Pages

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

23 Mart 2010

Havadisler,Okan Bayülgen ve Çantalar:)

Konu başlıklarının tabi ki birbirleriyle hiç alakası yok ancak parantezler halinde kısa kısa yazmak istedim. *Alaçatıya gitmemize çok az kaldi...tam tarih bilmiyorum ama sanırım en geç 10 gün içinde gitmeliyiz.Çok işimiz var çokkkk:) Bu arada farklı gelişmeler ve yeni projeler de var:) Bakalım azcık şekillensinnn ilk haberi size vericem hayırlısıyla:) *Dün gece Okan Bayülgenin Muhabbet kralı programında konu "Obezite" idi ...telefona baglandim:)) Hiç düşmez sandik ama Asli da ben de telefonlari otomatik aramaya alıp kabak çekirdeği yiyorduk ki....telefonumdan bi alo geldi.Telefona çıkan arkadaşa neden konuşmak istedigimi anlatınca baya ilgisini çekti ve sorular sordu.Ardından da beni geri aradılar ve yayına aldılar..epey de bi uzun konuştum,Okan Bayülgen benim sevgili doktorumla GS lisesinden arkadaşmış.Dünya ne küçük!:)) Konu tabi ki benim geçirdiğim operasyon ve sonucunda muhtelif komplikasyonlardı....1 kişi bile beni duyup da obezite cerrahisinden vazgeçerse ya da en azından çok çok daha dikkatli olursa ne mutlu bana...

(Bu arada çeşitli aramalarla bloguma gelen kişiler var...ameliyatla ilgili .Eger yeni geldiyseniz ve obezite cerrahisi,sleeve gastrektomi gibi konularda sorularınız varsa bana mail adresimden ulaşabilirsiniz.

gobonblog@gmail.com

*Harika bir site var...belki haberi olanlar vardır olmayanlar için buraya tık tık lütfen. Türkiye de garage sale...siz de oradan uygun fiyatlı alışverişler yapabilir ya da elinizden çıkarmak istediğiniz bazı ürünleri satışa sunabilirsiniz. *Anneciğim kendini aştı da aştı nefis çantalar yapıyor...pasajda sergilemeye devam...bakmak isteyenler bir de buraya tıklasın lütfen:)

5 yorum:

Kolyekolik dedi ki...

oooo ben görmeyeli birileri ünlü olmuş :))tvler falan :)bigün umarım "lezzet durakları"nda "sade"yle,"derya baykal"da da "annenin çantalarıyla ve senin takılarınla" çıkarsın :)

- dedi ki...

yaaa ben seyretmiyordum keşke denk gelseydim merak ettim şimdi :p

Girls On Blog dedi ki...

:)))Didemcim lezzet duraklari ok de Derya Baykal'i almiyayim:))) Operim canim

Kelebegim zaten acaip gec saatte basliyo ve sabah 5 te filan bitiyo,izlemedigin iyi olmus .Ise gidemezdin:)Ozledim seni...optum

nur haniiiim dedi ki...

Yahu senin gibi kadının mide kelepçe ameliyatı falan olduğuna inanmak bi zor ki..Yok yani,hep böyleymişin gibi geliyo..Sen yinede hep böyle kal...

Girls On Blog dedi ki...

Oldum vallahi Nurcum...bu arada kelepçe degildi benimki...direk mide kestirmece:D Gerizekalinin baskaniyim sanirsam...tüp mide ameliyati diye geciyo...Opuyorum seni.