Pages

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

25 Ekim 2010

Mantarlı Börek


Şu yazımda bahsi geçen mantarlardan o kadar çok vardı ki..bir kısmını ayırıp böreklik iç olarak hazırlayıp pişirip buzluğa atmıştım,sonra geçen gün börek yapasım geldi...iç de hazır olunca hemencik 2 yufkadan pratik bir börek yaptım.Orjinal tarifi Derya Baykal'ın programında Sahrap Soysal'da görüp aklımda tutmuştum...


Şekil 1 de görüldüğü üzere yarım daire şeklindeki tek yufkamızı bolca yoğurt ve yağ karışımı ile ıslatıyoruz.
Yarım dairenin düz kısmına içimizi yerleştirdikten sonra yoğurtlu kısmın üzerine elimizle hafifçe un serpiştiriyoruz...Sıkıca rulo haline getirdiğimizi yufkayı 4 parmak eninde kesip,üzerine de yumurta sürüp susamla süsleyip fırına atıyoruz....O serpiştirdiğimiz un sayesinde çıtırık pufuruk bi börek oluyor...Afiyetle yeniyor...Ben daha sonra patatesli içle de hazırladım o daha da bi nefis oldu...Kesinlikle çok pratik ve garantili bir tarif...

Hepimize iyi haftalar....

4 yorum:

ChoKingCandy dedi ki...

Gobcum merhaba, iş yerimde internetin 1 saatle sınırlı olması sebebiyle blog falan gezintisi hayal oldu bana.

Ben uğramayalı yemek bloguna dönmüş buralar. Pek de leziz ve şahane gözüküyolar.

Ellerine sağlık. Kocaman öperim.
Sevgiler, öpücükler...

Girls-On-Blog dedi ki...

Canımm,naber Pelincim..? neden oyle bi kısıtlama yapmışlar ki..saçma!:)
Cokk tesekkur ederim..bu ara takı yapamıyorum ama bolca yemek yaptıgım için boyle oldu:)opuyorum seni

kiraz çiçegi dedi ki...

ah çok lezzetli gözüküyor ellerinize sağlık ama diyetteki birisine bu ne acımasızlıktır:)

Girls-On-Blog dedi ki...

Kiraz çiçeği selam:)
Arada 1 dilim böreğin kimseye zararı olmaz yahu ;)