Pages

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

30 Ekim 2009

Philips Buhar Kazanlı Ütü-Fikri Mühim

Ben ev işleri içinde en çok ütü yapmayı severim:) Yemek yapmaktan sonra en çok sevdiğim iş diyebilirim.
Geçenlerde mail kutuma Fikri Mühim'den yeni bir kampanya ile ilgili bir posta geldi...Ne zamandır buhar kazanlı bir ütü almak istiyordum ama fiyatları yüksek olduğundan erteliyordum...Yeni kampanya Philips'in buhar kazanlı ütülerinden birinin Fikri mühimler için oldukça uygun bir fiyata indiğini öğrenince çok mutlu oldum :))
Sonuç olarak dün yeni ütümü bana yakın olan bir bayiiden kapıp geldik....
Çoğumuz çalışan kadınlarız ve hepimizin zamanı çok kıymetli.
Bir de bu ütülerin güzel tarafı yüksek basınçlı buhar verdiği için kıyafetler filan sanki yeni alınmış gibi gıcır gıcır ütüleniyor:)
Bu arada Fikri Mühimler icin hazırlanmış bir kutu da verildi ütüyü alırken. İçinden de şeker bir tişört ve Philips shop veya Hepsiburada.com'da geçerli olan indirim çekleri çıktı.
Aranızda Philips buhar kazanlı ütü almayı( düşünen arkadaşlarım varsa lütfen bana bir mail atın veya yorum kısmına mail adresinizi bırakın size indirim çeklerinden yollıyayım. Kesinlikle asla pişman olmayacağınız bir alışveriş garantisi verebilirim:)
Bu tip alışverişler hepimiz için önemli ben kendim de bir ürün alırken bloglardaki yorumlardan iyi veya kötü etkilenerek alışveriş yapıyorum açıkçası...O yüzden bunu mutlaka paylaşmam gerektiğini düşündüm.
sevgiler:)

25 yorum:

Haydins dedi ki...

Ütüm çok yeni olmasaydı alabilirdim aslında ..

Girls On Blog dedi ki...

Serpil'cim diğerini yedek yap:) güzel fırsat ve cidden ben çok çok memnun kaldım.
annemle kızkardeşim de 1 alt modeli var kardeşim öğretmen ve çocuklu yani zaman problemi de var...ay artık hiç gözüm ütüden korkmuyo şeklinde :))) Ben de onlarda deneyip hevese gelmiştim.

nur f dedi ki...

merhaba,
ben de ne zamandır ütü almayı düşünüyorum. ama markaya karar veremiyorum. philips i düşünmemiştim, düşünmeye başlayabilirim:)

Girls On Blog dedi ki...

Merhaba fnur...kesinlikle iç rahatlığıyla tavsiye ederim...indirim çeki istersen lütfen haber ver:)

nur f dedi ki...

teşekkür ederim,
bu hafta bi ara ütüyü yerinde inceleyip size haber veririm.

- dedi ki...

bense ütüden nefret ederim, herşeyi yapayım ütü yapmayayım şeklindeyim hep. Sanırım önünde sonunda alacağım bir buhar kazanlı. Hiç olmazsa 10 kez üzerinden geçmek zorunda kalmam. Ama çok pahalıymış :(

Girls On Blog dedi ki...

butterflyım evet sen de yoğun çalışan bi kadınsın..pahalı evet ama kesinlikle değiyor..accaip kısa sürede bitiriyosun bi sürü çamaşırı. bir de taksit de yapıyorlar..istersen indirim çeki yollarım sana da.
Gör bak zevk alır hale bile gelebilirsin:)

zeynepin sesi dedi ki...

benim ütüm philips,çok memnunum gerçekten..çok güzel ütülüo..
ayrıca sen bana yorum yaparsın da ben sana yapmaz mıyım..ha bak bi de bundan sonra daha fazla yorum yapmak için izlemeye aldım seni :)

Girls On Blog dedi ki...

:)))
Hoşgeldin Zeynep....evet ben de senin ayakkabıcıya gidicem bu hafta .Kartı koyman çok iyi olmuş:)
Ütü konusunda tek bir kusur bulamıyorum valla,isabetli seçim yapmışız:)

nur haniiiim dedi ki...

Yazını öğle tatilinden sonra okudum, daha doğrusu 13.20 de. Tam yandaki bayiiden Tefal aquaspeed 115 ütümü alıp gelmişken.Sinir oldum kendime sinir. Gerçi ben 140 TL ye aldım, ya sen? Benimki kazanlı bile diil...

Girls On Blog dedi ki...

