Pages

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

08 Kasım 2006

Paris

Ben bu tahlil vs işlerinden sonra diyetisyene gönül rahatlığıyla gidebileceğimi düşündüm ve önceden çok övgü duyduğum Türk kalp vakfının diyetisyeni bir hanım var ondan randevu aldım.İlk görüşme randevusunda liste vermedi ben kendimden ve alışkanlıklarımdan bahsettim...tahlil sonuçlarıma baktık ve bayram öncesi haftaya randevu aldım.Bu arada bayram tatilinde Aslıyla Paris'e gitmeyi planlıyorduk ancak son 2 güne kadar kesinleşmemişti...vize de sorun çıktı o arada Ermeniler ve soykırımı konusundaki gerginlikler tırmandı ...ancak biz de çok önceden otel rezervasyonumuzu yaptırmış ve paranın büyük bir miktarını ödemiştik.Dolayısıyla vizeler çıkınca gitmeye karar verdik ...çünkü diğer türlü o para sokağa atılmış olacaktı ve de otel aynı odayı tekrar satıp bizim protesto edip etmemiş olmamız hiçbir şekilde umurlarında olmayacağından 2. kez aynı odadan kar edebilicekti.Neyse belki kızanlar olur mazeret anlamında söylemiyorum bunları...sadece hiçbir konuda duyarsız zannedilmek istemem...Ee tabi gitme kararı alınınca ben randevuma gittim ama dedim ki bana bugün de liste vermeyin çünkü 4 günlük tatilde gerçekten kendimi çok kısıtlayamıyabilirim ve de yapamadığım bir liste yüzünden strese girmek istemiyorum. İyi ki de öyle yapmışım çünkü cidden orda diyete uymak korkunç zor olucaktı. Sonuç olarak harika 4 gece ve 5 gün geçirdik....yedik içtik (detay vermiyeyim süperdi)Disneyland bütün bir günümüzü ayırdığımız halde yetmedi desem yeridir. İki kocaman kadın bütün gün ordan oraya dolandık ve hatta doyamadık. Aramızda hep bütün çocukların burayı görmesi gerektiğini konuşup durduk .....Cadılar bayramına denk gelmesi de ayrı bir hoşluk ve ekstra renkleri görmek demek oldu bizim için.

Hiç yorum yok: