Pages

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

22 Kasım 2009

İzmir koleksiyonuna devam:)

Geldiğimden beri yaptiklarimi paylaşmaya devam ediyorum...
İlginenler olursa da pasaja buyrun lütfen:)
Bu arada geçen gün Kemeraltına gittik annemle,çok büyük bir boncuk mağazası açılmış...gerçekten çok güzel bol çeşit var filan ama, fiyatlar öyle böyle değil baya bir pahalı geldi İstanbul'a göre...Tahtakale ve Eminönü boncukçularının da bazıları kazım markadır ancak bu işe bulaşınca ne nerde daha indirimli filan biliyosunuz... Oradaki satış yapan genç hanımlardan birine de söyledim bana kasada indirim yaptırdı...giden olursa mutlaka pazarlık yapsın yani:) Hani şu Kızlarağası Hanı'nın arkasında olanlardan biri... Hepinize sevgiler....

5 yorum:

Ivo Serentha and Friends dedi ki...

My compliments for your blog and pictures included,I encourage you to photoblog,

http://photosphera01.spaces.live.com

Even week another photo album

Greetings from Italy,

Marlow

Öykücü dedi ki...

İtalyan Marlow sana hasta olmuş Gobcum:PAma o profil resmini görüp de hasta olmamak imkansız.Fıstık,taş acayip bir şey olmuşsun:)Dupdyry bir güzellik.Çok beğendim-belli oluyordur-:))

Çok öptüm.

Girls-on-blog dedi ki...

Öykücümmmmm ayol mahcup ettin beni:)))) Cok tesekkur ederim...ben farkindaysan orali olmamistim Italyanla:))))
Opuyorum seni,guzel gorusun icin tesekkur ediyorum:)

butterfly dedi ki...

bilekliğe bayıldım ben çok güzel görünüyo, üretmeye devam :)

Girls-on-blog dedi ki...

Merciii guzellerin guzeli kelebegim:) Uretcem daha insallah...bi kac tane daha yaptim...koyarim onlari da yakinda..optum seni.