Pages

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

11 Eylül 2008

Zayiflama Ugruna olmek

NOT: Konu ile ilgisiz Defnemle fotom.Teyzesinin biricigi:) ~Gunlerdir haberlerde ve gazetelerde bahsedildi meshur Dr.Kushan'in klinigindeki olumden.Kendisi bana oldum olasi cok antipatik ve ticari bir tip olarak gorunmustur.Yine de olen genc kiz icin ve de o doktor sahsiyet icin cok uzuldum.Hayatini kaybeden kiz icinse pek cok. Cok daha fecisini yasayip olumden donen biri olarak.Fikren yalniz olmadigimi biliyorum.Cocukluk arkadasim da bir gazetede surekli olarak yazdigi kosede benden de bahsetmis bu konudan da.Ilginizi cekiyorsa devami burada.Yine de kabahatin sadece ben de o kizda veya doktorlarda oldugunu dusunmuyorum Zayiflamak veya sismanlamak kilolar sekilli vucutlar ,ince bedenler kadinlarin guzelligi gibi konular hayatimizin o kadar buyuk bolumunu kapliyor ki. Ben itiraf ediyorum ki ameliyat olmaya karar vermem de sadece potansiyel saglik sorunlari rol almadi.Tabii ki estetik kaygilarim da vardi.Bu konuda hem yazdikca yazasim var hem de artik cok da atlattigim travmayi bana hatirlatan seylerden bahsetmek istemiyorum.Antidepresan kullaniyorum aylardir ona ragmen hala minik bir konu, veya alakasiz gibi gorunen minik bir sey bana o feci gunlerimi hatirlatiyor. Asli'nin gecen aksam atesi cikti cok,sanirim usutmus.Ates dusurucu verdim ama bi taraftan da baktim ates hala yukseliyor kolaltlarina buzlar koydum.Bana da hastanede hep oyle yaparlardi,kivranirdim ama hic de sesim cikmazdi:( Ne uysal hastaymisim ben yaa...nasil dayandim onca eziyete,allah nasil bir sabir veriyor zor zamanlarda..Of neyse bunu geciyorum:) ~Eleman eksigimizden bahsetmistim ya.Bizim yanimizda 3 yildir calisan bir cocugumuz var ve sag kolumuz gibi.Cok genc olmasina ragmen cok da guvenilirdir. Neyse gecen kizkardesini getirmis servis saati en azindan bize yardim etsin diye. Kiz da caliskan bir kiz ve eli yatkin bu sene de baska bir yerde calismiyor.Ben de ogleden sonra once abisine sordum O.zlem bizimle calissin mi diye.Olur dedi. Arkasindan kizi cagirdik Asliyla yanimiza bizimle calismak ister misin diye.Ben zaten cok istiyorum da onceden izin vermiyodu abim dedi. Neyse...bu arada kizimiz t.urbanli.O.zlemcim dedim yanliz bir ricam var bunu boyle baglarsan burda calisamazsin dedim ama mutfaktaki bayanlar gibi(normal ba.s.ortusu seklinde ve tepeden bagli) olur dedim. Tamam olur dedi.Uzerinde de yerleri supuren uzunlukta bir etek var.Biz dedim sana kiyafet de yapalim soyle pantolon gomlek filan ama bugun alamayiz,sen yarin evden bir pantolon giy gel. Kabul etti. Neyse aksam oldu biri benim telefonuma cagri yapiyo , once aramadim 2. kez yapinca aradim.bunlarin cok bilmis babalari telefonda...eee R.engin hanim nasissinizz insallah? hamdolsun gibi konusmalardan sonra.Siz dedi bizim kizi ise almissinizz evet dedim aldik..Yannizz dedi benim sartlarim varr!!! Ben tabi boyle hoppala yani nasil filan durumundayim?Bi yandan da Asliya kas goz yapiyorum .Bak dedi Basini actirmam ona gore(bu arada yazdigimdan da igrenc bir uslupla konusuyor)eeeee dedim ben biz onu hallettik bas.o.rtusu takicak t.urbanla da ben calistirmam dedim. Pantolon demissiniz dedi giyemez anca uzun etek dedi.Ben de tabii tansiyon yukseliyor ..Eeeee dedim baska var mi sartin?! yok dedi.Ha sen beni dinle simdi oldum, sen dedim Istanbul'da yasiyosun ve su su sebeplerle o kiz o boyda etekle burada calisamaz. Iliskimiz baslamadan bittti burada dedim.Caniniz sagolsun dedi. Kendisinin surekli bir isi olmayan,hanimi temizlige giderek cocuklari orada burada calistirip elleirndeki tum parayi eve veren cocuklarin babasi. Ama iyi bir baba...oyle ya kizina pantolon giydirmek isteyen isverenin yaninda calistirmiyor.Diger oglu da bizim yanimizda calismisti simdi askerde ve madde bagimlisi cocuk.Ya dedim X bey etekle pantolonla olmuyo bu anne babalik ama neyse... ~Bu arada yine dun tanidik referansiyla bir asci geldi gorusmeye ....3000ytl maas istedi.! Sanki 5 yildiz otele executive chef gelicek.Yok dedik bizim butceyi asar.Onceki adama ne kadar veriyodunuz dedi.1.300 ve SS.k dedik.Soyle bi burun kivirdi. (bu arada sabah 7 aksamuzeri4 calisiyo usta ve de Pazar gunu tatil filan)Sonra laf lafi acti ben simdi baska bir yerle daha goruscem dedi...eger ki orasi olursa aksam isi olucak gunduz de gelir saatli olarak sizde calisirim..eh olabilir belki filan dedik.E peki o zaman ne kadar verirsiniz dedi*Hesaplariz saat ucerit filan derken ben aa dedi siz simdi komik bi rakam soylersiniz. O an o kadar sinirlendim ki...valla paranin komigi nasil oluyormus ben bilmiyorum diye sazi bir elime aldim....biraz silkeledim abiyi:)Sonra aksamina aradi, benim diger gorusmem olumlu olmadi ben siz de baslayabilirim diye.Hadi guzelim dicektim biz komik para veriyoruz....ama oyle demedim tabii...arariz bir degerlendirelim de filan demek zorunda kaldim. Boyle iste.Of icimi doktum size:) Birazdan ogle servisi baslar. Ben isbasi yapayim:) Sevgiler benden

