Pages

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

29 Haziran 2010

Bir yaş daha aldım:)

27 Haziran dogumgunumdu...Biz Cumartesi gecesi arkadaşlarımla evde bir kutlama yaptik.
Yemek sonrasi içkilerle atıştırmalıklar hazırladık...fikir olsun diye paylaşımdalar:)
Masayı duvar kenarına yaklaştırıp halıları da kaldırdık...herkes rahat hareket edebilsin ,halılara takılmayalım vs diye.Masanın üzerine kağıt tabaklar koyduk o gece makinaya bulaşık yerleştirmekle uğraşmayalım diye...kırmızılı gümüşlü ve pembeli tabaklardı...
Bolca degisik malzemeli kanepe hazirladim..tost ekmekleri (malt ekmek,misir ekmegi vs ) degisik kalıplarla kestim minik yuvarlak ve damla seklinde ve uzerlerine haydari,patlican salatasi vs gibi ezmelerden koyup süsledim.
Benim favorimse Asli'nin hazirladigi minik durum yapilmış jambonlardı...içlerine krem peynir sürüp onları içine doğru rulo yaptı ,uçlarına minik domates ve salatalık takıp kürdanlara geçirdi...bütün hepsini de tabagın ortasındaki yarım kesilmis domatese sapladı:))
Cipsleri kocaman kaselere koyup ortalarında da reçellik kaselerde dip soslarla sunduk.
Degisik birkac cesit peyniri küp küp kesip uzun tahta şişlere geçirip bardakta peynir buketi yaptık:)
Minik domatesleri oyup içlerine haydari doldurup tek lokmalık hale getirdik. Bazı fikirleri aldığım http://hafiftarif.com/ ve http://www.hunerlibayanlar.blogspot.com/ a da teşekkürleri borç bilirim:)
Umarım fotolardan daha iyi anlaşılabilir benim bu karmaşık anlatımıma göre:))
Yedik,içtik dostlarla..eglendik biraz dans ettik...ve sukur ki saglıkla gelen yeni(38) yaşımızı kutladııkkkkk:)
Tüm yengeçlerin de doğumgünlerini kutlar...saglıklı bir ömür dilerim :)

10 yorum:

Adsız dedi ki...

mutlu yıllar gobcum, bende yengecim :)

Girls On Blog dedi ki...

Sana da mutlu yıllar Nalan'cimmm:))

Dalina RAKICIZADE dedi ki...

Yaratıcı insanlar kadar saygı duyduğum kimse yok şu yeryüzünde. Bayıldım, çok uğraşmışsınız ve mükemmel görünüyor buradan. Kaldı ki tatlarının birbirinden leziz olduklarına da eminim:) Sağlık ve mutluluk getirsin bu yaş, tüm güzelliklerin başlangıcı olsun. Çok öpüyorum:)

Annekaz dedi ki...

mutlu yıllar..

Girls On Blog dedi ki...

Eva'cim canim yaraticilik konusunda kendimi dışarda tutarak katiliyorum sana...zira nelerrr nelerr yapiyor insanlar:)) Tatlar güzeldi cidden :D Güzel ve içten dilekler için koccaman sarilip opuyorum seni...:)oih!

Teşekkürler Anne Kaz :)

Atolyekedi dedi ki...

Mutlu yılaaaar.Nice mutlu huzurlu sağlıklı yıllara, sevdiklerinle birlikte olman dileğiyle..
Afiyet şeker olsun hepsi çok güzel görünüyor.

Girls On Blog dedi ki...

Atolye Kediciimm cokk tesekkurler ..amiin diyelim:)
sevgiler

YeMeK vAkTi dedi ki...

şekerim çooookkk geç kaldım ama iyiki doğdun.Ne güzel görüntüler bunlar (aylbrl)

Girls On Blog dedi ki...

Aylin'ciimmm cok tesekkur ederiimmm canim :)
Ben seni neden okuyamiyorumm artikk???

ChoKingCandy dedi ki...

Aylincim geç kaldım derken erken davranmışsın zira ben çok inanılmaz geç kalmışım.

Gobcum nice mutlu sağlıklı huzurlu yıllar diliyorum sana. Hep çook mutlu ol.

Bu arada sen yazmayalı da baya olmuş. Sade den haberler, fotolar görmek istiyorum

Çook öpüyorum