Pages

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

03 Ocak 2012

Beyaz Ev -Ağva

Hepimize şahane bir yıl diliyorum herşeyden önce...Mutlu,sağlıklı ve bol bereketli bir yıl olsun.

Pek çoğunuzun haberi oldugu üzere Ağva'da minik ve gerçek anlamda bir butik otel açma hazırlığındaydık ...7 ay sürdü bu şahane mekanın tadilatı ve hazırlıkları. Biz yorulduk..ama her anından çok zevk aldık o ayrı...Geçtigimiz hafta Facebook'da sevgili arkadaşım,ünlü fotografçı Adil Gültekin'in çektiği fotograflardan bir albüm paylaştım ve gelen tepkiler o kadar güzeldi o kadar güzel ki..ne yorgunluk kaldı geriye ne bi'şi:)

Yılbaşı için bir grup yakın arkadaşımız bize jest yaptı...kendi aralarında organize olup bu sefer müşteri olarak gelip bize siftah yaptırdılar:)) Çok çok güzel bir geceydi...

Böylece Beyaz Ev Ağva artık,yeni konuklarını bekler:)






Yaklaşık 380 kare fotograf var,takdir edersiniz ki hepsini buraya yüklemek mümkün degil.Web sitemiz çok yakında açılacak...

Bu arada ben hiç daha önce hediye çekilişi yapmadım,ama pek muhteşem bir çekiliş için hazırlıklarla ugraşıyorum..takip ederseniz asla pişman olmazsınız..:)

Kucak dolusu sevgilerimle,





66 yorum:

Adsız dedi ki...

tekrar hayırlı uğurlu olsun canım.Şahane bir mekan olmuş umarım en yakın zamanda bende gelebilirim.

Çekiliş fikri de ayrıca süper :)

Girls On Blog dedi ki...

Nalan'cımm tekrar teşekkür ediyorum ben de:) Ben de gelebilmeni umuyorum:)))
Valla geçen gün aklıma bi ampul gibi yanıverdi çekiliş fikri:))

Berrin Haberveren dedi ki...

O jakuzili odayı istiyorum :))

yass dedi ki...

ayyy Rengin harika olmuş burası mutlaka ama mutlaka ben gelırım

vintageduygular dedi ki...

Tebrik ederim,dilerim dilediginiz gibi cok güzel,bereketi bol olur. Belli ki ben bu cekilise katilabilmek icin cok uzaklardayim.Yine de destek olmak icin blogumda duyurmak isterim,resimlerle beraber.Eger izin verirsen. ;)

serrose dedi ki...

hayirli ugurlu olsun bayildiiiiiim
ve cok gelmek istiyorum.
Her detaya bayildim not aliyorum hemen ve geldigimi gelecegimi duyarsan ses bana unutturma lutfen :)

Ülkü dedi ki...

Hayırlı olsun yazın konaklama hediye ederseniz bütün sülalem dahil olur çekilişe demedi deme :))) ağva şığıyım uzaktan hatta ölürsem gitmeden ağvaya gömün beni diyorum :)) bu yaz için görüşürüz :)

Fifi Croissant dedi ki...

Rüya gibi bir yer olmuş Beyaz Ev! Hayırlı olsun, uğurlu gelsin :)

Guler dedi ki...

Annecim, çok emek çektiniz çok çalıştınız ama harika bir meken yarattınız. Bu işte emeği geçen Aslı , Gül ve sen süper başarılı iş kadınları olduğunuzu kanıtladınız.
Sizlerle gurur duyuyorum.
Hayırlı, uğurlu, şansı açık bol kazançlı olsun inşallah.

Girls On Blog dedi ki...

@Berrin :))) o zaman bekleriz...talibi en çok odalar onlar oldu:)))

@Yass'cımmm begendin mi...çok sevindim:)Tabii ki gelin,zevkle misafir ederiz.

