Pages

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

05 Aralık 2011

Taşları itinayla boyarım:)


Geçen gün veryansın ettim ya memlekette taş kalmamış diye,valla başka bişi dilesem olacakmış:)))



Bu haftasonu misafirlerimiz vardı..Aslı onları görmek istedikleri bir koya götürdü ...veeee bir döndüler ki benim hayal ettiğimden bile güzel taşlar ellerinde!:)) Görür görmez aaaa Rengin bunları boyar diye alabildikleri kadar almışlar...Ne kadar mutlu oldugumu ifade edemem bile..Ne komik di mi insan bazen bir taşla bile mutlu olabiliyor:)))

Bazıları epeyce büyük ,hatta yanlarına 50 kuruş koydum gerçek boyutuyla ilgili fikir versin diye.

Bunlarla neler mi yaptım...işte aşağıda:)
Bazılarına 'peçete transfer' yöntemiyle hiç boyamadan transfer yaptım ve akrilik boyayla biraz tamamladım,bazilarini da direk içimden geldigi gibi boyadım üzerlerine basit desenler çizdim,yazılar yazdım...çalışmalarım devam edecek:)))

Umarım benim yaparken aldıgım zevki siz de bakarken  alırsınız..:)






Bu arada Instagram'a bayıldıgımı ve aktif biçimde kullandıgımı söylemiştim,arzu eden,takip etmek isteyen olursa kullancı adım 'rengint' . Beklerim,memnun olurum:)

Ya da sizler de yorum kısmına kullancı adınızı yazarsanız ben de memnuniyetle eklerim:)

Kucak dolusu sevgiler,

8 yorum:

Atolyekedi dedi ki...

Yine çok güzel olmuşlar, bayıldım. Ellerine sağlık.

Girls On Blog dedi ki...

Ay canım:) Çok teşekkür ederim,çok mutlu oldum begenmene..:)

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

ben de geçenlerde Assos her gittiğimde topladığım taşlarla böyle bi şeyler yapmak istedim. ama el sanatlarına yeteneksiz olduğum için düz boyadan öteye gidemedim :(( ne tavsiye edersin bana??

Girls On Blog dedi ki...

Yonca merhaba:)
Valla bak şu peçete transferi hem çok kolay hem ekstra bi yetenek gerektirmiyor.Begendigin peçetelerden motifi kesip(peçeteyi katlarına ayırıyosun)en üst desenli katı kullanıcaksın,sonra da transfer sıvısını sürüyosun ve kurumaya bırakıyosun.Gerçekten çok kolay:)
sevgiler

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

kolay görünüyo, çok teşekkürler. deneyip sonucu paylaşırım

AslıASLI dedi ki...

Çok güzeller, insanın içini açıyorlar ellerinize saglık :)

Deli Kız Pınar Mutfakta dedi ki...

harikasın canım ya.ellerine ,emeğine sağlık

Girls On Blog dedi ki...

Çok teşekkürler:) çok geç gördüm yorumunu özür dilerim @Deli kız Pınar:)