Pages

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

31 Ocak 2013

Babam melek oldu...

Zaten bir melekti...3 Ocak bizim için...kabus dolu bir gün oldu.Babacıgım aramızdan ayrıldı..apansız,ani ama tek tesellimiz onun icim çok kolay olması. Kardiyak arrest denen hadise onu 67 yaşında benden ,kardeşimden ,biricik torunundan ve tabii ki sevgili hayat arkadaşından ayırdı .

Ölüm hayatta en çaresiz kaldıgımız durum, yokluguna alışmak mümkün degil,çok özlüyoruz çok tarif edilemez bir şekilde ve asla onu bir daha göremeyeceğimi,sarılamayacagımı bilmek bazen bana çıldırabilirmişim hissi verse de çıldırmıyorum ve evet bir şekilde hayat devam ediyor-muş ama asla eskisi gibi degil :(

40 yaşında olmama ragmen babamın küçük kızıydım o da benim babişimdi:((((

Üzüntüm sonsuz...Cennet varsa babam orada ...


32 yorum:

Atolyekedi dedi ki...

offf gerçekten melek yüzlü...Allah sizlere bol bol sabır versin dayanması çok zor bir acı,Babacığının mekanı cennet olsun, çok çok üzüldüm anlatamam

sosyetepazarimm.blogspot.com dedi ki...

Babamı kaybedeli bu sene itibariyle 16 yıl oldu. Her an özlüyorsun. Olmadık şeylerle kendimi çok teselli ettim. Belki seni anlatacaklarım teselli eder mi bilmiyorum ama sizin o kadar güzel anılarınız olmuş ki benim babamla biriktirdiğim anım hiç yok gibi 12 yaşındaydım ben babam öldüğünde, annem ve biri 10 diğeri 8 yaşındaki kardeşimin sorumluluğu özlem ile karıştı. Sonra o özlemle karışık bir sürü acı dolu aylar ve seneler geçti şimdi 28 yaşındayım onu sadece 12 yaşında hastahanedeki haliyle hatırlıyorum.

Özleminiz yanında Babanızı hep en güzel anılarınızla hatırlayın :)

Nur içinde yatsın, Rabbim size de sabır versin.

Hayırlı geceler

Unknown dedi ki...

Canım başın sağolsun,
çok zor gerçekten,
sabır diliyorum.

Girls On Blog dedi ki...

@Kedi'cim...amin canım amiinn...gerçekten çok büyük acıymış..allah razı olsun..Gerçekten de özel bir insandı..ne insan ne hayvan kimseyi ufacık incitmişliği yoktu:((
@Selda'cım ...böyle dedim içimden geldiği şekilde..gerçekten zor şeyler yaşamışsınız ufacık yaşınızda..:( Allah razı olsun ...iyi dilekleriniz için sonsuz teşekkürler.
@Sevil hanım,çok çok sağolun...cidden çok zor..sabır en büyük istegimiz gerçekten de..

Fatma dedi ki...

Allah rahmet eylesin, başınız sağolsun, Allah size ve tüm yakınlarına sabır versin inşallah.

AsOrTiK dedi ki...

başınız sağolsun. allah rahmet eylesin.
sizlere sonsuz sabır diliyorum...
sevgilerimle

Asortik Krep dedi ki...

Yazıyı düzgün okuyamadım inan ki..Üzgünüm,mekanı cennet olsun.Allah sabır versin.

Unknown dedi ki...

İki sene dört ay oldu gideli, tek istediğim babacığım diye koşarak boynuna sarılmak... Allahım nurda yatırsın tüm gidenleri :(

Gülen Tezer dedi ki...

Hayatlarımız ağaçlar gibi. Kökler salıyouz derinden sevgiden. Kaybettiğimizde daha da derinlere iniyor köklerimiz.. Acısı da işliyor daha derine..
Sol gözümden düşen göz yaşım elime damladı. Sağ gözüm hep daha geç ağlar benim.
O kadar iyi anlıyorum ki seni :( Ben de anneciğime sarılamıyorum mesela..
Cennet var ve babanla annem orada.
Başın sağ olsun.

vintageduygular dedi ki...

:(( Basiniz sagolsun. Allah size,ailenize sabir versin. Melek Babanin mekani Cennet olsun.. Allah sabir versin.. :(

Tannesi dedi ki...

Ahhhh, yeni gördüm! Başınız sağolsun, Allah mekanını cennet eylesin, rahmet eylesin gani gani inşallah.
Diyecek söz yok biliyorum, size bolca dayanma kuvveti diliyor ve sımsıkı sarılıyorum. :...(

ruşyena dedi ki...

Allah rahmet eylesin...
sabırlar diliyorum.

★nasli_ dedi ki...

Ben böyle yazılar okudukça oturup deli gibi ağlıyorum :(
Ben bile burda ağladıysam kim biilir sen nasıl...

Başın sağolsun :( Allah günahlarını affetsin..

Unknown dedi ki...

başınız sağolsun canım :( nur ıcınde uyusun babacığın cennet mekanında inşallah..

Girls On Blog dedi ki...

Aminn..cok sagolun:(

Girls On Blog dedi ki...

Allah razı olsun, cok sagolun:(

Girls On Blog dedi ki...

Ah Asortikcin ah :(( amin canım, dostlar sagolsun..

Girls On Blog dedi ki...

Funda'cım olmus demek o kadar Zaman.. Cok iyi anımsıyorum babacıgınla ilgili yazdiklarini.. :((nurlarda yatsinlar.. Amin

Girls On Blog dedi ki...

Gulen'cim.. Ah ah.. :(( annecigin de tum sevdikleriniz birlikte rahat uyusunlar insallah.. Bizlere de bol sabır allahtan :(

Girls On Blog dedi ki...

Ah amin canım, sagolasın :( allahım sevdiklerimizden ayırmasın

Girls On Blog dedi ki...

Canim, cok cok sagol :( allah razı olsun..

Girls On Blog dedi ki...

Aminn, cok sagolun :(

Girls On Blog dedi ki...

Cok buyuk acı cok, elden birsey gelmiyor :(( sagolasın

Girls On Blog dedi ki...

Serap cok tesekku ederim, allah razı olsun..

Makyaj Kelebegi dedi ki...

Başınız sağolsun.Böyle yazıları okurken çok hüzünleniyorum.Allah ailenize sabır versin.

lolipu dedi ki...

başınız sağolsun, Allah sabır versin. Seneler geçtikçe acısı belki azalıyor ama özlem gittikçe artıyor:((Çok zor biliyorum ama Allah geride kalanlara sağlık, uzun ömür versin. Allah rahmet eylesin.

Gulsen dedi ki...

Sabır dilerim çok zor iyi bilirim. Nurlarda yatsın.

Girls On Blog dedi ki...

Cok sagolun, amin.

Girls On Blog dedi ki...

Cok cok sagolun .. O özlem ahh o özlemm :((

Girls On Blog dedi ki...

Cok sagolun, amin:(( allah sizlerden razı olsun

Unknown dedi ki...

Mrb blogunuzu Atölye kedide duydum. Allah rahmet eylesin.
bende babamı aynı nedenden kaybettim 6 yıl önce. alışmak zor.

seolara dedi ki...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
www.cay-makineleri.com