@Vinatge Duygular...destegin için çok çok teşekkür ederim,ne demek izin vermek tabii ki..çok memnun olurum..:)Amiiinnn

@Serrose'cum....en uzaktan gelen konugumuz olursunuz garanti...zevk duyarım seni de burada görmekten...ben sana anımsatırım:))Çok teşekkürler ..Yoshi'ye de selamlar:)

@Ülkü:))) Tabii katılın hepiniz,kime çıkacagı belli olmaz...çok uzatmadan yapıcam çekilişi,sadece web sitesi bitsin onu bekliyorum:)görüşmek üzere:)


@Magissa'mmmm ayol çok özledim seni..bu vesileyle sesini tekrar duyduguma çok sevindim .çok teşekkürler:)

@Guler..annem benimmm.....sagolasın..insallah ...ve amin:)) bizim takım adına tüm övgüleri kabul edip sahiplerine iletiyorum:))Biz de öpüyoruz

Haydins dedi ki...

Hayırlı olsun Rengincim , bol kazançlar dilerim..Çok güzel bir yer yaratmışsınız, ellerinize sağlık..

Girls On Blog dedi ki...

Serpil'cim,çok teşekkürler..inşallah öyle olsun:)

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Burası harika görünüyor.Ağva'yı hep duyarım ama hiç gelmedim.Fotoğrafları gördükten sonra ilk sıraya not aldım.Bol ve hayırlı kazançlar dilerim.

vintageduygular dedi ki...

http://vintageduygular.blogspot.com/2012/01/beyaz-ev-agva-artkyeni-konuklarn-bekler.html Umarim gerceklesen hayallerinize az da olsa destek olmusumdur.Sevgiler ;)

TurboDreams dedi ki...

harika görünüyor.. Emeğinize sağlık. umarım gelme fırsatım olur

sevgilerimle...

u.aydin dedi ki...

Bayıldım vallahhi ben çok görmek istiyorum ağvayi .fiyat konusunu konusabilirsek grup halinde yada kişi başı çok sevinirim.sevgilerle.tekrar hayirli olsun.Yeniyil şans getirsin.

Asortik Krep dedi ki...

Süper gözüküyor,tebrik ederim.

mihrimah dedi ki...

hayırlı olsun.böyle otantik yerleri çok severim.size konuk olmayıda çok isterim .sevgili eşimse evine aşıktır.bakalım inşallah ikna turları başlar artık sevgiler

Hande dedi ki...

Hayırlı olsun fotoğraflardan çok güzel bir yer olduğu gözüküyor. Turizmci olarak, hayalimde ileride bir butik otel açmak var. Sizin hayaliniz gerçek olmuş çok sevindim :))

mughetto dedi ki...

herşey harika bayıldım tek kelimeyle, hayırlı uğurlu olsun. Ağva'yı çok ama çok severim, ne zamandır tekrar gitmek aklımda. Eğer yolum düşerse adresim Beyaz Ev olacak :)

Fatma dedi ki...

Nefis bir yer olmuş, dekorasyon sıcacık, insan kendini evinde gibi hisseder burada, manzaraya bayıldım her pencerenin manzarası ayrı güzel, hayırlı uğurlu olsun:)

Girls On Blog dedi ki...

@içimden geldigi gibi : Ağva gerçekten güzel,İstanbul'a hem bu kadar yakın hem de bu kadar uzak ...çok teşekkürler güzel dilekleriniz için.

@Vintage duygular :Harikasın sen! :)

@Turbo Dreams,umarım gelebilirsiniz,hayal kırıklığı olmaz:) sevgiler

@u.aydin...çok teşekkür ederim,size de iyi bir yıl olsun insallah. rengintekin@gmail.com mail adresim..haberleşebiliriz:)

@Asortik krep...çok teşekkürler canım,begenmene çok sevindim:)yolun düşerse bu tarafa mutlak
a bekliyorum.

@Mihrimah: :)))Eşinizi ikna etmek için bir yöntem, Beyaz Ev gerçekten ev konforunda:) bekleriz,çok teşekkürler.

@Hande:İnsallah senin de hayallerin gerçek olsun,çokkk teşekkürler:)

@MughettoTatlım çok teşekkürler,bu arada yeni evlilere göre gayet romantik ortamımız:)) bekleriz

@Fadiş:Ne mutlu bize:),çok ama çok teşekkür ederiz..

Bu arada tüm yorumlar için herkese teşekkür ederim...yorumları okurken çok çok duygulandım.

