Pages

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

18 Kasım 2011

Çarpı İşi & Boyamalar..

Bu başlıktaki 2 şeyin birbirleriyle pek alakaları yok tabii..
Sadece son zamanlarda kendimi oyalamak için yaptıgım şeylerden minik örnekler...yapması keyifli ve terapi gibi geliyo bana...

Son yıllarda kendimi iyice anneme benzetiyorum...hal hareket,tepkiler,konuşmalar vs...:))
Keşke ondaki kabiliyetin onda biri bende de olaymış ama sadece elim elim üzerinde TV izleyemedigim için akşamları mutlaka bişilerle ugraşıyo oluyorum...

Taşları bir yapı marketten almıştım ,elimde olan akrilik boyalarla boyayıp minik ve kolay desenlerle süsledim.Instagram'da paylaştıgımda şeker ve çikolata benzetmesi yapan arkadaşlarım oldu:))
Çarpı işinde ise bi önceki postta da yazdıgım gibi çok çok acemiyim ve küçük motiflerin hastasıyım...kimler var başka buna meraklı??:))Ya elinde örnek olanlar var mı??:))

Kozalaklar ise bolca bulundugu için sadece sprey altın rengi boyayla boyandı ve yine altın rengine spreylenmiş fındıklarla hasır bir sepetin içinde buluştu:)) eee malum yılbaşı yaklaşıyorrrr:))

Böyle kolay projelere bayılıyorum!:)

Hepimize iyi haftasonları...





9 yorum:

tarchinbyseden dedi ki...

bence kanaviçeye yeni başlamış birisi olarak oldukça muntazam ve güzel bir çalışma :) bloguma hoşgeldin. bu arada Rus dili mi okudun? süper :) 12 yıl moskovada yaşadım. Rusçayı çok severim (hoş çok hızlı birşekilde unutuyorum şu anda ama :() zor ama çok zevkli bir dil!

GÖNÜL dedi ki...

merhabalar güzel bir blog ve güzel çalışmalar en güzeli bir kedisever kedilerin çok tatlı sevgiler

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Rengin hepsi çok güzel olmuş:) Gerçekten tebrikler:) Yıllaaar önce ev ekonomisi dersinde etamin işledim. Şimdi hiçbirşey hatırlamıyorum:S Ellerine sağlık!

Girls On Blog dedi ki...

Tarchin:) sen de hoşgeldin,çok sevindim..çok marifetlisin..bi sürü yaptıgın şeyi çok begendim.
Rus diliokudum ve nefret ederek!:)) şu anda hiç bilmiyo gibiyim..mezun olalı hmm bakiiim 15-16 sene oldu...bu arada bunu yazarken inanamadım! acemiliğimi motive etmen de çok hoşuma gitti:)) kocaman sevgiler

Gönül hanım haoşgelsiniz:) Teşekkür ederim güzel sözleriniz ve begeniniz için.
sevgiler benden de..

Canım S.'cım:) çok teşekkür ederim böyle gazlarla çalışıyorum ben:P Sagolasın tekrar..öptüm seni

Unknown dedi ki...

Harika görünüyor ve birbirinden güzel çalışmalar bunalr.
Bloğunuzu keşfettiğime sevindim..
Sevgiler.
Takibinizdeyim.

Girls On Blog dedi ki...

Sevgili Hayat Cafe hoşgeldin:) Çok teşekkür ederim,hemen ben de keşfe çıkıyorum:) sevgiler benden de..

Mavi Atölye dedi ki...

Harika bir blog ve harika çalışmalar, İzmir dışında yaşayan İzmirli olarak blog dünyasına yeni katıldım ben de beklerim...

Sevdiye dedi ki...

Merhabalar, başka bir kanaviçe sever görmek çok güzel ve hiç acemi işine benzemiyor çalışmanız :)
Kaplumbağayı sormuşsunuz, internetten aldığım bir çalışmaydı, bilg. format attırdığım için kayıtlı şablonlarım silindi ve tarayıcım olmadığı için yükleme yapamıyorum ama isterseniz yakından fotoğraflayıp gönderebilirim.
Bu arada kuş evi ne olacak :)

Girls On Blog dedi ki...

Mavi Atölye,hoşşgeldiinn:)) Çok memnun oldum..hemen geliyorum ziyarete:)
Sedo Kız:) merhaba, sen de çok hoşgeldin...motive oldum:) Yakın fotograf da olur eger zahmet olmazsa:) mail adresimi yazayım rengintekin@gmail.com
Kuş evi maalesef acemiliğime kurban oldugu için çok dar kesmişim sadece kitap ayracı olabilecek boyutta:)) Şu hazır masa örtülerinden aldım bi de motif kitabı ordan bişi yapıyorum şimdi,tez zamanda paylaşıcam onu da:) sevgiler