Pages

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

09 Şubat 2007

Şubat

Geldi de neredeyse o bile geçicek.Ben de dombililikle yaza mı giricem. Allahım ya bugünlerde fena takık olmama rağmen nedense irademe hükmedemiyorum ve bu anormal bi stres yapıyo bünyemde. Böyle olunca da daha fazla yiyorum. 3-5 tane kıyafetim var içine hala girebildiğim dönüp dolaşıp onları giyiyorum.Ne alışveriş yapmak geliyo ne içimden ne de süslenip bi yere gitmek ki ben çok süslüyümdür. Bu arada beni sobeleyen yok ama benimle ilgili bilmediklerinizden birini hemen yeri gelmişken belirticem.Ben profesyonel makyözüm. Bir süre hayatımı sadece bu işten para kazanarak geçirdim. Hem de 29 yaşımdan sonra. Hayatımın çok çalkantılı bi devresiydi bana bi estiler çalıştığım işi bıraktım kursa gittim.( Sıradan birine de değil.İsim vermicem şimdi ama bu işin erbabı olan birinden) Bilmediğim bi camiaya atladım ve epey yol kat ettim.Çekimler,dergiler, klipler ..gelinler..ki en çok zevk aldığım da budur:) Sonra işte dükkanımız almak kısmet olunca o işlerimi eleyerek yapmak durumunda kaldım.Çok ama çok sevdiğim için bırakmadım ama ancak ya çok sevdiğim insanların işine gider oldum ya da parası çok iyi olanların:) Neyse nerden buraya geldim..hmmm süs dedim ya ordan. İşte makyöz olunca makyajsız gezmek gibi bi durum olamıyo arkadaşlar.zaten profesyonelliğe geçişimde öyle olmuştu. Hayatım boyunca üniversitede yurtta kaldığım zamanlarda filan da sürekli ben yapardım özel zamanların makyajlarını. ehemmm...ne diyoduk rejim diyet filan di mi..alllahımm ya işte bu konu dışında herşey hakkında yazabilirim ama bu konularda ıhhh -ıhhh.Zaten ne yazayım ki...hepinizi okuyorum herkes kaçamak da yapsa genel olarak bi diyet modunda(maşşallahh diyeyim) Siz atın beni en iyisi Baskül ailesinden:)) Yok ama yok başlıcam ...yaz geliyo. Dyetisyenimde daha 3 hakkım var parasını ödemiş olduğum ve gitmediğim. Ama ben şimdi panik olup hızlı bi şekilde kilo vermek isticem ...ay çok aşırı moralim bozuldu birden ya:( Bu haftasonunu da geçireyim söz başlıcam.Pazartesi hala diyet lafı etmiyosam asın beni arkadaşlar. Sevgilerimle.

9 yorum:

farlane dedi ki...

Hoşgeldin :) rejime kendini hazır hissedince başlamak önemli. diyetisyene gitmek motive edici olabilir. Bir kilo vermeye başlayınca o keyifle gerisi geliyor, yeter ki bir başla.
Sevgiler

SUNSHINE dedi ki...

rejim is cidden sikip, baslamayinca olmuyor.....Bende sonunda kendime kizip, busefer yapacaksin baska caren yok deyip basladim...dedigin gibi subat aynin icindeyiz. magazlara yazliklari koydular, insanin gorunce ici gidiyor, birde dusunuyorum bunlari nasil giyiyecem diye...Ama moral bozmak yok.hepimiz kurtulacagiz kilolardan...

bu arada bende 35 yasinda simdiye kadar hic yapmadigim ise basliyorum...10 yil finans sektorunde calis,masteri bitir,amerikaya gelince hic bilmedigim bir isten sisfirdan basladim....Hayatta hic bir zaman gec degildir diye dusunenlerdenim

Girls On Blog dedi ki...

Hoşbuldum farlane:) Valla motive olayım olmiim başlamak zorundayım:.:)
Aynur merhaba...bende vesile ile seni görmüş ve okumuş oldum:) Teşekkür yorum bıraktığın için...Tebrikler ve de bol şanslat yeni hayatında...Bende hibir iş için geç olmadığını düşünürüm( genelde) Adı Aylin (Ayşe Kulin )okuduktan sonra resmen hayata bakışım değişmişti benimç.Kadın 26 yaşında Tıp fakültesine girmişti..hatırlarsınız..
Neyse dediğim gibi daha sık yazıcam.Dükkanda wirelles bağlantımız var artık:)
Sevgiler

- dedi ki...

Yaaaa inanmıyorum benim en çok istediğim şeydir biliyo musun profesyonel makyajı öğrenmek. Tabii iş olarak hiç düşünmemiştim sadece suratımı maymuna çevirmemek için istiyorum. Acayip hevesim var ama kurslar çok pahalı. Hele senin gittiğin baya bi tuzludur kesin. Bence çok zevkli bir işmiş, ben de bazen bu yaştan sonra gidip 2. bir üniversite filan mı okusam diye düşünmüşümdür. Ama sıfırdan başlamaya cesaret edemiyorum.
Diyet konusuna gelince insan çabuk vermeye çalıştıkça daha çok kilo alıyor biliyosun canım, yavaş yavaş ama emin adımlarla kökten çözmek lazım bu işi. Benim de bu aralar iştahım bir türlü kapanmıyor, dün başladım bakalım ne olacak. Bu yazı da çöpe atmak istemiyorum.

Öpüyorum çok

- dedi ki...

Girls canım aynura yazdığın yorumu şimdi okudum o kitap beni de acayip etkilemişti hatta hep düşünürüm o yaptıysa ben de yapabilirim diye. Tabii kitaptan etkilenmemde ismin de büyük önemi var. Benim de adım Aylin, sanki o benmişim gibi okumuştum kitabı. Ama nerde bende o cesaret :(

Girls On Blog dedi ki...

butterflycım aynı şehirde olsak ben sana en azından kendine en güzel şekilde makyaj yapmayı öğretirdim.Hayatımda en zevkli para kazandığım işimdi.(Yok yok dükkan da çok zevkli) terapi gibidir ama .Tek kötü yanı ben freelance çalıştığım için o dönem 1 ayda ne kadar para kazanacağımı asla bilemezdim.1 çekimden 1000dolar aldığım da olurdu ama hiç çekim olmadığı ayda olurdu.
Adı Ayline gelince harbiden hayatta cesur olmak lazım 1 kere yaşıyoruz.İstemediğin şeyleri sürekli yapmak kadar zor bişey yok.Kişiler içinde geçerli ben artık beni sıkan veya üzen dolayısıyla zarar veren kimseyi hayatımda tutmuyorum.Öpüyorum

Girls On Blog dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Burcu dedi ki...

canım depresif bi ana denk gelmiş blog işi.ama yine de sönmene sewindim doğrusu özlemiştim.panik olup hızla kilo wermek istediğim her dönemde bolca kilo almışımdır buyüzden durum stratejisi geliştirmek gerek diyorum.ne yawaş ne hızlı orta karar 1er 1er mesela..dont panic..bende sende..aman diyim ;)öpüyorum

Adsız dedi ki...

bu kızın yine diyetten bahsettiği yok kayboldu silsem mi ki linklerden??
şiştt aloo ses ver baccıım orda mısın??