Elmas Kalkanlı dedi ki...

hayırlı Olsun. Bereketli, bol kazançlı müşterilerle dolu sağlıklı bir yıl olsun:)

restoration dedi ki...

çokk güzell olmuş oteliniz resimler bile huzur veriyor insana..:) hayırlı uğurlu olsun

Girls On Blog dedi ki...

@Elmas,çokkk teşekkürler:)Hepimize güzel ve bereketli bir yıl olsun insallah:)

@restoration aman ne mutlu bize..:)çokk teşekkürler

Köklerden Uzağa dedi ki...

Merhaba,
Tanıtımınızı Vintage Duygular'da gördüm. Çok hoşuma gitti. Fiyat bilgisi alabilir miyim? Yakınlarda bir haftasonu misafiriniz olmayı çok isterim.

Köklerden Uzağa dedi ki...

Bu arada mail adresim profilimde gözüktüğü için yazmamıştım: bernasagun@gmail.com

Girls On Blog dedi ki...

Berna Hanım merhaba:)

Ben size mail atıyorum,görüşmek dileğiyle...sevgiler:)

Ülkü dedi ki...

O mailden bende istiyorum :)
simseginulkusu@gmail.com

mughetto dedi ki...

O zmn ben deee :) lifebymughetto@gmail.com

Ülkü dedi ki...

:)))))))))
Aslında buluşma yerimi olsa ne :) hepimiz aynı anda gitsek :)

Girls On Blog dedi ki...

sevgili Ülkü ve Müge ...o mailden size de geldi:)

Sevgiler tekrar

Ülkü dedi ki...

Teşekkür ederim bilgi için :) inşallah görüşürüz :)

Atolyekedi dedi ki...

harikaymış..... Allah bol ve hayırlı kazançlar nasip etsin hayırlı olsun

YeMeK vAkTi dedi ki...

tek gece kabul ediyormusunuz:)biz cumartesi çalışıyoruz işten 4 te çıkcazda gelcez de acıyın bize kabul edin rengin hııı:)

Girls On Blog dedi ki...

Kedi'cimmm:) çok sagol canım...amiinnn...
Aylin'cim:)))) bana bi mail atar mısın...? var mı mail adresim sen de? adımsoyadım@gmail.com

Aktuelmoda dedi ki...

Harika sıcacık bir yer olmuş,zevkle döşenmiş,hayırlı olsun...

Girls On Blog dedi ki...

Aktüel moda,Hoşgeldin:)
Çok teşekkür ederiz...begeniler bütün emeklerimizin karşılığı gibi..

a. gizem dedi ki...

hayırlı olsun bol kazançlar diliyor yaza doğru gelmek istiyorum :)

yerdenuzak dedi ki...

Hayırlı olsun, çok sıcak bir mekan gibi, umarım en kısa zamanda ziyaretçiniz oluruz;)

Nilgün Komar dedi ki...

hayırlı olsun.....

Gülin Ağırman dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Gülin Ağırman dedi ki...

Merhaba,
Otelinize bayıldım, hayırlı olsun :)
ücret ve diğer konaklama detayları hakkında nasıl bilgi edinebiliriz?
biz de eşimle blog sitemizde gezip gördüğümüz yerleri, konakladığımız güzel otelleri vs. yazıyoruz (http://keyfimizvebiz.wordpress.com)mutlaka gelmek istiyoruz otelinize, özellikle jakuzili odaya bayıldımmm :)

Sevdiye dedi ki...

Ben'de sizin güncellemeler görünmüyor? başka bir blogta görüp haberdar oldum.
Hayırlı ve uğurlu olsun şirin, beyaz eviniz :)
Yolumuz düşerse uğrayacağımız yerler arasına yazdım :)Hatta bir hafta sonu cimcimemle kaçabilirim bile, Alaçatı'yı düşünüyordum ama burası hem yakın hem de pek davetkar :D
Çok güzel bir mekan bayıldım, duvarlarda çarpı işi var mı diye de bakındım :)) Bitmediler mi ;D

CEPAYNASI dedi ki...

bayıldım:)
bir gün mutlak gelmek dileğiyle,
başarılar ve şans diliyorum!
ve duyurmak istiyorum sayfamdan...
sevgiler...

