Pages

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

12 Şubat 2009

Ben de ödül aldım :)

Blog dünyası ne kadar hosluklar katiyor hayatimiza...ve blog yazmak ve okumak kesinlikle bagimlilik yapiyor...Sevgili Alışveriş Cini cok cok sagolsun beni bu ödüle layık görmüş! :) beni mutlu etti...zevkle kabul edip, oyunu devam ettirmek istiyorum.
Kurallara göre;
1. Seni ödüllendiren blog yazarının linkini vermek.
2. Bu ödülü başka 7 blog sahibine linklerini vererek göndermek.
3. Seçilen blog yazarlarını durumdan haberdar etmek.
Sevdiklerim zaten belli .... odul ulasmayan kaldi mi bilmiyorum, buna dikkat etmeye calisicam:)
Sifreli olan arkadaslari vermek istemedim...tiklayanlar giremez diye...Hepinizi cok seviyorum...

8 yorum:

Moonish (moonsun) dedi ki...

Seni seviyoruzzz :) Hayirli olsun odulun canim benim :)

Girls On Blog dedi ki...

Tesekkur ederim...blog dunyasinin en pozitif kizi:))
Optum

Unknown dedi ki...

Tebrik ederim canım, ödül için de teşekkürler...

beyaz mendil dedi ki...

Tebrikler,devamı gelir inşallah.Sevgilerimle

Girls On Blog dedi ki...

Gülahncim ve Beyaz Mendilcim cok tesekkurler...sevgiler:)

Girls On Blog dedi ki...

Aceleci GOB...Gülhancim! :) pardon

Adsız dedi ki...

tbrikler gobcum..

Girls On Blog dedi ki...

Merci..Nalan :)