Pages

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

31 Ağustos 2010

İncirli kek-pastam:)

Son derece plansiz bir şekilde gelişen bir tarif oldu kendisi..Incirli truff yapmak üzere işe başladım ancak hamurum çok cıvık oldu...ben bunu naapsam naapsam derken keke çevirdim..ama 2 yumurta ve az un ilavesiyle kare şeklindeki bir silikon kalıpta pişirdim...ee çok lezzetli oldu ancak içine yağ koymamıştım biraz kuru oldu..ee naapsam naapsam derken uzerine ince bi kat krem şanti hazırlayıp sürdüm...etrafini da bi onceki seferde yaptıgım truflardan koyarak süsledim...ortaya kalp şeklinde bi kağıttan şablon! orası beyaz kaldı diğer yerlere kakao serptim...o beyaz kalbi de incirle süsledim...azcik da tart jölesi ile meyveleri cilaladim:) Dün çok sevdigimiz misafirlerimizle birlikte yedik..herkes de cok begendi...hatta birisi yedikçe lezzeti yayiliyo ağızda dedi:) Yani anneme paso dikiş diktirirken ben de mutfakta hiç durmuyorum valla da billa da:) Sevgiler hepinizee:)

6 yorum:

Kolyekolik dedi ki...

offf.. ben ki bugün rejime başlamayı kendine amaç edinmiş biri olarak bu postu esefle kınıyorum :))) bigün bana da yapman dileğiyle.. yemişim rejimini!!!

Girls-On-Blog dedi ki...

:))))) yaparım didemciimm sen iste yeter...bu arada senin hiç rejime ihtiyacın oldugunu filan da sanmıyorum:) sallaaa :)

Kolyekolik dedi ki...

keşke öyle olabilseydi Rengincim:) .. bu arada anneni teyzem olarak bizim aileye katsam, beni de sevip elbiselere boğsa :)) bu akşam sizin aileden isteklerimin ardı arkası gelmiyo :))

Girls-On-Blog dedi ki...

:))))))Seve seve...ben yemek annem dikiş sen de bize çay kahve ikram ederisn:)

AtolyeKedi dedi ki...

Süpersin!! Çok şirin anlatmışsın, ellerine sağlık, çok güzel olduğu belli.

Girls-On-Blog dedi ki...

:)))Sagol Kedicim..afiyet olsun :)