Pages

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

10 Temmuz 2008

*Havalar aşırı sıcak aslında şikayet etmiyorum ben yaz çocuğuyum ve kesin karar verdim ki yazı daha çok seviyorum.Hayat kolay,giyinmek kolay,yemek yemek kolay herşey daha hafif sanki ve güneşin insan da yarattığı olumlu etki tartışılmaz. *Sıcak yaz gecelerini de seviyorum şıkır şıkır giyinip bir yemeğe bile gitmek hoşuma gidiyor.Benimle başlayan doğumgünleri kutlamaları hızla devam diyor neredeyse tüm arkadaşlarım Haziran ve Temmuz doğumlu:) *Tatile gitmek istiyorum ancak kendi işini yapmanın zorluğu işte bırakıp gidemiyorsun.Haftasonları yakın yerlere kaçamaklar yaparak idare ediyoruz. Sakin olması ilk tercih oyle bangır bangır müzikli beachler hic bana gore degil ve zaten cok komikler genelde kızlar piyasa yapmaya gelmis oluyorlar saclar fönlü,makyaj full takılar filan.İnsan o sıcakta o nemde nasıl dayanır hiç anlamam. *Felsefeye meraklı bir müşterimiz bir kitap onerdi Tanrılar Okulu başladım ancak roman gibi okunup gitmiyor baya dikkatlice okumaya calisiyorum henuz 11 sayfa okuyabildim.Kişisel tarihimde en yavaş okuduğum kitap :) *Ülkem adına çok endişeleniyorum şimdiye kadar bu konuda pek yazmamış olmama rağmen bu sefer değinmeden geçemiyorum..ben kendi adıma direk karamsarım.Nasıl bir ülkede yaşıyoruz allahım demeden bir günüm geçmez oldu:( *Evde olduğumuz akşamlar genelde dvd izliyoruz.Sex and the city i izledim dizi halini severek izlerdim ama filminde sıkıldım resmen hele sonlara doğru aman ya hala bitmedi filan diye soylenip durduk Aslıyla.Anestezi diye de bir film izledik ki o baya egzantrikti.Bir de internet suçlarıyla ilgili online cinayetlerin işlendiği bir film daha izledim o da çok heyecanlıydı ancak ismini bi türlü hatırlayamıyorum şu an. *aylar sonra boncuk kutularımı ve takı malzemelerimi indirdim ve açtım ufak çapta bir dükkan kadar malzeme var neredeyse elimde.3 akşamdır filan da onlarla oyalanıyorum bugun fotograflarını çekersem sizlere de göstereceğim.İnsanı acaip rahatlatan bir uğraş renkler ve şeker gibi boncuklar bende terapi etkisi yaratıyor.Bir kaç kolye ve bolca küpe yaptım. *Önümüzdeki hafta psikiyatristim doğum yapacak artık zaten aramızda dostluk oluştu Aslı da onun hastasıydı.Bebeği için bir kaç şey almıştık onları götürüp verdik doğum yapacağı günde hastaneye gidicem. *Önümüzeki hafta annem ve kızkardeşim gelicek yeğenimle birlikte inşallah sabırsızlanıyorum:) *Bu postu dükkanda yazdığım için sürekli bölündüm ve daldan dala sıçradım farkındayım:)Herkesler tatilde bari bana uğrayanlar boş dönmesin diye oradan buradan yazdım işte:) Hoşçakalın...

6 yorum:

Oya Kayacan dedi ki...

Var mı Yengeç kadını olmak gibi keyiflisi? Tadıyla tuzuyla uzun bir ömür diliyorum sana...

Girls on blog dedi ki...

Cook tesekkur ederim:) HEm ziyaretiniz hem de iyi dilekleriniz icin...tabii yengec kadini olmak zok guzel ahh bir de bu kadar sulugoz olmasak:)
Size de uzun saglikli ve guzel yemekli bir hayat dilerim:)

ChoKingCandy dedi ki...

*Bende yazı çook severim, kışın devamlı üşüyüp hasta olduğumdan sanırım :) hıı bide kapalı hava içimi kararttığından.

**fönlü saçlarla plaja gelenleri hiç sorma yaa ne garipler valla, sanki defileye geliyo, kasılmaktan denizin kumun tadını alamıyolar. yazık valla ne diyim :P

***ülkeden falan bu zamana kadar bahsetmedin şimdi hiç bahsetme, neme lazım birileri dinler, okur sonra alehimize delil olur. güme gideriz valla!!!!

****şu filmin adı da "untraceable" olabilir mi acaba, ben daha izleyemedim gerçi ama yanlış hatırlamıyosam guffy bahsetmişti bi ara.

*****boncuk fotolarını görelim yaa, bakalım sende daha nasıl marifetler :)

******Annenle, kardeşinle, ufaklıkla güzel eğlenceli mutlu günler diliyorummm şimdiden...

Amma uzattım farkındayım :) Çoook öptümmmmm

Girls on blog dedi ki...

Tatlım chockingciimm:) filmin adı o...untreacable:)Bravooo
Fotoları koyucam muhtememln haftasonu hallederim çok bi marifet değil işte ama en azından bu dünyada satın almadan kullanabilceğim şeyler yapmak hoş:)
Çok teşekkürler :)

butterfly dedi ki...

aynen valla yaz gibisi yok, bitmesin diye dua ediyorum.

Ben de o kadar endişeleniyorum ki haberleri seyredemez duruma geldim, hukuğa bile güvenemezsek ne olacak halimiz? Of düşünmek bile sinirimi bozuyor.

Öptümmmm canım

Sasha dedi ki...

ben kışı yazdan daha çok seviyorum :)kapalı havaların ruh halime etkisi oluyor mu olumsuz etkiliyor mu tam bilemiyorum çünkü ben durduk yere kendi kendinin moralini bozabilen ama aynı hızda da düzeltebilen ilginç bir insanım :)ama kesinlikle kalın muss çoraplar giymeye üstüne kısa etekler yarım kabanlar falan ah bayılıyorum uzun çizmeler :)fashion gibi :)ama yazın belki burası fazla sıcak diye bilemiyorum istediğim tarzda giyinemiyorum sanki.ne bilim :)ama denizin güzelliği tartışılmaz :)
annenler için şimdiden gözün aydınn ...
çok öpüyorum cnm seni..ii bak kendine..muaah