Pages

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

06 Ekim 2010

Kahvaltı Tabagi ve Kanlıca Mantarı

Hergün standart seyleri ayni gorunumda yemek hepimizi oldugu gibi beni sıkıyo...ama hafta ici de oyle uzun kahvalti sofrasi keyfi filan yapamiyoruz ...
Bu da boyle bir sabahin monotonlugunu kirmak icin hazirladigim tabak:) bir numara yok aslinda...hepimizin yaptigi bildigi seyler iste ..:)

En guzel yani mantarlardi ...Safranbolu'dan ozel geldi Kanlica mantari denen bir tur yilin bu zamanlarında çıkıyormuş ben daha önce de bir kaç kez yedim ve bayıldım...sadece tuzla bile nefis bir lezzeti var hem sulu sulu hem de etli diye tarif edilebilir.



6 yorum:

bng dedi ki...

Selam rengin , mantarları görünce içim gitti.afiyet olsun süper görünüyor.aslıya selam..

Girls-On-Blog dedi ki...

:))Ay kıyamam Benguuu....gel beraber yiyelim daha var yani..Başüstüne selamini ileticem birazdan.sevgiler

Kolyekolik dedi ki...

o tabaktaki güzellikler nedir öle.. ayıla bayıla bi hal oldum.. mantarlar çizgi film karakteri gibi :) ..

Girls-On-Blog dedi ki...

Didem'cim aynen öyle marketlerdeki sevimsiz mantarlardan hem görüntü hem lezzet olarak çok farklı.
Opuyorum seni şekerim.

O.K.A.- MAVİ TUTKU dedi ki...

Of of canımda mantar istiyordu.:)

Girls-On-Blog dedi ki...

Vallahi bitirdikkk:(( omleti,böreği, tavası bilmemnesi derken...bi baktık bitmiş:))