Pages

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

18 Eylül 2012

Mantar Adam Jilber ve Mantar günleri:)

Bu bizim cennet parçamız Ağva ile ilgili olarak hazırlanmış olan en heyecan verici aktivitelerden biri olacak sanıyorum.






Çok sayıda mantar türüne ev sahipliği yapıyormuşuz da haberimiz yokmuş :)
Ben de bu konudan çok yeni haberdar oldum ve aşağıdaki tarihleri iple çekiyorum.

 Hem profesyonel olarak yemek yapan hem de yemek yemeye  bayılan biri olarak aksi düşünülemezdi galiba...:)





 Jilber Barutçiyan yıllarını bu konuya adamış bir uzman. 28-30 Eylül tarihleri arasında Ağva'da olacak ve hem bizleri bilgilendirecek hem de doğa yürüyüşüyle toplanıp bilgilendiğimiz mantarlarla bir pişirme aktivitesine misafir olacak.

Bu konu eger ilginizi çekiyorsa lütfen Ağva ile ilgili pek çok bilgiye ulaşabileceğiniz Ağva'daki seçkin işletmelerin bir araya gelerek oluşturdugu bir platform olan sitemize tıklayın ;)


Explore Ağva'yı ziyaret ettiğinizde sadece 1 dakikakınızı alacak olan Club üyelik işleminiz tamamlayın ki ayrıcalıklardan yararlanın..

Sorularınız için info@exploreagva.com adresini kullanabilirsiniz...:)

Kucak dolusu sevgiler ..:)


6 yorum:

Deniz dedi ki...

Bu haber beni çok heyecanlandırdı. Bilgi için mail attım bakalım. Umarım tek bir gün katılabiliyoruzdur.

Girls On Blog dedi ki...

İlgi alaniniz olmasina sevindim:) gelebilirseniz ben de kahveye beklerim.. Sevgiler.

A-H dedi ki...

mantara bayilirim, bu etkinlige de bayildim dolayisiyla :))
iyi eglenceler ve afiyet olsun simdiden :)

Girls On Blog dedi ki...

A-H Seni de bekleriz:) çokk teşekkürler..

seolara dedi ki...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
www.cay-makineleri.com

seolara dedi ki...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
tost makinası
döner makinası
çay kazanları
Endüstriyel Mutfak
sanayi tipi
çay makinası
remtamutfak.net
Remta Döner Makinası
Remta çay kazanı
sanayi tipi çay makinesi
sanayi tipi tost makinesi
elektrikli ızgara
endüstriyel
film izle
film izle
cerciko.com