Pages

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

17 Kasım 2008

Hayirli Isler...:)

Valla basligim hemen her anlama geliyor arkadaslar. Son havadisler:
* Yaptigimiz copcatanlik ki tekrar belirteyim hayatimda ilk defa boyle bir riski goze aldim ve kalkistik ama umdugumuzdan cok cok fazla hizli ve iyi gelisti..gelisiyor:) Adaylarimizdan biri 65 biri de 56 yasinda ve bekledigimiz birbirlerine iyi hayat arkadasi olup olmayacaklarini tahlil etmeleri yonundeydi...Ancaaakkkk....ahhh iste askin yasi yoktur:))) Bizimkiler birbirlerine bir tutuldu ki...is mantik izdivacindan cikip ask izdivacina dogru yol oluyor. Zaman zaman cok komik seyler oluyor konu ile ilgili:p cok eglenceli cok....Darisi isteyene herkesin basina diyelim:)
*Dun dukkanin alisverisi icin Kozyataginda'ki toptan market vardir ya oraya gittik. Alisverisi tamamladik koskocaman da bir oyuncak reyonu acmislar. Aslinin benim hasta oldugum zaman yaptigi adaklardan biri vardi,digerini yerine getirdi ancak bu anlatacagimi bi turlu zaman bulup yapamamistik ve ikimizin de icinde dertti. GOB kurtulsun allahim cocuk yuvasindaki cocuklari sevindircem demis. Neyse, biz epeyce de bir oyuncak bebek,araba lego ve bir kac kutu da cocuklarin hoslanacagi turden gofret,biskuvi filan aldik. Attik arabaya benim aklimda Eyup'teki cocuk yuvasi vardi fakat saatlerini ve usulu bilmiyordum hic.Neyse gittik aradik bulduk ,kapidaki bekciye derdimizi anlattik. Pazar aksami ve gec bir saat olmasina karsin adamcagiz aldi bizi ve posetlerimize yardimci da oldu.Nobetci ogretmeni bulduk,bizi oncelikle erkek ogrencilerin bulundugu bolume aldi. Orada sohbet ettik filan ...biz aldiklarimizi ogretmen hanima teslim ettik. Cok sevindirici olan ...inanilmaz temizdi heryer...simsicacikti binanin ici. O kadar ki cocuklar atletleriyle ve corapsiz filan geziyorlardi:) Hatta ben bi ara tuvaletlerini de kullandim inanin piril piril. Boylarina gore lavabolari filan var, terlikler ayri ,bankolarin uzerine sabunluklar gayet hos bi sekilde duruyor filan.
Sonra Asli'nin aklina geldi,ogretmene dedi ki...bizim restaurantimiz var biz cocuklara ne yapabiliriz? Ogretmen de bizi aldi mudure hanimin odasina gittik,orasi ayri bi binaydi ve orasi da aynen temiz ve simsicak. Normalde cocuklari ziyaret saati haftasonlari 14-15 arasiymis. Biz cocuklarin disariya cikarilmalarini daha cok tercih ediyoruz diye bahsetti. Lafi cok uzattim ama sanirim hepimizin oralardaki cocuklar icin yapabilecegi birseyler mutlaka var, hem de bize pek de kulfet getirmeyecek sekilde.Ilgilenenler olabilecegini dusundugumden detayli yaziyorum.
Mudure hanimin onerdigi yardimlardan biri tiyatro veya sinema bileti alinmasi. Mesela 10 bilet alip yaniniza da bir sosyal gorevliyle cocuklari sinemaya veya tiyaroya goturmek mumkunmus.
Biz simdi onumuzdeki haftasonlari icin kucuk gruplar halinde cocuklari bizim dukkanda agirlamaya karar verdik. Onlar icin cok buyuk degisiklik olacaginiz soylediler. Hatta becerebilirsek yemek sonrasi onlari eglendirebilecek bir aktivite de yapabiliriz.Bu konuda her turlu oneriye ve fikire acigim.
*Izmir'e gonderdigim takilarin buyuk kismi satilmis,arkadasim herkesin cok begendigini alamayanlarin ise gercekten para dertleri yuzunden alamadigini soylemis kizkardesime. Hani hamdolsun!kriz yok ya memlekette insanlar en ufak gereksiz masraftan cok dogal olarak kaciniyorlar. Ben de kendi payima son zamanlarda alisveris merkezlerine bile gitmemeye calisiyorum ki gereksiz birseyler almiyayim.
Fotolar son yaptiklarimdan birkac parca...
Herkese her anlamda hayirli isler diliyorum:) Sevgiyle operim

2 yorum:

Haydins dedi ki...

Ne guzel seyler bunlar boyle..Anlattiklarin yani.Hayir isleri yaparak insanlarin gulumsemelerine katkida bulunmak cok buyuk bir mutluluk bence..

Girls-on-blog dedi ki...

Haydinscim,sagolasin..kesinlikle hemfikirim...icimizde bir huzur oldu dun yuvadan ciktiktan sonra ...mutlu edebilmek olmaktan daha onemli....o zaman zaten otomatikman kendin de mutlu olabiliyosun galiba..