Pages

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

18 Kasım 2006

Yeni listem ve haftasonu

Yazdım yazdım yazdımmm ve bi baktım birden bu sayfaya ulaşılamıyor ibaresi! Yazdıklarım güme gitti ve bu 2.parti biraz zevkim kaçtı haliyle.

cuma günü sabahtan diyetisyene gittim,sabahtan evde tartılmıştım ve 4 günlük fark yaklaşık 2 kilo.Orda 1,400 ama sorun değil ona takmıyorum. Diyetisyende giyinik tartılıyorum evde çıplak. Neyse..hoşuma giden şey listeyi beraber oluşturuyoruz bana sürekli soruyo şunu sever misin yer misin diye ve ona göre hazırlıyo.Bu sefer ki liste protein bakımından daha kısıtlı.Şöyle ki:

Sabah 60 gr peynir. + 2 dilim ekmek+ salatalık domates vs.

Öğlen yemeği hakkım : 6-7 kaşık pilav veya makarna+1/2 su bardağı yoğurt VEYA

6-7 kaşık sebze yemeği veya aynı oranda baklagillerden biri SALATA her saat sınırsız yenebiliyo ve sızma zeytinyağ konabiliyo. VEYA: 1 kase çorba+ salata ve 1 dilim ekmek

Akşam yemeği de bunun benzeri. Seçeneklerden hangisini kullanmak istersem. 1 dilim ekmek fazladan yiyebiliyorum.

Aralarda yiyebiliceklerim gün boyunca toplam: 4 galeta + 2 porsiyon meyva+ 1 tost veya sandviç

meyva hakkımı istersem 1 su bardağı leblebi olarak kullanabiliyorum.Pazar sabahları için istisnai durum:) Fazladan zeytin ve 1 talı kaşığı bal veya reçel.

Bu diyet 15 gün boyunca yapmam için verildi.Ancak 15 içinde herhangi 6 gün kür diyeti var. O günlerde öğün yemekleri yerine sadece salata yiyorum peynirli,tonbalıklı veya tavuklu olabilir.80 gr ı geçmeyen ilave malzeme ile.O günlerde araları aynen tütekiyorum.Hatta meyvaları yemezlik etme mutlaka ye dedi bana.İşte liste böyle

Cuma akşamüzeri 17 uçağınaydı biletim ve ben uçağı kaçırdım:) Allahtan yolda yetişemeyeceğimi anlayınca bileti değiştirmeyi akıl ettim.Neyse alana ulaştım THY gişesine gittim ve normalde hiç olmıcak kadar şeker bi hanım vardı ceza ödemem gerekiyodu %30 ve onu almadı. Ben böyle koşarak gittim ve ay işte şöyle böyle dedim trafik felaket neyse napalım filan diyorum.Bilgisayara bakıp bakalım sizi cezadan kurtarabilir miyim filan dedi ve yaptı:) Süperdi.Sonra tabi bi sonraki uçağa kadar rahat oturup biraz bakınıcak zamanım kaldı bu arada karnımda çok aç.Orda şık ve kazık kafeler var ya onlardan birine gittim bakınıyorum hiç de beni bozmıcak yiyecek bişi yok hep şarküteri ürünlü beyaz ekmekli sandviçler filan bi baktım yeşil elma var.Normalde 2 yılda bi tane filan yediğim bişeydir.Ama ben naaptım bi yeşil elma bi de kahve lütfen dedim.(çok havalı bi andı:)) Oturdum onu yedim ..kahvemle sigaramı içtim kitabımı okudum filan. Uçakta ikrama sıra geldiğinde ise kendimle 2. gurur duyduğum şeyi yaptım hostes sandviç mi salata mı diye sorduğunda salata dedim.Gerçekten abur cubursal bi ortamda ilk defa hayatımda düzgün bi şey tükettim:) Gene çok havalıydı :))

Bugünde kardeşim ve yeğenimle güzel bir gün geçirdik. Forum diye bi yer açılmış İzmirde.Çok yeni.Ben ilk defa gittim çok güzel açık hava filan. Öğlende orda salata+ kocaman bir brokoli tabağı yedim( IKEA'da bu imkan süper.Direk diyete uygun ve güzel yemek bulabiliyosunuz)

Akşam da balık ve boolll ama harbiden bol salata.Şimdi de canım bişiler istiyo.Babam benim canım bugün pazardan taptaze meyvalar almıştı.Meyva haklarımdna birini tüketip sizleri ziyaret edicem.

