Pages

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

08 Nisan 2008

İzmir

Evetttt...iyi haberler var.Çok çok şükür doktor kontrolum iyi gecti.İgrenc bir filmle goruntuleme seansindan sonra hem rontgen uzmani hem de gastro hocamiz ikisi de neticeleri cok begendiler. 6 ay bana gozukme dedi sevgili doktorum.Bende buyuk bir yuzsuzlukle ben artik raki da icebilir miyim dedim:)) İcebilirmisim... Tekrar ne buyuk bir olay atlattigimdan olumden dondugumden filan bahsedildi. Cerrahima duydugum minnet asla tarif edilemez bunu her firsatta ve her ortamda soyluyorum zaten.Hastaneye gittigimiz gun cok cok tesadufi bir sekilde otoparktan cikarken cerrahimizi da gordum.Ben sevindirik bir sekilde el salladim o da hemen yanimiza geldi.İnanilmaz alcakgonullu bir insan ve beni iyilesmis araba kullanirken filan gorunce resmen sevincini gozlerinde gordum.Kutsal mesleklerin basinda geliyor sanirim doktorluk...arkasindan da bence ogretmenlik. Bu arada kendisi de okuyunca sasiracak sanirim dunya cok kucuk Cumartesi gunu kardesim ve kiziyla burda bir alısveris merkezine gittik ve ben orada butterflyimizi gordum:))) Cok komik di mi dunya cidden cok kucuk İzmir ise hepten kucuk:) Fakat soyle bir durum oldu o esiyle elele yuruyen merdivenden cikiyordu ve yanlarinda ortayasli bir hanim vardi ki ben kayinvalidesi olabilcegini dusundum.Aramizda mesafe de oldugu icin seslenemedim o beni galiba gormedi...gerci gorse de tanimayabilirdi emin degilim.Ben onun daha cok fotosunu gordum yani..Yaaaa iste boyle Butterflyciiimmmm:) Seni uzaktan gordum ve tanidim maalesef yuzyuze gelme sansimiz bu sefer olmadi insallah baska sefere:) Permali saclarimi annemle kardesim cok begendiler ve bende gayet rahat kullaniyorum.Bolca kopukk ve hop hop gayet hacimli oluyo:) Yarin sabahtan İstanbula donuyorum.Bu arada hepinizden fikir vermenizi rica ettigim bir konu var. Aslinin ay sonunda doumgunu var ve ben ona gercekten ozel ve guzel bir hediye veya bir supriz hazirlamak istiyorum.Her turlu orjinal fikrinizi beklerim arkadaslarim:) Cookk cokk memnun olurum.Ben bu konuda inanilmaz durgun zekali bir tipimdir ne yazik ki...oysa cok yaraticidir dolayisiyla bende onun cok hosuna gidicek bisi olsun istiyorum bana cok yakin ve cok ozel bir dost cunku.... Simdilik hepinizi opuyorum.

5 yorum:

Burcu dedi ki...

canım,iyileşmiş olmana çoook ama çoook sevindim..keşke butterflyımızı tanısaydın yani yüzyüze gelip tanışsaydınız demek istiyorum çoook tatlıdır benim arkadaşım :)bi dahaki sefere artık..
ya antalyada nereye geliyosunuz?burdan yazmak istemezsen feysbuktan yolla :)
girilir ya 19-20 mayısta denize.sıcacık olur buralar o vakte..merak etmeyin siz..öptüm

ttt dedi ki...

Çok sevindim, artık kötü günler tamamennn gerilerde kaldı.
Arkadaşına swarovski den kristal birşeyler alabilirsin, kolye bilezik vs, bence tasarımlrı hem çok orjinal, hem de çok zevkli, biraz pahalı ama değer , bi bak...
öpüyorum

ChoKingCandy dedi ki...

ohhh maşallah diyorum,rakı içebildiğine göre gerçekten iyileşmişsin :)) çook mutlu oldum senin adına.

butterflyla keşke tanışsaymışsınız yaa:) artık başka zamana inşallah..

doğumgünü için de süpriz bir partiyle başlayabilirsiniz. sizin dükkanı falan ayarlıyıp süsleyip falan ya da ne biliyim müzikli,bol eğlenceli bi yer ayarlanabilir :)

Unknown dedi ki...

Pastayı çok beğendiği birşey şeklinde hazırlatarak başlayabilirsin. Gerisini düşüneceğim...

Kertenkele dedi ki...

Biz geçen hafta Ferrari delisi bir arkadaşın doğumgünü pastası olarak, bir Ferrari ve yanında da ağzından salyalar akan bir adam yaptırdık. Arkadaşın kendi resmini verdik ki, benzetebilsinler. Fena da olmadı. Hani Aslı'nın çok meraklı olduğu birşey varsa, onu yaptırabilirsin belki dedim. Bizimki kadar çocuksu olması da gerekmez:)

Bence çok zarif bir takı alabilirsin gerçekten de. Düşününce, iyi seçilmiş bir takı en anlamlı hediyelerden. Kiyafet, parfüm, ayakkabı veya diğer klasik hediyelerle karşılaştırılınca; en kalıcı ve anlam yükleyebileceğin şey bir takı.
Swarowski olabilir belki, altın kaplama-kristal karisimi takilar cikarmislar ilk defa bu sene. Benim dogumgunu hediyem olarak geldi. Çok bana hitabetmese de, çok özel bir hediye olarak kabul ettim.
Sanki kolye, daha anlamlı gibi geliyor. Tam da fiyat aralığı belirtmediğin için, çok yorum yapamadım. Yine de düşüneceğim aklıma başka birşey gelirse diye.

Bir yılbaşında, annem ve eşime, her yaprağında bizim/benim fotoğraflarımdan biri olan takvim yaptırmıştım. O da özel bir hediye oldu da; arkadaş için nasıl olur bilemem. Baskıcılar, büyük fotokopiciler yapıyorlar.
Sizin isiniz yemekle ilgili oldugundan,koyu renk bir önlüğün üzerine sizin bir resminizi bastırabilirsin. Benim bir önlüğüm olsa, lacivert kottan dikilmiş olsa, üstüne de siklamen rengi veya koyu parlak pembe ile Aslı yazılmış olsa, hafif el yazısı gibi, çok severek takardım:) Sen yapamasan da, el işi yapabilen birinden rica edebilirsin belki. İlk aklıma gelenler bunlar... Çok mu klasik oldu bilemiyorum.