14 yorum:

tatlıcadı dedi ki...

Bende her zaman Kuşhan'ı ve onun yöntemlerine sıcak bakmamışımdır.Allah rahmet eylesin geride kalanlara da dayanma gücü versin.
Senin yaşadıklarında çok kötüydü.Allah bir daha yaşatmasın o günleri canım..

İst.da yaşayıpta bu kafada olan insanları anlıyamıyorum.Sanki kıza dekolte giyin,mini etek giy demişsin.Dediğin gibi babalık yada ebeveynlik sadece kıyafetine karışarak ne yazık ki olmuyor.Böyle kafada insanlar oldukça ileri gideceğimize sürekli geri sarıyoruz işte..Öyle 3000 ytl'ye aşçılık varsa bende hemen aşçı olayım hehehee :)))

Sasha dedi ki...

insanları anlamak hakikaten zor. iş yok diye kıvranan insanlar, iş görüşmelerine gittiklerinde dünya paralar isteyebiliyorlar.ben okuldan yeni mezun olduğumda çok iş aramıştım artık son zamanlarda nerdeyse karın tokluğuna çalışırım diyecek pozisyona gelmiştim ben üniversite mezunu olarak bunu diyebilecek yere geliyorum ama ilkokul mezunu insan burun kıvırıyor.ilginç! hakkaten ilginç..
**
ölen kız için çok üzüldüm boşu boşuna bir ölüm.bilmiyorum kim suçlu?o mu?Kuşhan mı? yoksa zayıflığı insanların beynine kazıyan medya mı?
Allah rahmet eylesin..

Girls-on-blog dedi ki...

Tatlıcadicim sorma o insanlari anlamak mumkun degil heralde:(! Geri sarmak artik had safhada resmen.
Asci kadrosu acik hala ...buyur gel;)
Sashacim...millet kafayi yemis.en uygun tabir bu herhalde.Tabi ki gelir esitsizligi de cok, bizim de dr. bir arkadasimiz var yardimci docent unv. ve 1250 ytl aliyormus..bebegi oldu yeni evine yardimci aldi kadina 1000 ytl veriyo.Onla da ayni seyi konustuk...gerci memleketimizin hangi yaninin tutulur yonu kaldi ki:(

butterfly dedi ki...

ınsanlarla ugrasmak ne kadarzor dı mı canım? Disardan senin isin super gorunuyor ama stresi de cabasi...