Ülkü dedi ki...

http://busemiz.blogspot.com/2012/01/biraz-tantmrek-lam-lar.html

:)

tintirişin zembili dedi ki...

Merhaba Yeni yıl yeni başlangıç Ne mutlu size Herşey gönlünüzce olsun
Oteliniz çok güzel Misafir gelmek isterdim bilgilendirebilirmisiniz?
Selam ve sevgiler

Yolcu dedi ki...

Ağva sevdiğim, keyif aldığım İstanbul'a yakın ender yerlerden. Hep hissettiğim bir eksiklik vardı. Senin dost sıcaklığınla, keyifli konukevinle o da tamamlanmış. Rengin bu güzel mekan için tebrik ederim. En kısa zamanda kaçmalıyım oralara:)

Quentins dedi ki...

Hayırlı olsun :) Çok huzurlu bir mekan olmuş. Gidilecek yerler listemde yerini aldı bile. Web sitesinin açılmasını dört gözle bekliyorum ki daha detaylıca inceleme imkanımız olsun :)

Girls On Blog dedi ki...

@A.Gizem,çokk teşekkürler,yaza doğru görüşmek üzere diyelim mi:)? sevgiler

@Çocuklarla Moda, hoşgeldiniz :) Bekleriz çok memnun oluruz..iltifatlarınız için çok teşekkürler:)

Girls On Blog dedi ki...

@ Nilgün Komar..çok teşekkürler Nilgün Hanım:)

@Gülin Hanım merhaba,begeninize cok cok mutlu olduk..sizi de burda agırlamayı cok arzu ederiz:)
info@agvabeyazev.com adresine bir mail atarsanız elimden geldigince sizi bilgilendireyim:) sevgiler

@Sedo kız,selamm selammm:) iyi ki haberdar olmussun zira epeydir haberlesememistik..sen ekleme de sıkıntı yasadıgını soylemistin yanilmiyorsam...neden oldugunu da cozemedim gerci:/
Sen gelmek istedigine emin misin:)))? Senden ozel ders talebim olabilir:))) Aslında ufak ufak bi suru sey yapiyorum,kafamda da guzel projeler var ama biraz zaman alacaga benziyor:) cicmcimeyi ve seni opuyorum:)

Girls On Blog dedi ki...

@Cep aynası...ne kadar içten yazmışsın,ben de buna bayıldım:) çokk teşekkürler,görüşmek üzere diyelim mi;)?

@Ülkü,aaa bakıyorum şimdii....:)) Çokk teşekkürler ...bu destekler bizi çok ama çok mutlu ediyor:)

@Serap Hanım,merhaba:)Amiiinn diyorum dolu dolu...siz de info@agvabeyazev.com adresine bir mail atarsanız sizi bilgilendirebilirim arzu ettiginiz detaylarla ilgili): Sevgiler

@Yolcu, durup yorum bıraktıgın için çok teşekkür ederim hem de çok içten bir yorum olmuş..bi gurur duydum :)) Bekliyoruz o zaman...görüşmek dileğiyle:)

@ Quentins:) merhabalar,çok teşekkür ederim ..inanın bu övgüleri almak bizi çok çok mutlu ediyor.Bu arada websitemiz dün açıldı henüz blog da yazamadım bile sizin vesilenizle burdan da yazayım...
http://www.agvabeyazev.com/
görüşmek dileğiyle

Marifetane hobi dedi ki...

Hayırlı uğurlu olsun oteliniz..Görmeyi çok istediğim bir yer ağva inşaAllah birgün nasip olur geliriz güzel otelinizde keyifli günler geçiririz bizde..

Girls On Blog dedi ki...

@Marifetane:) hoşgeldiniz,çok teşekkürler iyi dilekleriniz için..gelirseniz tahminim seversiniz ağvayı...bekleriz biz de:)

Depresif Ayu dedi ki...

Harika olmuş gerçekten, bayıldımmm. Çok sıcak bir ortam yaratmışsınız. Hayırlısı olsun, müşteriniz bol olsun inşallah.

Ben gitseydim o jakuziden hiç çıkmazdım herhalde :)))

Meral Sanatevi dedi ki...

