Pages

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

17 Ocak 2009

Mulakat,100.post :)

Eveeeeettt, eve az once dondum ve hemencecik son haberleri yaziyorum.
Ogleden sonra saat 2 de kanal binasindan iceri girdik Asliyla, bu arada kendisi adeta benim menajerim:))) surekli sunu soyle bunu de,soyle yap filan diye bana taktik veriyodu.
.Minik bi kantin gibi bi yerde beklemeye aldilar. Toplamda 12 kisi filandik sanirim ve iceri tek tek aliyolardi. Yapim yardimcisi seker bi kiz bi form daha getirdi onu da doldurdum bi 20 dk filan bekledikten sonra ayni seker kiz beni bi kapidan iceri aldi ve kapida da biraz daha bekledim. Icerideki kisi cikana kadar da yine yapim ekibinden genc bi cocukla biraz geyik yaptik:) O ana kadar da gayet rahatim. Icerdeki aday cikti hadi gel dedi bana o lafladigim genc cocuk. Iceri girdim ve daannnnk! minik bi studyo,bildiginiz kocaman sahne isiklari ortada bi tane bar taburesi gibi bisey ....ben oraya tunedim ...biri geldi mikrofon takti...o sirada ben baya gerginim zira kameraya konusmayi da hic sevmem :)) Neyse mulakati yapan kisi sanirim yonetmen yardimcisymis....once bana klasik kisisel bilgileri sordu ve de not aldi. Sonra cesitli basliklar acti...benim konusmam bitince de sen kameraya anlatmaya baslicaksin dedi....Iyyy o an kotu bi duygu...sabit bi kamera size cevrili :) Basliklar soyle...iste kendini tanitma kismi, ne is yaparim nerede dogdum vs.Ne is yaparim ....yarismaci olursam ne yemek yapacagimdan bahsetmem, elestirilirsem nasil davranacagim.....ve de son baslik da paranin benim icin onemi... Cok fazla takilmadan konustum ama kamera olmasa eminim bin kat daha rahat konusur ve de kıkırdardım:))
*Bakalim olumlu olursa 10 gun icinde ariyorlarmis, artik hayirlisi olsun deyip beklemekten baska bisey kalmadi bana :) Bu kadari bile eglenceliydi...oradan cikip menajerimle kendimizi Nişantaşi'na attik...aylaaaaarrr var ki gitmemistim. Hava soguk ama yagissiz oldugu icin yuruyerek magazalara girip cikmak filan cok zevkli geldi.Oturup biseyler yedik ictik ....indirimler vitrinlerde anormal yuzdelerde ancak iceri girince pek cok sevdigim magazada hicbisey bulamadim. En son Zara'ya girdik ordan oldukca iyi fiyata biseyler aldim...usenmesem cekip koyucam ama topuklu botlarla tintin gezmeye alisik olmadigi icin yorulmusum eve gelince bi corba yaptim hemen yazmaya oturdum zaten:)
Bu arada bu postumla sanal aleme 100. yazimi yollamis oluyorum...vay be....iyi ki yazmaya baslamisim , cok iyi arkadaslar edindim ve de cok seyler ogreniyorum hepinizden ...cok sukur simdiye kadar tatsiz bisi de yasamadim blog yuzunden. ( dilimi isirayim da:)
Iyi haftasonlari olsun hepimize...
Dünden kalan bazi takilarin fotograflarini da koydum:)

11 yorum:

Sagır Kedi dedi ki...

Peki programa çıkacağın gün bize haber verirsin değil mi?? Hatta orada ne dalkavuklar dönüyor onu da anlatırsın değil mi:)Programı hiç izlemem ama sen çıkacaksan haberim olsun da izleyeyim.İyi şanslar...

Girls-on-blog dedi ki...

Sagir Kedicim tabii ki haber veririm de bakalim secilecek miyim:) Once o bi belli olsun...blog aleminde izlemeyen kalmasin :))))Tesekkur ederim sans dilegin icin de.

n@zo dedi ki...

Sen çık ben de izleyeceğim valla :)) Program yöneticileri Gob'u alın ve yeni izleyiciler kazanın. Gerçi ben internete yüklenmişlerini izleyeceğim ya neyse :) Hayırlısı olsun canım..

Girls-on-blog dedi ki...

:))) Sagol N@zo ....dur bakalim neler olucak .

Anne Kaz dedi ki...

yemekteyiz mi ben çok fransız kalmışım ben de seyrederim anemgile hava atarım blog arkadaşım yemek yamış falan diye :)

Girls-on-blog dedi ki...

Anlastik annekaz:)) ben secileyim de katilacagim hafta duyurcam tum blog alemine...

GeCe dedi ki...

ben hava atmaya başladım bile bir blog arkadaşımız davet edildi diye hehe inş hadi hayılısı

Girls-on-blog dedi ki...

Gece :))) cok guldum ...cok seker...hayirlisi evet:)

иαℓαи dedi ki...

gobcum çok heyacanlıyım ve de herkese söylüyorum blog arkadaşım çıkacak diye :)

Haydins dedi ki...

100. yazinin serefine olur bakarsin canim..Zevkle izlerim valla senin oldugunu..Gerci arkadas oldugundan sana kotu elestiri gelirse pek zevkle izleyecegimi sanmam ama neyse ;)

Girls-on-blog dedi ki...

Nalancim sorma ben de cok heyecan yaptim:) hava atma olayi koltuklarimi kabartmiyo degil ama bi de havamizin sonmesi varr:)))
Haydinscim, ya valla isalla katilirsam beni cok uzecek bi grup denk gelmezz:))