Pages

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

24 Temmuz 2007

Şaşkınım çok!

Seçim sonuçları açıklandığından beri şaşkınım. Nerede o mitingleri dolduran kalabalıklar nerede bu sonuç.Ülkemiz ve hepimiz için hayırlısı olur umarım! İşin ilginç yanlarından biri de şu..mesela dün sabah dükkana geldim bikaç müşteri vardı hepsiyle de artık epeyce samimiyiz, 1 hanım müşteri haricinde kimse ne yorum yaptı ne bişi söyledi seçimlerle ilgili. Öğlen servisinde yine aynı şekilde belki 100-120 kişi görüyoruz ortalama.Hergün herkes her konuda konuşuyor ama kimse aaa noldu işte bu sonuç nedir vs kimse de tık yok. bugün idrak ettim bence hani o 2 kişiden 1'i iktidar partisine oy vermiş ya onlarda bunlardanmış demek.Şaşırtıcı çünkü müşterilerimizin tamamı beyaz yakalı ve üst düzey çalışan.Burası da İstanbul'un göbeği. Dün hiç ama hiç tadım yoktu benim. Bir de sıcak ben hayatımda böyle şey görmedim. Öğlen ben mutfakta servise ve pakete yardım ettiğim için ızgara ve benmariye çok yakın çalışıyorum. Resmen direk duştan çıkmış gibiydim öğle servisi bittiğinde. Tükettiğim sıvının hadi hesabı yok. Ama ne alakasız bi diet kola içiyorum hemen ardından ayran hiçbir şey kesmedi. İşleri toparladım saat 16 30 gibiydi direk eve kaçtım. İşin kendi işinin zorlukları olması çok ama böyle yanları da süper doğrusu. Daha tatile filan gidemiyorum gerçi ama olsun...önümüzdeki hafta Aslı gidicek bende o gelip gittikten sonra annemlerin yazlığa giderim sanırım. Diyet yapmayıp aklına estiği gibi yazmak da güzelmiş yahuuu:)

5 yorum:

renkler dedi ki...

Belki de insanların o kadar tadı kaçtı ki artık bu konuda konuşmak istemiyorlar. Bugünkü yazımda da yazdım, ben de başımı kuma gömmek istiyorum diye. Artık çok tadı kaçtı buraların... Mutlu bir ülke istiyorum...

karmançorman dedi ki...

girlsss,hoşgeldinnn sefalar getirdin artık bu kadar ara verme yaz çiz illa diet olacak die bişi yok ki..paylaşalım maksat;)
sizin orada konulmuyorsa seni bizim buraya! buyur edeyim..hergün kutlama yapılıyor ! gerçi hakkını yemiyim %10luk bi kısım da var başını kumun altına gömmek isteyen ve artık bu kutlamalardan! bıkmış olan ( bknz. BEN )
siyasete yakın olduğunu düşünen beni bile nerdeyse apolitize bir kişilik yapacaklar zira savundukları şeyler o kadar sığ ve yanlış ki..göremiyor olmalarının sebebi de malesef direk sadece söylenenlere inanıyor olmaları araştırmamaları, olayları uzmanlarından dinlememeleri artı okumuyor olmaları. kim ne derse desin bunu kendi gözlerimlen görüyorum yaw..
neese sıkmiycam gayrı canımı.cennet ülkemdeki cennetimsi hayatıma geri dönmek istiyorum ben yaa..
kötü bir hoşgeldin yorumu mu oldu acaba :S öpüyorum

Girls on blog dedi ki...

Renklercim çok haklısım harbiden tadımız kaçtı bende istiyorum kafamı gömmeyi ama sonra düşünüyorum hepimiz gömersek nolucaz diye...mutlu bir ülkede mutlu insanlarla yaşamak istiyorum bende:)
Sachacım hoşbuldum...evet pek ara vermicem bende yazarım artık ottan bottan:P
Bende seni öpüyorum..

pinela dedi ki...

Bugün başladılar bile daha üstünden ne kadar geçti ki şunun şurasında.. Atatürk inkılaplarına ve kemalizme anayasada yer verilmemesi gerekiyormuş.. O cumhuriyet meydanlarındaki insanlara birden ne oldu bende çok merak ediyorum.. Halimiz nice olacak bilinmez artık bundan sonrası allaha kalmış..

TalismanDiyette dedi ki...

Selamlarrr..
16,30 da işten çıkmak var ya, nasıl ağzımın suyunu akıttı benim bilemezsin.. uffff harika yav.. Senin çalıştığın yer nasıl bir yer? bei de alıın :))
Seçim ıyy yaa.. Hiç bi kelam etmek gelmiyo içimden o konuda.
Ha bir de hani gizli sır vardı o nooldu yaa? Yazdın ben mi kaçırdım ühühühü..