Pages

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

25 Mart 2008

~ Hergün bugün artık yazarım deyip aslında ne yazacağımı da bilemediğim için vazgeçiyorum.Oldukça rutine bindi bile günler:) ~Dükkanda işler çok tatsız. Çok yakınımızdaki bir bankanın genel müdürlüğünden farklı bir binaya 250 kişi filan taşınmış.Bizi etkileyen nedenlerden biri. Ben yokken Aslının işe aldığı usta iyi bir adamcağız ama sadece iyiniyetle işler yürümüyor.Sanırım eski ustaya işbaşı yaptırıcaz. ~İşkence dolu günleri daha az hatırlıyorum.Kullandığım ilaç etki etmeye başladı sanırım daha az depresifim. Tamamen geçmese de daha iyiyim gerisi için zamana ihtiyacım var.Geçen akşam bizim elemanlardan 2si motorla kaza yapmışlar.Çok şükür ikisinde de ciddi bir şey yoktu ama biz gözümüzle görmek için kalkıp hastaneye gittik.Bir süre sonra bana çok dokundu .Ankara daki hastaneye de fiziksel olarak çok benziyordu,Aslıya da onu anlattım çok bencilce oradaki hastalardan biri olmadığın için şükür ediyorsun ancak bir yandan onları ve yakınlarını da çok iyi anladığın için çok üzülüyorsun.Garip ruh halleri... ~Cumartesi günü hava harikaydı uzun süredir görmediğim arkadaşlarımla Fenerbahçede kahvaltı yaptık açık havada çok güzeldi iyi geldi. Şimdilik bu kadar..görüşürüz.

5 yorum:

renkler dedi ki...

Canım, çok daha iyi olacaksın. Kötü haberler hep olacak. Önemli olan buna dayanabilmek ve üstesinden gelmek... Ne yapalım hayat hep güllük gülistanlık değil:)

Burcu dedi ki...

Gobcum,kahvaltının resimlerinde çoook güzelsinnn melek arkadaşım benim..
eminim herşey gün geçtikçe daha da iyi olacak.
işlerinizin açılmasını diliyorum.
öptüm şeker

Unknown dedi ki...

İyileşmiş olmana sevindim.
Ruh halinin biraz daha iyi olması ilaç gibi gelicek bünyene.
Biraz daha zaman fiziksel iyileşme için.
Hastanedeki ruh halin için damadan üşenein halinden damdan düşer anlar diyorum.

Öykücü dedi ki...

Böyle madde madde kısa kısa ama sık sık yaz lütfen:)

Yeni stanın nesini beğenmiyorsunuz?Hangi ymeklerde kötü sence?

İşten çıkardığınız birini tekrar almanız ne kadar doğru? Kendini vazgeçilmez sanacaktır,patron o olacaktır hatta:))

Evlere paket servisi de yapıyor musunuz?

Paket servisiyle uzaktaki iş yerlerine de erişebilirsiniz.

Sevgiler..

pinela dedi ki...

Gobcummm bil bakalım ben kimiimmm döndüm ben :) okuyacak çok yer var sanırım umarı toparlanmışsındır ve iyisindir öpüyorum canım