Pages

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

16 Aralık 2008

Ordan Ve Burdan

*Bayram da geldi gecti...Izmir'e gittim 4 gun boyunca biricik ailemle zaman gecirdim....cok iyiydi diyemem...onceden yazmadim ama Kasim ayinin sonunda babam prostat ameliyati oldu..tumor nedeniyle...ve hala tam iyilesmis degil. Sonda ve dreni cikmadi henuz ..Hastalik ve hastane yazmiyayim diye kasiyorum ama bir yerden gelip yakaliyor iste hayat. Durumu henuz net degil muhtemelen yarin sabahtan netlik kazanacak sonrasi icin bir tedavi gerekip gerekmedigi.bu konuda pek de yazasim yok..icim buruk. *Copcatanlik ciftimiz tam gaz devam etmekle beraber ciftin disisi bizi had safhada baymakta...gercekten de cok komikler...aralarinda diyalogtan zaman zaman haberdar oldugumuz icin...yahu tamam askin yasi yok odur budur ama bir genel kabul goren de davranis bicimi vardir...olayla ilgili minik bir anekdot.Asli ve ailesi bizim dukkanda oturmus kahvalti ederlerken gelin kizimiz gelir...(zaten adetidir kut diye cikip gelivermek ev ya da dukkan,engel tanimaz) Asli'nin ailesi de tanimakta oldugu icin Asli der ki...iste XYZ de evlenicek...aaa kim filan Aslicim da kisa yoldan aciklayici bilgi verir...Defne'nin dedesi.....kizimiz birkac dakika sonra egilip Asli'ya ya bak dedesi dedin simdi yasli zannedicekler ......ben bunu duyunca oturdugum sandalyeden kendimi attim..oha yaa yasli zannetceklermis....65'lik delikanliyi :P Daha bir dolu bir dolu komik sey ..ama nerde ben de onlari anlaticak yetenek...aahh tam rahmetlik Aziz Nesin'lik hikayeler cikiyo etrafimizdan...dukkandan filan da:)) *Hemen hemen 9 aydir kullandigim anti depresani biraktim...once dozunu dusurdum sonra da 2 gunde bir filan icerek son 5 gundur biraktim...vallahi uyusturcu gibi...cok zor oldu...icmedikce ay bir bas donmeleri bir carpintilar filan...ama yok yok artik ben iyiyim dedim geri kalanla da basedebilecegim ve biraktim....muptelalik neymis anladim:)Diger bir yan etki de pek duzenli uyku duzenim bozuldu BKZ: saat su an 02:24. *Carsamba gunu kermese gidicem ....cok heyecanliyim :) Yarin aksam Guffycim de gelicek onunla beraber aldiklarimizi da yapariz herhalde. * Saglikli beslenmeye kafayi takmis durumdayim ...zaten dikkat ederdim ama son gunlerde biraz da kanserle ilgili okuduklarimin da etkisiyle trim trim vaziyetlerinden bugun alisverise gittim domates salatalik almadim bile...sadece kis sebzelerindeni dogal besi yumurtalari,koyun peyniri,ara ogunlerde yemek icin musli aldim.Bolca da bakliyat.... Zaten hic bulyon filan kullanma aliskanligim yoktur,margarinden de hic hoslanmam...cips de pek tuketmem...kizartma yapmam...bundan sonra daha da dikkatli olucam...lutfen sizler de cok dikkat edin emi....kanserde beslenmenin etkisi %35 mis...sigara ise 2. sirada geliyo %30 la.(no comment!) Uykum geldi ..izninizle bu kisiliksiz baslikli postuma veda ediyorum.
Sevgiler
Fotografin kaynagi flickr'dan

6 yorum:

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Haydins dedi ki...

Babacigina gecmis olsun canim ya, umarim baska bir operasyona ya da tedaviye gerek olmadan atlatir..
Kesinlikle bagimlilik yapiyor depresyon ilaclari , en iyisi biraz destekten sonra kendi haline birakmak bunyeyi..
Komikmis ya yasli zannedecekler ha ;)
Kermeste bol satislar cnaim, opuyorum..

Girls On Blog dedi ki...

Haydinscim tatlim cok sagol ya...insalla.
Kermesten aman aman umitli degilim ama akmasa da damlar :)
Komedi hergun biz de vallahi sorma:)
opuyorum,sevgiler

Öykücü dedi ki...

Bu yeni çift hakkında ayrı bir post yazmalısın:)) Tüm komikliklerini duymak istiyorum cidden çok iyi malzeme var sanırım:))))

Bi de seni sobelemiştim ben..

Öptüm.

Girls On Blog dedi ki...

Ah oykucum yaz yaz bitmez ama yazayim:)) Malzeme dolu doluuu
aaa dur sobemi gormemisim hemencecik bakiyorum cicim:)

Adsız dedi ki...

Babana çok geçmiş olsun gobcum.