Pages

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

15 Mart 2010

Dolaplar boşalsın:)

Geçen sene İnci'den bu aşağıdaki cicileri aldım.
İyi hoş da alırken aklım nerdeydi,bilinçsiz miydim emin değilim:))
Zira bu papiler 39 numara olmasina karsin ayagimi aşırı derecede sıktığı için 1 kere bile giyemedim. Yani sıfır km:)
Saten gibi bir kumas,hafif parlak. Burnu acik,peep toe deniyo di mi onlara:)? Ayakkabinin bant kismi rugan.
Bence normalde 39 giyen ama ayaklari ince yani taraksiz hanimlara uygun.
Fiyatı 50tl :) Hiç giyilmese de 2.el oldugu için fiyati uygun
Almak isteyen mail adresimden bana ulaşabilir. gobonblog@gmail.com
Hepimize iyi haftalar olsun:)

4 yorum:

Dalina RAKICIZADE dedi ki...

Kesinlikle mükemmel, çok şıklar. Ben 35-36 giyiyorum. Ayağımın numarasından daha çok tutunuyorum ama Dünya'ya :) Numarası olsa valla da alırdım zevklerimiz uyuyor sanırım, boncuklarda falan da, elim boş gelmeyeceğim yaza Sade'ye:)

Girls On Blog dedi ki...

Amannn daaa ne guzel ayol minik ayakli olmak,ne giysen yakisir:)

Ne guzel de benzetme de yaparmiisss:)
Sen gel,valla bos gel...ben sonra cok utaniyorum:) Sohbetimiz bol olsun sekerim.Optum:)

Dalina RAKICIZADE dedi ki...

Olsun tabii, muck:)

YeMeK vAkTi dedi ki...

alan şimdiden güle güle kullansın diyelim:))