Pages

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

05 Mart 2007

1 haftalık rapor

Sevgili arkadaşlar İradesizliğim gitti çok şükür ki ve 1 haftadır 1 gün hariç kaçamak yapmadim. Tam diyete başladığım gün tartılmıştım ama aynı gün regl olduğum için kesin kilomdan emin değilim.bu arada ben de guffy gibi vermem gereken kilodan geri giderek yazıcam kaybımı:) Yaklaşık 2.5 kiloluk bir eksilme var şu an için. Gün gün ne yediğimi yazmak çok zor benim için ama genel bir özet yapayım. Sabahları bir roll kepek ekmeği ve beyaz peynir bazen de aynı ekmeğe tost.Yanında domates salatalık belki 2 tek siyah zeytin. Öğlen minik bi zeytinyağlı tabağı gene 1 roll ekmekle. Roll ekmek deyip duruyorum hani yuvarlak vardır ya bize üretim yapan bir firma var dükkana özel baskıyla getiriyolar haliyle bende ondan yiyorum zaten güvendiğim ve tadını sevdiğim bir marka. Akşamüzeri bazen tost ve ayran veya 1 meyva yanıma almayı unutmadıysam.Genelde bir ayvayı Aslıyla paylaştık. Akşamları da ızgara et veya tavuk ve haşlanmış brokoli ve karnıbahar. Bu arada nilayin kulaklarini cinlatalim corbasini sanirim 4 kere filan yaptım bu hafta. Salata yemeyi kışın sevmiyorum resmen düşlerim üşüyo benim:) Çorba salata yerine geçiyodu ya ızgara öncesi 1 kase çorba resmen gayet güzel doyurdu bi de harbiden acaip lezzetli bi çorba o. bak canım çekti gene bu akşam da yapayım üşenmezsem. cumartesi de bütün gün bozmadım akşamüzeri çorbamı da içtim ancak gece gezmesi olunca mecburen işin içine alkol de giriyo ve ben seviyorum valla haftada 1 kere içmeyi. Yemekle değil resmen içmekle bozdum yani bi de klüp çıkışı ayvalık tostu yedim Taksim de. Pazar günü normale döndük ... e zaten bugün de haftabaşı rutin diyet günlerine devam yani. Uslu bir şekilde:)Dükkan için normalde hep bloglara bakarım değişik tariflere filan ama bu ara hiç bakmıyorum tahrik unsuru oluşturmasın diye:) Bi de T&s ve yürüyüşe başlayabilsem çok iyi olucak...Bu arada Aslı da 800 gr verdi. Benim fazlam olduğu için heralde benden daha çok gitti. Budur işte arkadaşlar son durumlar.. Sevgiler hepinize..

9 yorum:

aynur dedi ki...

diyetin harika gidiyor...haftada bir aksam kacamak onemli degil bence...yinede kalorisi az olan ickileri icsen daha iyi ....Bende mesela koytelleri cok severim ama en az kalorisi olan sarap icerim rejimde.......

Guffy dedi ki...

Çok iyi yaaa, 2.3 ne demek!!! Şöyle düşün: Demek yapınca veriyorsun, ne kadar yaparsan o kadar vereceksin. Ben bugün, acaba ben veremiyor muyum telaşına girdim de.

Girls on blog dedi ki...

Guffycim başlangıç için iyi tabi de genelde oldugu gibi bu başlangıç oldugu için böle birden gitti. Çok sık kaçamak yapmazsan kesin veriyosundur bi de yürüyosun epeyce iyi T&S de öle.Hiç telaş yapma bence...
Aynurcum evet aslında hep öle diolar sarap icin ille icicekseniz diye de kotu bi sarap icmememek icin mecbur cin veya votka filan iciyorum.Yemege gidildiyse de ya raki ya sarap.Raki da feci kalori ama..:(

butterfly35bucuk dedi ki...

Canım çok iyi 2,5 kg çok sevindim valla...Ya amma övdünüz şu çorbayı ben blendırım olmadığı için yapamıyorum ama rondom var acaba onda karıştırabilir miyim? Valla ben de deniycem akşama...

seli dedi ki...

Çok sevindim, epey vermişsin 1 haftada bravo sana, bu kararlılıkla daha da çok gidecek hiç merak etme sen :)

Girls on blog dedi ki...

Butterflycım gerçektennn süper lezzetli oluyo. Ben ki çorbayı hiç arayan bi insan değilimdir.rejimde olmadığın zaman bile zevkle içebileceğin bi çorba. Bence rondoyla da olur. O da yoksa bence ezerek bile hani püre gibi gene olur. Mutlaka yap koyu koyu çok da tok tutuyo.

karmançorman dedi ki...

tebrik ederim canım.haftada 2.5kilo başlangıç için süper motiwe edici bişey.böyle bir sabırla ilerlersen inşallah istediğin kiloya geleceksin..önce sağlığımız için önemli kilo wermek biliyorsun..tebrikler tekrar..öpüyorum

selhan dedi ki...

n bitmez rapormuş bu üstünden kaç hafta geçti nerelerdesin???

selhan dedi ki...

bi yerlerde yorumunu görünce döndün sandım yazınca haber ver bana da:/())