Ağvaya sık sık geliriz fiatlarınızı mailime atarsanız sizi ziyaret etmek isteriz,birde genelde hafta sonu iki gün veriliyor Ağvada öyle bir kuralınız varmı bilmek isterim,sevgilerimle...Meral

Girls On Blog dedi ki...

@Depresif Ayu merhaba:) Çok teşekkür ederiz ...begenmenize cok sevindik..fotograflardan o sıcaklığı da yansıtabildiysek ne mutlu bize:)

@Meral Hanım merhaba,çok teşekkür ederim güzel sözleriniz için, ben blogunuza bakayım orada mail adresiniz varsa hemen mail atıyorum size:) Sevgiler,görüşmek dileğiyle:)

lezzettabağı dedi ki...

Merhabalar, öncelikle mutlu ve bol müşterili bir yıl dilerim. hayırlı olsun .çok güzel nezih ve tam hayalimde kalmak istediğim bir butik otel.Genelde otel tercihimiz butik oteller olur.Çok abartılı ve kalabalık otellerden sıkılırım. Herşey çok zevkli düşünülmüş yıllar önce Ağva ya gelmiştik sadece günü birlik uğrayıp kahvaltı yapabilmiştik özel bir günümüzde eşimle böyle bir butikte kalmak inşallah kısmet olur otel notumu ajandama kaydettim. Güzellikler içinde görüşmek üzere sevgiyle kalın..

Girls On Blog dedi ki...

Şükran hanım merhaba:) öncelikle hoşgeldiniz,güzel ve içten yorumunuz için çok teşekkür ederiz...ne zaman isterseniz ulaşabilirsiniz,sizi ve eşinizi ağırlamaktan mutluluk duyarız. Görüşmek dileğiyle,kucak dolusu sevgiler Ağva'dan.:)

Unknown dedi ki...

Merhabalar :)

Otelinize bayıldım, yarışma şartlarını yerine getirdim. facebook ve twitter'dan takibe aldım ve bloguma yazdım.
http://www.kadinsanat.net/2012/01/beyaz-ev-agvada-olmak-isterdim/
Kazanmayı çok istiyorum ama kazanamasam da otelinizi görmeye geleceğim mutlaka :)

Sevgiler...

Unknown dedi ki...

bir ağva aşığı olarak bayıldıgım mekanına bı gun gelmeyı sabırsızlıkla beklıyorum!

emelden.blogspot.com dedi ki...

Arkadaşlarımdan haberim olup çekilişinize katıldım ve izleyiciniz oldum ama sizi yeni tanıyor olmama da üzüldüm doğrusu.Neyse hiçbir şey için geç sayılmaz.
Bloğunuzda epeyce gezindim ve çok keyif aldım.
Beyaz ev belliki muhteşem bir yer olmuş.Hayırlı, uğurlu, bol kazançlı olsun inşallah.
Çekilişin talihlisi olmasamda birgün ziyaret edebilmek dileğiyle....

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Çok çok güzel görünüyor.Emeklerinizin karşılığını alacağınıza eminim. Hayırlı olsun, bereketli kazançlarınız ve iyi müşterileriniz olsun.

Bu arada otelinizde bizim butik üretim zeytinyağlarımızı satmak ister misiniz? Tamamen kendi bahçelerimizden toplanmış doğal yollarla sızılan zeytinlerimizin yağları.Ayvalık ve Cunda adasından:-))

Detaylar için www.taskahve.com.tr veya http://taskahvecunda.blogspot.com a bakabilrisiniz yada bana twitterdan da mesaj bırakabilirsiniz:-)) @PapisStyle.

Bir düşünün, butik üretim neden olmasın:-)) İstanbulda Zekeriyaköyde iki yerde corner olarak satışımız var, Bebek Happily Ever after cafeyede veriyoruz.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

çok çok çokkk sevdiimmmm..
bir gün süpriss yapabilirim..
elimde keklerim- dutlarım ... !!!!
ve biss :)

madammoda dedi ki...

Hayırlı olsun, bol kazanclı, bol keyifli bir iş olsun ;))
Sevgiler...

tülin dedi ki...

Hayırlı olsun.Çok beğendim,çok.