İzmirden sevgiler herkese...

7 yorum:

Kertenkele dedi ki...

Acaba diyorum ki, ben de senin diyet listeni mi uygulasam? Kilolarımız yakın gibi. Sana verilen diyet de gayet güzel gözüküyor. Beraber yol alırız hem. Hem yarın da Pazartesi:)

Kertenkele dedi ki...

Benim zamanında gittiğim diyetisyenin diyetine çok benziyor, üsteik o da 15 günlük diyetler veriyordu. Fakat şunu da söylemişti: Şok diyetler kısa zamanda kilo verdiriyor ama sakın ertesi hafta kilo veremezseniz moralinizi bozmayın. O yüzden sen de, eğer haftaya çok az kilo verirsen sakın ümitsizliğe düşüp de, yanlış şeyler yapma:) Bu kürler, 1 haftalık diyetin hızlı sarılması gibi etki ediyormuş. Bilmem, ben onun yalancısıyım:) İnşallah sende öyle olmaz, haftaya da aynı hız devam edersin.

Girls On Blog dedi ki...

Guffycim sağol desteklerin için.Valla istersen uygula derim çünkü cidden zorlanmıyosun. PAzartesiyi kaçırma :)Yapmak istersen takılan bi yer olursa da detay veririm.
Evet bu arada benimki de söyledi bi de şöyle bişey var benimki bana başka birinin diyetiyle ayda 5 kilo verirsin benimkiyle 3,5 ama benimkinde geri almazsın dedi.(Tabi abarmadığın sürece) Bu sefer sabredip derviş olmak istiyorum:)

- dedi ki...

Canım gayet yapılabilir bir liste gibi görünüyor, yalnız protein biraz az geldi bana ama diyetisyeninin bir bildiği vardır elbet.-2'ye çok sevindim, böyle böyle gidecek işte kilolar.
Forum süper değil mi? ben de bayıldım nasıl havadar nasıl değişik bir tarz.İst. da Kanyon'a da gittim orayı da çok beğendim ama orası bize hiç uymuyor sırf lüks.Adamlar Harvey Nichols bile açmışlar ya düşün artık, bizim ordan alışveriş yapmamız için kırk fırın ekmek yememiz lazım :(
Ne aman dönüyorsun İstanbul'a ?? İnsanın kendi işi olunca ne güzel istediğin zaman böyle kaçamaklar yapabiliyorsun...

Girls On Blog dedi ki...

Kendini kandırma evet ben ilk dönem yeterli motivasyona sahip olamamıştım...beraber devam edicez şimdi işallah.
Buttercım protein evet az özellikle bu sefer ki listede DY öle uygun gördü. İyi karbonhidrat ağırlıklı bi liste veriyorum dedi. Vardır bi bildiği bence de:)Kanyon'u bende beğenmemiştim..çok soğuk ve itici geldi bana. Forum'u ciddi güzel tasarlamışlar.Akşamüzeri İstanbul'da olucam kısmetse. Evet minik kaçamaklar yapmamızı sağlıyo tabi de.Cumartesi günü dükkandaki personel yüzünden sinir krizi geçiriyodum nerdeyse.Benim şehir dışında olduğumu da bilmiyolardı.Neyse sorun çözüldü :)
Sevgiler hepinize

Adsız dedi ki...

merhabalar
blog konusunda çook yeniyim ve çok araştırma yapacak da vaktim olmadı. anladığım kadarıyla herkesin bir blogu var, herkes birbirine mesaj yazabiliyor ve ayrıca baskülailesi isimli bir blogda da grup oluşturulmuş. doğru mu anladım bilmiyorum ama eğer böyleyse ben de bu gruba üye olma istiyorum. bunun için ne yapabilirim. ben de bir blog oluşturdum. http://olmakzorunda.blogspot.com yardımcı olursanız memnun olurum

Adsız dedi ki...

selam nereden bloguna geldiğimi tam hatırlayamadım ama çok hoşuma gitti.
:)
diyette başarılar dilerim.
bu arada önceden bahsettiğin diyet destek haplarından bende kullandım ama eczanelerde satılan markayı kullandım ben hep.
cidden çok faydası oluyor.
seker düzenleyici direk tok tutuyor zaten..
diğerleri de çok iyi.