Pages

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

16 Ağustos 2009

Yetti Alaçatın derseniz:))

Alaçatı'ya taşındığımızdan beri takı yapmak filan hayal oldu ...kolilerce getirdiğim malzemelerimin hepsi 2 gün öncesine kadar hiç açılamadan bir kenarda kalakaldılar...Dükkandan geldiğim bir öğleden sonra kutulardan tanesini açıp elime gelen malzemelerle halhal yaptım...Bileklerim hiç ince değil aslında ama tüm takıları sevdiğim gibi halhalları da seviyorum zaten sadece yazın takılabilen bişey oldugu icin de amaaannn ben de takıcam dedim gitti...:)
Iste asagidaki taneyi yaptım.Pullu olan zaten hazır bir zincirdi ona kanca taktım...dore terliklerle filan güzel oluyo...diğerini de sarı sallantılar ve bakırımsı boncuklarla yaptım.

Insan kendi takı yapınca hemen hemen hiçbir takıyı kolayca begenip alamıyo...aman nasıl olsa ben de yaparım diye:) Arada ancak çok begendiğim ürünleri alabiliyorum.Bu küpeler de bizim restaurantın çok yakınında kurulan takı tezgahlarından birinden..ustası tezgahın başında hem yapıyor hem satıyor...bakır ve tamamen el işçiliği...fiyatları da çok uygun ve heryer de görmediğim bir şey oldugu için hoşuma gitti...

Geldigimizden beri köy hayatı iyi hoş da alışveriş ve indirimlerden uzakta kalmak biraz sıkıcı olmuştu...günübirlik bazı işleri halletmek için İzmir'e gittik ve o arada Forum alışveriş merkezini ziyaret etmeden duramadık..mavili küpeler accerories daki şahane indirimden...terlikler de indirim neticesinde kapılanlardan:)

Alacati'nin Cumartesi kurulan bir pazarı var ki inanılmaz meşhur ve çok kalabalık...çok çok hoş şeyler bulunabiliyor...Benim favorim sadece 2 tezgahta bulunan nefis bürümcük elbiseler veya etekler...o kadar hafifler ki..desenleri cok ozgun ..sanırım tamamen pamuklu kumaslar zaten dolayısıyla ne terletiyor ne bisey...onlarin fotograflarini ayrica cekmeyi unutmusum:/ Bu arada gercekten bedava denebilecek rakamlara harika ihracat fazlasi tişörtler ,şortlar elbiseler ve daha neler neler:))) Usenmezsem bir daha ki postuma pazar ganimetlerini fotograflayip yazayim:) Cok sicak Pazar gunu Alacati'dan hepinize kucak dolusu sevgiler...:)

17 yorum:

butterfly dedi ki...

yetmez tatlım, orasıanlatıla anlatıla bitmez :) pullu halhala bayıldım, indirimler de insanın aklını başından alıyor di mi? Herşey acayip fiyatlarda. Sezon fiyatlarına nasıl alışıcaz kimbilir :p
Bu arada Sade sadece sezonda mı açık olacak yoksa kışın kapanacak mı? Kocişin doomgünüsü var da Eylül'de kendisine sürpriz yapmayı planlıyorum :)

Girls-on-blog dedi ki...

:)) İyi demek baymamisim kelebegim.
aynen oyle indirimler cok cazip,sezonu dusunmek bile istemiyorum su an:D
SADE muhtemelen Ekim basina dek acik..mailleselim kocisine bi surpriz duzenleyelim heheh.
Opuyorumm

Eya dedi ki...

Bende biliyorum bu pazari, cesmedeyken gitmistim, gercekten elbiseler harikaydi.Takilar harika...terliklerini de güle güle kullan...sevgiler

zehra

Girls-on-blog dedi ki...

Tesekkurler Zehra'cim:)
Cidden pazari cok guzel buranin.
sevgiler

Sagır Kedi dedi ki...

