Pages

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

06 Şubat 2009

Ev'ce...

Bahsetmistim hayatimizda buyuk bi degisiklik oluyor diye....kisa oz yazicam...acaip uretkenim:) Ilhamim kacmadan masama donmem lazim...( Acaba bu arada bunu yazmak zorunda miyim?.! gibi bi soru geldi aklima heheh sizin de gelmistir) Neysee...efendim biz dukkanimizi devrettik! Ahanda gayet kisa ve de oz oldu.:)

Kimse uzulmesin biz uzulmedik ..ziyadesiyle sahane bi teklifle geldi biri...bize de ara ara bu fikir geldigi icin bu harika teklifi reddetmek aptallik olacakti.
Gectigimiz hafta butun resmi islemleri bitirdik...ama hala dukkana gidip geliyoruz. Alan kisi bu konuda deneyimli degil, yatırım amaçlı aldı ve de işletmeyi kendisi yapmayacak.B izim de oturmus bir müşteri portföyümüz oldugu için bir anda devir küt diye negatif etki yapabilir...o yuzden biz ona bi sure destek vericez. Tabii ki eskisi kadar sorumluluğumuz yok ama çalışıyoruz ...Müşterilere yavaş yavaş söylüyoruz filan.. Harika , züperella bi projemiz var ki...yoldadır yakındadır....ay yazmamak için kendimi zor tutuyorum ama onun az biraz zamanı var ...mutlaka paylaşacağım:) Bu yıl bana ...bize iyi geldi...umarım tüm isteklerimizi gerçekleştirebildiğimiz bir yıl olsun... Bu arada benim çocukluk arkadaşım...canım arkadaşım var...Öncel Öziçer ..Ege bölgesin'de yaşayanların kendisini tanıması daha muhtemel kendisi Yeni Asır gazetesinde köşe yazarı...haftasonları da Sabah'ta yazıyo...bildiniiz kankam iste:) ... Hem de bu simdilik gizli projemizin bi parçası kendisi...çatlaktır,delidir...bendendir...bizdendir... Hepinizi sevgiyle kucaklıyorum, mutlu bi haftasonu diliyorum....Ara vermeden çok yakında hemen yeni yaptıklarımı da eklicem....bu arada yerli el emegi degerlendirme sitesi pasaj.com 'u destekliyorum...üye de oldum. El emegiyle ilgili herkesin de destekleyeceğini umuyorum...bu akşam çok konuşuyorum... Hoşçakalın:)

9 yorum:

MoonSun dedi ki...

Insallah hersey gonlunuzce olur :)) Merakla bekliyorum haberleri :)) Mutlu bir hafta sonu diliyorummm :)) Her sey cooook guzel olsun :))

Girls-on-blog dedi ki...

Cok sagol Moonsun:) Gelismler oldukca peyder pey yazicam...sana da iyi bir haftasonu insallah...M&M le birlikte.:)) Sevgiler

GeCe dedi ki...

hayırlı olsun devir işlemi, sizin adınıza sevindim merak ediyorum yeni projeleri

Sasha dedi ki...

madem böyle mutlusunuzzz o zaman bende mutluyumm hayırlara vesile olsun bu devir işlemi cnm benim.Gülen yüzün hiç solmasın,bundan snra yapacağın her iş bereketli olsun..öpüyorum seni

Girls-on-blog dedi ki...

GeCE :) cok sagol...amiiiin diyoruz:) Ah ah projeler gerceklesirse sahane olacak.

Sashacım tatlı arkadaşım, cokkk tesekkurler ve de yine kocaamaannn bi amiiin:) Bereket dileğin de cok güzel...hepimize insallah. Ben de seni opuyorum

UFUK ÇİZGİSİ dedi ki...

Satış için hayırlısı olsun diyorum. Ve takılar çok hoş gerçekten.

Girls-on-blog dedi ki...

Ufuk Çizgisi selam,hoşgeldin:) Çok sağol..inşallah hayırlı olsun.Takılarımı da begenmene sevindim...

butterfly dedi ki...

Canım benim hayırlı uğurlu olsun. Sen mutluysan daha iyi olacak diyorsan olur. Umarım herşey planladığından da mükemmel gerçekleşir.
çokk öptüm

Girls-on-blog dedi ki...

Canım kelebegim...cok sagol..icten samimi dileklerin icin...Evrene sürekli olumlu msglar gönderiyorum ve kaplten inanıyorum :)
kocaman öptüm seni