Pages

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

27 Mayıs 2011

Fikrimühim ve Tefal actifry etkinligi

İlk etkinlikten haberdar olur olmaz telefonla ulaşmış ancak kontenjan doldu haberi alınca da çok üzülmüştüm.
2.etkinliğe katılmak  dün kısmet oldu,çok hoş bir kaç saat geçirdik .

Tefal'in iddialı ürünü 'Actifry' ile Mutfak Sanatları Akademisinin sevdiğimiz eğitim mutfağında sebze kızarttık,çoban kavurma ve şeftali tatlısı yaptık afiyetle de yedik. Fikrimühim'e ve de MSA'ya tekrar teşekkür ediyoruz.

Actifry'a gelince ürün yüksek fiyatıyla bilinen bir ürün.
Pratik ve saglıklı bir pişirme alternatifi  olduğunu düşünüyorum .
Özellikle küçük aileler, tek yaşayan ve de biraz da eli işe yatkın olmayan kişiler için daha kurtarıcı olacaktır.




Bir dezavantajı bence çok büyük bir ürün olması,sürekli kaldırıp koyarsanız kullanmazsanız ...sürekli tezgahta görmek de beni sıkar zira zaten küçük bir mutfağımız var.
Kısacası ben, en azından yakın bir gelecekte almayı düşünmem, hediye gelirse üzülmem:))) Dediğim gibi aslında biraz daha pratikliğe ihtiyaç duyanlar için gibi geldi.



Tefal benim için clipso mucizesiyle en sevdiğim markalar için de yer almaktadır bu da ayrı:))

Sevgiler hepinize,

4 yorum:

Atolyekedi dedi ki...

Canım ne güzel gülmüşsün...
Kesin benim için gerekli bir ürün...

Girls On Blog dedi ki...

Teşekkür ederim sevgili kedi'cim:)
Gerekli oldugunu düşünüyosan bu tip ürünler zaman-para ilişkisi ile kendini kurtarıyor.al derim:)

Asortik Krep dedi ki...

Ben almayı düşünüyorum ama hediye gelirse çok sevineceğim :))

Girls On Blog dedi ki...

:))Duyurmuş olduk o zaman Asortik'cim...;) umuyorum tez zamanda gelir:)