Hey Merhaba nerelerdesin dün senin kulaklarını çınlattım müsait oldugunda bloguma ugrarsan neden 1 numaradasın göreceksin:))Terlikler ne kadar sade ve hoş takılar da öyle resimlerini gördükçe içim açılıyor bilesin.

Girls-on-blog dedi ki...

Sagır Kedicim,selam...valla merak ettim bakıcam hemen. Olamadım buralarda malum restaurant işleri...Begenemne de sevindim.Opuyorum seni,sevgiler.

Asortik Krep dedi ki...

Bizim takı zevkimiz aynı biliyormusun..? Bakır küpelere bittim, diğer mavileri de bende beğenmiştim ama kafamı çevirdiğim bir anda başkası almıştı..

Girls-on-blog dedi ki...

Asortikcim,ciddi mi? Mavilerden sanırım bulamam ama istersen bakır olanın hem aynısından hem belki de farklı renklerinden yollayabilirim sana.

nur haniiiim dedi ki...

Amanıın,bizim suluhan'da bu bakırlardan çok.Hemde dediğin gibi çok uygun, 5tl. Cicilerin pek güzel,oralarda olmanın hem iyi hem kötü tarafı zaten, gördünmü güzel birşey almadan geçemiyorsun, heryer uçuş uçuş elbiseler, hele son geldiğimizde takı fuarı da vardı ki allaaah...Mesela şimdi olsa başlamışken yapar otururdun fuarın başköşesine ne güzel.Ama ramazanda bilmemki rağbet nasıl olur oralara.(Gerçi ramazanın uğramadıkları, oraya uğrar, merak etme.)Öptüm pırıl yanaklarından...

Aylin dedi ki...

bakır küpelerin aynısını fethiye saklıkentten aldım işyerinde geldiğim gün bi taktım teki düştü kulağımdan nazara geldi valla:))3 tl ye aldım ben hehe..

takıda isteriz ordanda resim isteriz hep isteriz ama sık isteriz:)

Girls-on-blog dedi ki...

Nur'cumm aynen gorunce insan dayanamiyo oyle seylere:) Ramazani gorucez bakalim ugrayan mi ugramayan mi daha cok burda:)
Aylin'cim sekerim valla cok istiyorum sıkca yazayim fotolar koyayim vs...simdiden sonra sanirim daha fazla zamanim olur:) Ben kupeleri 'e almistim...kazik marka bi koyde yasadigimdan olsa gerek:)))
Opuyorum

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Halhallar şahane ,bayıldım.
Alaçatı daha da şahane.
Sen hep anlat oldu mu:)En azından ekime kadar kendimizi tatil modunda hissedelim.
Sevgiler,

esra dedi ki...

bu yaz 9 gün çeşemdeydim alaçatıya bir kez geldik belki hatırlarsın elektirikler kesilmişti alaçatıda o akşam inanılmaz bir kalabalık vardı.
tabiki pazarada gittim dönmeden 10-15 parça şey aldım çok iyi oldu ailemde herkese ufakta olsa istedikleri hediyeleri aldım.

Girls-on-blog dedi ki...

Zilsiz'cim bu sene artık sezon bitti gibi ama seneye sana da yapayım halhallardan.
Seni kırmadım yeni post yazdım bak:)
Esra'cımmm evet hatırladım o geceyiiiiii...e aşkolsun neden bana da uğramadın: (

esra dedi ki...

evet canım sana uğramadık grup halinde olduğumuzda ne yapacağımıza ne yiyeceğimize karar vermedik ve herkes kendini o kalabalıktan atmak istedi ve tatlı yemeğe karar verildi..
önümüzdeki yaz hep oralarda olacağım ne de olsa alaçatı için planlarımı hep önümüzdeki seneye erteledim :)

Girls-on-blog dedi ki...

Tamamdır artık seneye insallah diyelim:)
Haberleşiriz...sevgiler Esracım.

Asortik Krep dedi ki...

İsterim tabii ki :))
2 renk yeter :)
mailin varsa adresimi yollayacağım..