Pages

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

17 Aralık 2010

Baba kütüphanesi:)

Geçen hafta 3 gün İzmir'e gittim ya..Bi de farkettim annemden hep bahsediyorum annem şöyle marifetli böyle becerikli diye..babacıgıma da haksızlık olmasın.
Kendisi çok ama çok özel bir insandır..





Okuma aşkı bana ondan geçmiştir...ben kendimi bildim bileli evimiz kitaplarla doluydu. Bu gidişimde babamın kütüphanesini fotografladım sizlerle paylaşmak için.forograflardan anlaşılıyor mu bilmiyorum odanın 3 duvarı yerden tavana kadar kitap dolu:)

Çocuklar gördükleri şeylere kesinlikle daha çabuk alışıyorlar...Anne-baba kitap okuyan bir çiftse çocuklarının okumayı sevmemesi bence imkansız.

Hepimize bol kitaplı iyi bir haftasonu dilerim:)

2 yorum:

Deli Anne dedi ki...

maşallah, dolu dolu kitap.. babanız da öyle besbelli.. benim de babam çok okurdu, hemen her gece okumuş, uyumuş, gözlükleri kitaba düşmüş bulurduk..

sevgiler.

Girls On Blog dedi ki...

Hoşgeldin Deli anne:)Çok sagol ...

Geçmiş zamanlı konuşmuşsun ama babanla ilgili? :(

Sevgiler benden de..:)Şimdi sana ziyarete gidiyorum:)