Pages

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

10 Ocak 2010

Non-smoker kisiyim artık:)

Cok uzun yillardir bagimlisi oldugum sigarayi biraktim.
7 Ocak 2010 tarihi itibariyle non-smokerımmmmm.
Cok kolay degil,ama asla vicdan rahatligiyla icmiyordum....Ilk 48 saat korkunc zordu ama bugun cok daha iyiyim....Tek basima degilim..Asli ve Nalanla birlikte bu yola bas koyduk:)))
Kisisel tarihime gecmesi gereken bir gundu...hem de sizlerle paylasmak istedim.
Cok sevgiler ,iyi haftalar
Anneme de bakin ne de guzel desteklemis :)

14 yorum:

Dalina RAKICIZADE dedi ki...

Oley oley:) Bayıldımmm:) Oh be! Seni de kurtardık:) Tebrikler:)

Haydins dedi ki...

Kocaman alkış sana..ama artık sigara hakkında twitleme , aklından da çıkar hayatından çıkardığın gibi o zaman hiç olmamı olur :)

Girls On Blog dedi ki...

Evacımmm cok cok sagol:))
Tesekkurler sonsuz destegin icin....
Serpil'cim cok haklisin...bugun hic twitlemedim....cikaricam gidicek namussuzu:))

sesiber dedi ki...

Aferiiimm, yalnız olmamak ta güzel. Başaracaksın. Zaten son zamlardan sonra bence herkes bırakmalı:)

sesiber dedi ki...

aaa o bayan annen mi senin, ne güzel, ne hoş. şimdi daha dikkatli izleyeceğim:)

gazel vakti dedi ki...

Yaklaş şekerim alnından öpiciğim.

ceydabural dedi ki...

tebrikler umarım hiç canın istemez ve hiç başlamazsın

Girls On Blog dedi ki...

Sesiber'cim evet birlikten kuvvet doguyor:)))
annem evet,soylerim simdi hosuna gider senin yazdiklarin:)
Gazel'cimm,geldim op canim:))
Fotograf penceresinden,cok tesekkurler destegin icin..ben de hic aklima gelmiyecegi gunu bekliyorum:)

Kolyekolik dedi ki...

Tebrikler Renginciiim :).. Benim eşim de bırakalı 2,5 sene oluyo..ve ben evimizin miiis gibi kokmasından dolayı çok mutluyum..Aman bi daha aklına gelmemesi dileğiyle :)

Girls On Blog dedi ki...

Didemmm'cimm cok sagol canim benim:) Esini de cok tebrik ediyorum...gercekten zor biseymis...yasamayan bilemez:))) Darisi butun evlerin mis gibi kokmasinaaa...optum

Unknown dedi ki...

tebrik ederim darısı başıma ve bütün içenlere:)

Girls On Blog dedi ki...

Funda'cim cok sagol,ve soyle dusun Rengin var...minik adasim icin bunu yapmalisin...Baskiya gel:)))
operim ikinizi de.

YeMeK vAkTi dedi ki...

oleyyy çok sevindim bıraktığına umarım kesin bir vedadır bu ve asla yolunuz bir daha asla birleşmez:))

Girls On Blog dedi ki...

Sagolasin Aylin'cimmm:)) Ben de ayni sekilde hic karsilasmamayi dusunuyorum kendisiyle:)Optum