Pages

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

08 Şubat 2009

Takıya devam

Uretiyorum diyip duruyorum...
Az laf cok is...yapilanlar burada :)

Bu kolyenin boncuklari guzeldi cok.. bi de ucundaki aparat havali bisey...hepsini civileme usulu birbirine ekledim kadar. Biraz $ikir hatun tarzi...hani gömlekti ceketti..ofis işlerinde çalışanlara daha uygun bence...yo ama şimdi bunu yazarken aklıma geldi...şöyle güzel bir jean pantolon ve uzerine bej bi gomlekle de hoş olur....

Bu bileklik tarzindaki seyleri cok yapmiyorum aslinda cok fazla yaraticiligi kullanmayi gerektirmiyo diye...ama gecen gun su meshur yabanci takı magazası var ya orda baktım...valla benimki cok daha guzel...boncuklarım daha kaliteli...onlar 39TL etiket koymustu..inanamadim..maliyeti bana 5 tl yi gecmez...hadi bilemedin 7 olsun...Satarken de max 15 isteyebilirim...El insaf yani:)

Hepimize iyi haftalar olsun...bu ara cok sık yazasım var...ee daha da fazla vaktim var şükür :)

Sevgiler...

17 yorum:

Adsız dedi ki...

sen çok şahane şeyler yapıyorsun, tebrik ediyorum valla..

Girls On Blog dedi ki...

Nalancim mahcup ediyosun sagolasin..:)Sen de devam mi takıya? foto koysana bakalım..ben bayılıyorum . Ya yapıcam ya bakıcam:)))

ChoKingCandy dedi ki...

Canım çook güzel yine hepsi yaa, ama en çok bilekliğe bayıldımmmm. Süpersin ne diyim. Yaratıcılık bu olsa gerek. Üretici bi döneme girmişken bol bol yap yap fotolarını da koyup bizi mest et :)

Kocaman öpücükler...

Girls On Blog dedi ki...

Chockingcim , bunlari paylasmak cidden cok guzel ya...e bi de sagolun bi iltifat bi iltifat:)
Dönem dedin çok doğru bazen zihnim yerinde durmuyo ay sunu da yapayim bunu da yapayim diye...bazen de dank diye duruveriyo:)))

optum seni

nazo dedi ki...

Bence de on basar mağazalara. Hem insanın kendi yaptığının değeri başka oluyor. Ben de böyle düşünmeye başlayalı takı alışverişi yapmıyorum yüzük dışında. Gerçekten çok beğenirsem alıyorum arada. Ellerine sağlık canım..

Adsız dedi ki...

gobcum foto koyacak kadar güzel şeyler yapmadım daha :(

SEnin gibi güzel şeyler yapmak istiyorum ama bazı teknikleri bilemiyorum.

Girls On Blog dedi ki...

Nazocum aynen! katiliyorum sana..elemegi cok degerli yaa...dunyada zaten böyle bir akım var zaten dogal olsun el emegi olsun vs.Ben de artik taki zaten hic almiyorum bi de etrafimdakiler de oyle oldu:)) Cok sagol
Nalancim ya ne demek!el emegin mutlaka guzeldir..ben de hep kendi kendime ogrendim teknikleri.Nette cok guzel siteler ve bloglar da var.ben paso bakiniyorum cok faydasi oluyo..yardimci olabilecegim bisi olursa da seve seve...

Moonish (moonsun) dedi ki...

Oyyy oyy oyy cok guzel biunlar, hakketn sikir hatun isi olmus :)) Devamini bekliyoruz yazilarin da takilarinda ;))

Girls On Blog dedi ki...

Moonsuncum;) Begenmene sevindim...sen de bi $ikir hatunsun tabii:)
Pek ara vercek gibi degilim bu ara,cok sey var mutlaka paylasirim.
Opuyorum seni .

Hayatın Ressamı dedi ki...

aaa bence sende 30 iste .bence değer çok güzel çünkü.

Merve dedi ki...

aaa çok şık eline sağlık..

Girls On Blog dedi ki...

Sihirli eller hosgeldin, cok sagol seker yorumun icin..:)
Merve, selam:) Begenmene sevindim...

Yeliz dedi ki...

takı yapmak çok zevkli, kendi yaptığımız takıları takmak ayrıca çok keyifli, eline sağlık. sevgiler

Girls On Blog dedi ki...

Hosgeldin Yeliz, kesinlikle hemfikirim:)Tesekkur ederim...

Dilek35 dedi ki...

canım dükkanı devretmişsiniz hayırlı olsun yeni projenizideçok merak ediyorum allah herşeyin hayırlısını versin takılarında süper yaratıcılığına bayılıyorum ellerine sağlık

Girls On Blog dedi ki...

Dilekcim, ettik devir ya bakalim hayirlisi insallah:) Cok sagol arkadasim guzel bulmana sevindim cok. Sen neler yaptin? Dur ben de bi sana geleyim;) optum

kkkk dedi ki...

bense tam tersine o tarz bilekliklere bayiliyorum.