Inanilmaz uzuldum gercekten Dilaya' adam hala ben doktorum yapacak birsey kalmamisti diyor. Onemli olan kizin o raddeye nasil geldigi

Girls-on-blog dedi ki...

Cok zor Butterflycim ya...aynen...isimizi duyan herkes aaa ne guzeeeell filan diyo:) Tam ici beni disi seni yakar misali.Beyaz yakali personelle calismaya hic benzemiyo ...
Dila konusunda kesinlikle katiliyorum...o kizi o hizla zayiflattigin icin olmadigini kim soyleyebilir...kalp de bir anda adapte olamamis iste o kiloya o surede:( allah rahmet eylesin

tontontombo dedi ki...

Ben de çok üzüldüm , kuşhan diyetlerini de sürekli takip ederdim ama şimdiye kadar hiç yapamadım... Oraya giderken dünya kadar para veriliyor ve kişiye özel diyet yok, az kilolu olan da obez olan da yaşlı da çocuk da aynı diyeti yapıyor, akıl alası bir durum değil, ama insan çaresiz hissedince kendini katlanıyorlardı demek ki, son çare görüp gitmiş belli ki ölen kızcağız da.
AAdamdaki kafaya bak, sonra da işsizisiz para yok diyorlar, sanki sen ahlaksızca birşey teklif etmişsin gibi.Allah kolaylık versin, aşçı değil de çeşnicibaşı arıyorsan ben olabilirim:))))

Girls-on-blog dedi ki...

tontoncumm...sekerim buyur gel basimla beraber...tadim bedava:)) Cesnicibasim benim...bebis naapiyo..takipteyim zaten:)Optum

иαℓαи dedi ki...

tek kelime ile üzücü :( zayıflamak uğruna ne kadar acı ..

иαℓαи dedi ki...

hee buarada benim adres değişti haberin ola..

Girls-on-blog dedi ki...

Evet fark ettim nalancim...nedir yeni adresin_ ?

иαℓαи dedi ki...

www.banadair-esintiler.blogspot.com

:) beklerim..

Mutlu Kum Taneleri dedi ki...

Ne yazıkkı o estetik kaygıları hepimiz yaşıyoruz. zor bir dönem yaşamızsınız ama gördüğüm kadarı ile atlatmış ve hayata dört elle sarılmışsınız. Blogunuza ilk defa bugün geldim ve yazılarınızdaki pozitif enerjiyi hemen aldım :) Takipteyim :)

grkms dedi ki...

Lida zayıflama kapsülü diye bir ürün var
mış Bu Lida yı bilen var mı?

Zayıflama dedi ki...

Zayıflama Lida Fx15 ve Biber Hapı Zlfvbh zayıflama lida fx15 ve biber hapı zlfvbh Zayıflama Lida Fx15 ve Biber Hapı Zlfvbh Zayıflama Lida Fx15 ve Biber Hapı Zlfvbh Zayıflama Lida Fx15 ve Biber Hapı Zlfvbh Zayıflama Lida Fx15 ve Biber Hapı Zlfvbh Zayıflama Lida Fx15 ve Biber Hapı Zlfvbh Zayıflama Lida Fx15 ve Biber Hapı Zlfvbh Zayıflama Lida Fx15 ve Biber Hapı Zlfvbh Zayıflama Lida Fx15 ve Biber Hapı Zlfvbh Zayıflama Lida Fx15 ve Biber Hapı Zlfvbh Zayıflama Lida Fx15 ve Biber Hapı Zlfvbh Zayıflama Lida Fx15 ve Biber Hapı Zlfvbh Zayıflama Lida Fx15 ve Biber Hapı Zlfvbh Zayıflama Lida Fx15 ve Biber Hapı Zlfvbh Zayıflama Lida Fx15 ve Biber Hapı Zlfvbh Zayıflama Lida Fx15 ve Biber Hapı Zlfvbh Zayıflama Lida Fx15 ve Biber Hapı Zlfvbh Zayıflama Lida Fx15 ve Biber Hapı Zlfvbh Zayıflama Lida Fx15 ve Biber Hapı Zlfvbh Zayıflama Lida Fx15 ve Biber Hapı Zlfvbh Zayıflama Lida Fx15 ve Biber Hapı Zlfvbh Zayıflama Lida Fx15 ve Biber Hapı Zlfvbh Zayıflama Lida Fx15 ve Biber Hapı Zlfvbh Zayıflama Lida Fx15 ve Biber Hapı Zlfvbh