Nurcummm :) Gule gule kullan sen de..ben taksitli aldım 220ye geldi..normal fiyatı 500 civarında yanılmıyorsam.Fikri muhimler icin pesin fiyatı 199'ya inmisti gercekten cok iyi fiyat.Durup durup ütü yapiyorum desem abartmis olmam:)Ozledim seni bu arada...

nur haniiiim dedi ki...

Ben de fikri mühime üyeyim ama benim fikrimi pek mühim bulmamışlar heralde, hoş ben de pek o işlere bulaşamadım daha.Neyse şimdi ben bunu dün aldım iade etsem, seninkinin tam markası ne, onu gidip görsem amaan kafamı karıştırdın aşkolsun...Vazgeçtim bunu kullanıyım artık. Ben de özledim, galiba ocakta emeklilik dilekçesi vericem, bu yaz tam kadro çeşme'de çimeriz artık.Bu sefer ben bekliyorum bahçemize, begonvillerin altında nescafe içeriz, yemek yeriz, sana sigara içirtmem, yaptığım etkinlikleri gösterip seni bayarım.Öptüm...

Girls On Blog dedi ki...

:))) Bizim Aslı var ya ona da mail gelmemişti...mail atıp katılmak istedigini soyledik.Cunku annesi de istiyordu bu ütüden. sonra onu da kattılar kampanyaya:))
Nurcum sen emekli olucak kadın değilsin bence,iyi düşün:))) yaz planları şahane inşallah yapıcaz.Umarım ben o zamana kadar zaten sigarayı bırakmış olurum:/
Sevgiler

ae dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ae dedi ki...

Merhaba,
kazanlı ütü almayı düşündüğüm şu günlerde sizi yorumunuzu okumam iyioldu çünkü çok kararsızdım...ben de philips ürünlerine bakıyordum ama hangi model olması gerektiğine bir türlü karar veremedim...model ve fiyat konusunda beni aydınlatırsanız sevinirim teşekkürler

e-mail kelebek2911@gmail.com

YeMeK vAkTi dedi ki...

ben ütü sevmem mümkünse bana kazanlı ütü deilde şöle ucuzundan bi hatun bulsan gelse ütülese :)))

Girls On Blog dedi ki...

:)))))))alemsin Aylin'cim.Ben geleyim sana yardıma..bila bedel:))

Unknown dedi ki...

Philips kazanlı ütü modellini bildirebilirmisiniz lütfen? bende kazanlı ve philips ütü almaya karar verdim ama model konusunda henüz karar veremedim.

Şimdiden teşekkürler,

Unknown dedi ki...

merhaba uzun zamandır ütü almak için araştırma yapıyorum. fkata kesinlikle phil,ips alacağım. model konusunda tereddütlerim var dün bir firma aradı indirim de gc 8220 varmış % 30 indirimli olduğunu söyledi sadece 2 gün için bu indirim. kardeşimde gc 9040 öneriyor gönlümde bu gc 9040 da ama fiyatı yüksek bu konuda yardım edermisiniz ayrıca indirim çeklerinde yararlanabilirmiyim
Kayseriden sevgiler bu arada bende yeni bir fikrimukim olarka desteklerinizi bekliyorum Servet Büyükşekerci mesekuse@hotmail.com

Girls On Blog dedi ki...

Senyuzlu merhaba
Bendeki model GC7330 ...cok memnunum.Kesinlikl verilen parayi hak eden bir urun.
Iyi gunler dilerim.

Servet hanim biraktiginiz mail adresine yazdim.Size de sevgiler,iyi gunler

exoticboy dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
exoticboy dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
exoticboy dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
exoticboy dedi ki...

philips ütü hakkında bana da yardımcı olursanız sevinirim.şimdiden teşekkür ederim.fikrimühim üyesiyim.mail adresim exoticboy@gmail.com

Önce Kadın Sonra Anne dedi ki...

aradan 4 yıl geçmiş, hala ütüden memnun musunuz?
Ben kararsız kaldım. Tefal olabilir diye düşünüyordum. Terzide Delonghi gördüm. Philipsin ise ısı ayarı yokmuş ketenden sonra hemen ipek ütülenebiliyormuş.
üçünü de satan adam elogalara bakayım dedim siz çıktınız karşıma...
Bu arada biz yüzyüze tanıştık sizinle:))) Bu sene Ağva'ya bir kaçamak yapmıştık baharda. Dönüş yolunda sizin yere uğradık bir sonraki sefer için fikir edinmek üzere... Eşim ve oğlum arabada beklerken siz bana odaları gösterdiniz. Çocuk almıyoruz huzur bozulmasın diye dediniz, ben de mantıklı dedim.
Bu arada ben de İzmirliyim ve Fikrimühimlerden biriyim.
Benim bloga da beklerim:
http://oncekadinsonraanne.blogspot.com