Pages

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

11 Haziran 2010

Ütüyle yapışan zımbırtılarla tişört süsleme/yenileme :)

Gecen gun neden bilmem aklima düştü bu zimbiriklar...pardon aslinda şöyle düştü 2 sene öncesinden aldığım ve severek giydiğim şalvarlarım vardı bolcana desenli ve boncuklu filan...onların boncukları yıkana yıkana düşünce naapsam naapsam derken gozumde onca boncuk işlemeyi kesmediginden bu ütüyle yapışan taş ve metal süslemeler geldi...kendimi bugün Eminönüne zor attim:)))
Gözüme kestirdiğim çeşitlerden azar azar aldim...eve geldim ..geldiğimden beri elimde ütü koy bi tişört yapıştır....koy bi şalvar yapıştır...koy bi etek yapıştır şeklindeyim...sanırım zımbasız metalsiz bi şeyim kalmadı:)))
Hepsini tek tek çekip koyamadığım için de bir tane örnek sizler için fotoladım....bakın bakalım:) Ornekteki tişörtü Atlas pasajindan almıştım sanırım 10 tl idi...arkası pencereli dümdüz beyaz bi tişörttü...foto konusunda cok iyi degilim ama biraz anlaşılıyodur...ben tek omuz ve kol üzerine çalıştım:P bi de arka pencerenin kenarlarina sadece 1 er yuvarlak metal yapıştırdım....
Bu da şalvarımdan bir kare :D
Parıltılar belli belirsiz...istedigim gibi oldu mor mor şalvarımla bir sezon daha geçirebilicem pek bahtiyarım:)
Şahane bir haftasonu olsun..mutsuzlar mutlu, olsun hastalar şifa bulsun....ağzımızın tadı yerinde olsun....öperim sevgiyle:)

6 yorum:

Haydins dedi ki...

pek güzel olmuş..Ben kuş yapıcam zımbalarla :))

Girls On Blog dedi ki...

Yap yap şekerim:)) ben aceleden proje geliştiremedim hahaha acele niyeyse artık:)

Atolyekedi dedi ki...

Süper bir fikir. Güle güle kullanın

Girls On Blog dedi ki...

Tesekkur ettim AtolyeKedi:) beni tatmin eden bir fikir oldu baskalarina fikir veriyosa ne iyi:)

Kolyekolik dedi ki...

oh ne güsel olmuş değerlendirmece, güle güle kullaaan..

Unknown dedi ki...

siyah elbiseye süper gider.