Pages

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

01 Aralık 2011

Taş boyama hediyelikler:)


Taş boyamalarımı gören hemen tüm arkadaslarım cok begenmisti..sagolsunlar:)

Bunun üzerine devam ettim...'Gül' bizim için çok önemli,çok sevdigimiz çok ama çok saydıgımız bir büyüğümüz,dostumuz,ailemiz aslında...çok ince detaya girmeden ancak böyle tarif edebilirim sanırım.
Ona yaptım..ister masasının üzerine koyar ister başucuna...artık nereyi canı isterse..baktıkça da yüzünde bi gülümseme oluşursa ne mutlu bana:)

Lal'de bir arkadaşımızın çok sevdigimiz ve bizi çok seven  3,5 yaşındaki kızı...öyle ki annesi artık bizim adımızı yanında anmıyorumuş..zira kendi anlatımıyla Lal arızaya geçiyor:))

 tuttturuyomuş Yengin gelsin Aşlı gelsin diye...hatta geçen ölüp bittik..annecigim nolur bize gelsinler söz veriyom ben onlara yatagımı bile vericem :))))



Bu çoklu harfler de yılbaşında ağırlaycagımız misafirlerimiz için...diger hediyelerinin yanında birer hatıra olarak verilmek üzere hazırlandı.:)



Taş bulayım biraz daha ....neler yapıcam neler:))) Memlekette düzgün taş yok yahu!

Sevgiler...

8 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

Harikalar...

Benimde var,
Arkadaslar sagolsun :))

Eline saglık cok sevdim...

Atolyekedi dedi ki...

Bayıldm ben. Ne kadar güzel olmuşlar, ellerine sağlık canım.

Girls On Blog dedi ki...

Bir Dut Masalı:) ay bi ben degilmişim demek bu kadar ince düşünen arkadaş:)))) şaka bi yana begenmenize çok sevindim :)ziyaretinize de öyle..sevgiler :)

Kedi'cimm sen daha ne güzellerini yaparsın canım...öpüyorum seni:)

necla dedi ki...

çok güzel olmuşlar valla ..

Girls On Blog dedi ki...

Teşekkürler Necla:) Hoşgeldinn bu arada:)

zeymurancafe dedi ki...

gercekten cok guzel cok farklı olmus emegıne goz nuruna sağlık canım,sevgıler..

Guler dedi ki...

Hepsi de çok güzel olmoş eline sağlık annecim:))

Girls On Blog dedi ki...

@zeymuran...hoşgeldiniz:)çok teşekkür ederim...begenmenize sevindim:)
@Guler annem beniiimmm canım...teşekkür ederim.muah muah!