Pages

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

16 Mart 2009

Yemek daveti,menü

  • *Gecen hafta universiten bi cift arkadasimizda toplandik ilk defa. Bi baska arkadasimizda Ankara'dan Istanbul'a taşınmıştı o da geldi. Evine gittigimiz arkadasin ablasi ve enistesi de vardi...hepimizin tadi damaginda kaldi o gecenin. Ben de arayi acmadan onumuzdeki Cuma icin bize davet ettim ayni grubu. Hepimizin cok sevgilisi bi arkadasimiz var ki o Antalya'da yasiyo, ona da haber verdim ayarlayabilirse digerlerine zuper bir supriz yapicaz:) Elimde kagit kalem netten tarif topluyorum. İçkili bi yemek olucak ,açık büfe hazırlamayı düşünüyorum. Ağırlıkla salata ve meze yapıcam ve de zeytinyağlı. Tek çeşit ana yemek ve yanına uygun olabilecek yardımcı yemegi. Fikirlerinizi bekliyorum arkadaşlar. Sunumu ve servisi kolaylar tercih tabi:) Benim aklıma gelenler şöyle: *Fava *Mini kumpir( Yasemin'i geç keşfettim ama bloguna mutlaka bakın çok güzel mamalar yapıyo) *Paçanga böreği *Mercimek Köfte *Cherry domates ve salatalık peynir dolgulu (bunu da bi blogta görmüştüm ilk pratik ve sunumu çok şık) *Börülce pilakisi *Kocaman bi salata ( yeşil salata olucak tabi aslında) *Peynir tabagı Bişey unutmadıysam aklıma planladıklarım bunlar. Ana yemege karar veremedim...!:) Ben bayılıyorum gelenler olsun ben pişireyim...bi kısmını Perşembe akşamından yapıcam...zeytinyağlılar dinlenince daha güzel oluyo . Tatlı yapma biz pasta getiricez dediler...ama dayanamam sanırım hafif bi tatlı yaparım...belki? Ya da aaa şimdi aklıma geldi meyve salatası yapayım. Alakasız baska bi konuya zipliyorum hemen..malum biz de 2 kedis var ve ikisi de Iran olmasi itibariyle tuy sorunumuz had safhada. Elektrik supurgesiyle filan bas edemez durumdaydik...makinamız da eskimisti biraz. Gecen hafta bir makina aldık...hey allahım daha once aklımız neredeymis. Tam alet işler el övünür durumu. Aranızda bu tip ihtiyacı olan varsa bilgi mahiyetinde yazıyorum kesinlikle çok çok memnun kaldık. Marka olarak çok bildigimiz bi urun değildi...Morphy Richards...valla hayatımız kurtuldu:) Su torbasız olan modellerden kendisi...ilk kullandıktan sonra hazneyi çöpe boşaltırken Aslı da ben de çıkana inanamadık..Resmen inşaat süpürmüş gibiydi...o kadar kum neredeydi o ana kadar veya biz bu kadar pis miydik...:))) Dumur ki dumur ... Işte böyle.... Sevgiler hepinize...iyi haftalar:)

10 yorum:

sesiber dedi ki...

bir tarif te benden. bildiğimiz rus salatasını yapıyorsun. küçük dolmalık biberleri az yağda her yönünü çok hafif kızartıyorsun, rengi azıcık değişene kadar... soğuyunca içine rus salatası doldurup servis yapıyorsun.

Girls On Blog dedi ki...

hmmm Sesiber...teşekkür ederim.Karnım da acıktı valla ağzım sulandı .Biraz önce abartılı miktarda kek yedim ve canım ekşili tuzlu bişey istiyodu..:) deniyecegim. Küçük derken taze biber di mi hani ipe asılı kurulardan degil?

sesiber dedi ki...

hıııı evet taze biber...

Unknown dedi ki...

http://yemekbiz.blogspot.com/search?q=tavuk+kalamar
bu kinkteki tavuk tarifi benim baş tarifim oldu neredeyse hele bir de koyu kıvamlı cacık yapıyorum dip sos olarak batır batır ye :)
bir deeee :)
http://oktayustam.com/site/detay.aspx?ICERIKID=DT3xJuQoPag=&ICERIKTIPID=mIpw1Xy1bqw=

bunu yap havuç kızartması ama inanılmaz yok böyle birşey sonra bana teşekkür et ben de ne demek afiyet şeker olsun diyeyim nefis bir aperatif...
kolay gelsin ay yoksa yemek oldu bitti mi?

Asortik Krep dedi ki...

Görüntülü bir şeyler için..
Yumurtaları katı haşlayıp, ortadan ikiye kesip ayırıyorsun..Yumurta sarılarını zeytin ezmesi ile karıştırıp tekrar yumurtaların içine yerleştiriyorsun..Sarı-siyah-beyaz bir tabak görüntüsü oluyor :)

Girls On Blog dedi ki...

Hemen bakıyorum Fundacım çok sağol...
yok yok olmadı bu önümüzdeki cuma kısmetse:)

Girls On Blog dedi ki...

Asortikcim of ya ben yumurta çok severim:..değişikmiş senin tarif de...denenmeli..o akşama yapamasam da kendime yapıcam:) çok sağol
Funda bu arada o havuç tarifi çok güzel geldi bana da! :) Tavuk tarifini biz dükkan da çok sık yapıyoruz ama aklıma gelmemişti...iyi oldu:)

YeMeK vAkTi dedi ki...

ya aslında benden çok fazla çıkar menü örneği ama şimdi aklıma geldi gelirse yazarım bu gün iinde tekrar..

bizdede bi elektrik süpürgesi var inşaat işini çekmiş gibi oluomyş kullanınca ama kullanmayı becerebilen ve deneyen yok :)

Girls On Blog dedi ki...

Tamam Aylincim,aklına gelirse yaz ...yoksa der degil.:)
seninki ne süpürge yani?

Unknown dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.