Pages

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

27 Aralık 2006

Epey bi aradan sonra...

Çok düzenli yazamayan bi blogger olduğumun farkındayım .Son postumda bahsettiğim maceralar ve temizlenmesi biraz zaman aldı haliyle. İşe de ekstra yoğunlaştık az sonra onlardan da bahsedicem. Vakit ayırabildiğim zamanlarda hemen herkesi okudum. Bu son dükkan durumlarından sonra işe herzamandan daha fazla asıldık. Şimdi ortalık daha sakin gibi. Alımı yine biz kendimiz yapıyoruz onlara hiç bir şekilde güvenmediğimizi her türlü bildikleri için...Birini de işten çıkarttık. Anormal bi yeme süreci geçirdim. Ama harbiden anormal! Sonra birden sakinledim tekrar bi düzene girmek için güç geldi. Bi de galiba ben sırf diyetle ilgili yazmak istemediğimi fark ettim. Çünkü ruh halime göre yeme düzenim bozulursa aşırı moral çökkünlüğüm oluyo ve suçluluk duyup kendimle yüzleşmek istemiyorum öyle anlarda ve yazmaktan da uzaklaşıyorum. Sadece kafamda şöyle bişi oluşturdum Haziran'da doğumgünüm var.Normalde büyük kutlama filan hiç yapmıyorum yetişkin olduğumdan beri ancak bu sene kısmetse 35. olucak ve özel bi rakam bana göre ve büyük bir parti yapma fikri oluştu kafamda. İşte bu parti benim için hedef zaman gibi bişi olucak olabileceğim kadar ince olmak istiyorum ki bu da aslında benim için 12-13 kilo gibi bişi gerçekçi olmak gerekirse. Çok ilginçtir şöyle bi durum var ben geçen sene 83 kilodayken( ki bu pek çoğumuz için baya yüksek bi kilo) ben kendimi şişman hissetmiyodum kimse de bana kilo problemi olan biri davranmıyodu.Boyum çok uzun değil fakat avantajım sanırım eşit dağılım ve etim acaip sıkıdır. 83 kilo da ben 42 beden filan oluyorum. Hadi bilemedin 44 ki bence abartılı değil ona razıyım yani:) Neyse uzun lafın kısası o tarihe kadar üç aşağı beş yukarı bu kiloda olsam iyi hissedicem. Diyetisyeni acaip ektim onu da arayıp yeni randevu alıcam kendimi affetiricem zira kuzenim (o da sağlıklı beslenme alışkanlığı edinmek için aynı hanıma gidiyo) beni sorup kuzeniniz gelmiyor demiş :) Bu arada dükkanımızda tadilat yapmaya karar verdik bayram tatili boyunca inşaat işleriyle uğraşıyo olucaz. Planlar süper eğer ustalar bizi hasta etmez ve de umduğumuz gibi giderse dükkanımızın çehresi epeyce bi değişicek. Biz bunu kendimiz için yapmaya karar verdik çoğu insan ne gerek var niye para harcıyosunuz filan dedi gelen böyle de geliyo filan. Bizim de zihniyetimiz böyle değil Aslıyla evet epeyce bi borca giriyoruz ama günümüzün nerdeyse 12 saati orda geçiyo bütün eşimizi dostumuzu orda ağırlar olduk ve ayrıca bizim ekmek teknemiz. Dolayısıyla bi gaza geldik işe kalkıştık işte allah mahcup etmesin... İşalla sizlerle de fotoları paylaşırım. Benim çok gözüm korkuyo yazın evi tadilata sokmuştuk ve 15 gün sürücek iş 45 günde bitmişti işi alan usta paranın bi kısmını aldı günlerce ortadan kayboldu filan kepaze olduk acaip canımız yanmıştı bu sefer çok tedbirli davranıyoruz. Beslenmeme gelince diyetisyenin vermiş olduğu listeye ana hatlarıyla uyarak kaçamak yapmadan geçti son 3 günüm. Nilayın şu meşhur çorbasından yapıcaktım bugün kış kış salata bende pek hoşlanmıyorum. Lakin terzi söküğünü dikemezmiş ya yemekçiyiz ancak evdeki buzdolabımız tamtakır kalmış:) Kısmetse yarın deniycem çorbayı. Hepinize sevgiler. Uzun aralar vermemeye çalışıcam.Bu arada herkes resimler koymuş bende Aslıyla ikimizin kağıttan profilini yapmıştı biri onu koydum.Saçı arkadan toplu olan benim...uzun burunlu olan:)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Canım Haziran'a kadar 12-13 kilodan daha bile çok verebilirsin sen, bir hedef ve tam bir tarih belirlemen iyi olmuş. İnşallah ben de Mayıs'a kadar şu kilo işini tam olarak bitirmek istiyorum. Sadece o kiloyu koruma işi kalsın Mayıs'tan sonrasına.

Sizin restoranı çok merak ediyorum, bence tadilattan önce ve sonra diye resimlerini koy işler bitince. Umarım kısa zamanda halledersiniz. Allah içinize sindirsin. Kolay gelsin. Mutlu yıllar...

Girls on blog dedi ki...

Çok teşekkür ederim burreflycım. Sana da mutlu yıllar ve eşinle sağlıklı mutlu bir yıl temennim:) Tabi ki istediğin kiloda olmanı da dilerim. İstanbula gelince beklerim dükkana..:)

Adsız dedi ki...

Canim bak o corbayi restoranda ustaya yaptir hergun hazir bulunsun. Tadi da cok guzel hosuna gider hatta sebze corbasi olarak satabilirsiniz de nasil bir restoran oldugunuzu bilmiyorum ama bir oneri. Ayrica yeni yilini kutlarim, bu sene butun dileklerini gerceklestirmen dilegiyle .

guffy dedi ki...

Sana bu 6 aylık dönemde bol şans ve sabır diliyorum. İnşallah diğer herşey gibi diyetin de iyi geçer ve istediğin vücuda sahip olursun. Unutma, ben hala seninle beraber gidiyorum. Ayrıca dükkanınızı çok merak ediyorum.