Pages

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

04 Mayıs 2009

Alacati=Cennet :)

Yeryuzundeki cennet koselerden biri sanirim ,biz Cuma gunu geldik ....evsahibimizle bulustuk . Cok seker ve rahat bir evimiz var. Henuz internet baglantimiz yok su an takildigimiz bir cafe 'den yaziyorum:)) O yuzden cok uzun yazamicam ama en azindan sizleri merakta birakmiyayim diye kisa bir not yazmak istedim:) Restoran hazirliklari tam gaz ilerliyor...cok yakinda fotograflarla ve daha uzun bir postla buradayim. Tum sevgimle hepinizi kucakliyorummm.

8 yorum:

beyaz mendil dedi ki...

Alacatı'ya geçen sene gitmiştim,hakikaten çok şirin bir yer.Sevgilerimle

Girls-on-blog dedi ki...

Yine gel Beyaz Mendil:)
sevgiler benden de

Aylin dedi ki...

çok çok kolay gelsin

Girls-on-blog dedi ki...

Aylin'cim cok tesekkurler.Yazin yolunuz duserse mutlaka bekliyorum.

beliz dedi ki...

BENDE ALAÇATIYA 2 SENE ÖNCE GİTMİŞTİM.ÇARŞI GİRİŞİNDE İZMİRLİ BAYANLARIN İŞLETTİĞİ BİR YERDE YEMEK YİYİP MÜZİK DİNLEMİŞTİK.ÇOK ŞİRİN BİR YER .

Girls-on-blog dedi ki...

Beliz,hosgeldin.:)
Yine yolun duserse mutlaka bizde bekliyoruz.

moonliiin dedi ki...

kolay gelsin, haziran sonuna doğru geleceğim alaçatıya, tam yeriniz nerde, ne zaman açıyoprsunuz?

Girls-on-blog dedi ki...

Moonliin merhaba,
Yerimiz çarşı içinde KYO mayo'nun karşısındaki sokaktan girince hemen sagda. TEL: 716 06 24-25 ararsan daha kolay tarif edebilirim:)
Görüşmek uzere