Pages

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

12 Ağustos 2010

Kocca bi yaz

Neredeyse gecti geçiyoorr....Ben Temmuz'dan beri Istanbul'dan uzaktayim...Çınarcık ile ufaktan başladı yaz günleri..ardından da Özdere-Gümüldür ve ardından Alaçatı şeklinde devam etti..tam bir göçmen kuş oldum.Ben valiz hazırlamaktan nefret ettikçe daha çok seyahat etmem gereken günler geliyor önüme:)
Çok güzel bir yaz geçti..şimdi neresinden nasıl anlatsam diye bilemiyecegim için biraz fotograflarla destekleyip bloguma geri dönüş yapmış olayım:) Özetle..yedik içtik..arkadaşlarla ve aileyle olduk...Alaçatı'dan sıkıldık:)) Denize doydukk mu?? Doymadim valla ben tipik bir yengeç burcu olarak suda yaşayabilirim.
Tabi ki sadece kendi blogumdan degil sizlerden de maalesef uzak kaldım...şimdi tek tek bütün sevdiklerimi ziyaret edicem:)
Kucak dolusu sevgiler..

4 yorum:

YEMEK VAKTİ AYLİN dedi ki...

şekerim sade noldu bu sene?devam dimi

evt ya en son 2 ay önce yazmışsın :)

Kolyekolik dedi ki...

Valla ben senden hiç uzak kalmamış gibiyim Rengin'cim, facebooktaki harika yaz fotoların sayesinde :)öptüm..hoşgeldin :)

ChoKingCandy dedi ki...

Hoşgeldinnnnn
fotolarda harikasın GOBcum :))
ohh insanın denize gidesi geliyor fotolara bakarken.
Sade den haberler de bekliyorum. noldu Sade ye sen böyle gezerken?

Girls-On-Blog dedi ki...

@Aylin'cim selam...Sade devam tabii..ama işi karıştırmak istemedim :)))) Bir de bu sene bir ekibimiz var orda biz daha az çalıştık:D
@Hoşbulduuummm Didem'cim, ben de seni opuyorum ve cok tesekkurler:)
@Tatlı chokingciimmm ozledim seni...cok cok tesekkur ediyorum.SADe yi yukarida yazdim ;)opuyorum kocaman