Pages

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

08 Ekim 2010

Muzlu ve yabanmersinli muffin

Tatlı krizinden dogan ani ve uydurmasyon bir tarif...ancak size yazabilmek icin bu sefer goz karari degil olcerek koydum tum malzemeyi.
Umarim yapar begenir ve afiyetle yersiniz...Zira gercekten inanilmaz lezzetli ve yumusak  kekçikler oldu:)

Malzemelerimiz:
  • 2 yumurta
  • 2 nescafe fincanı un
  • 1/2 nescafe fincani yoğurt
  • 1 nescafe fincanindan 2 parmak eksik sıvıyağ
  • 1 nescafe fincanı şeker
  • 2 tane olgun muz
  • 1 avuç kadar yabanmersini
  • yarım paket kabartma tozu

NOT: Benim kullandığım fincanlar orta boy çay fincanı büyüklüğündeydi.Kupa ya da büyük nescafe fincanı değil.

Malzemelerimizi once islaklar sonra kurular seklinde karıştırıp ardindan meyveleri (muzu ince yatay dilimledim) de katarak muffin kaliplarina boşalttım.

Benim kullandığım Ikea'dan yuzyıl once aldıgım 12 gözlü teflon muffin kalıbı.Kağıdım yoktu kapları hafice yaglayarak tamamını doldurmıcak şekilde koydum ve bu ölçüyle benim kalıbıma tam geldi.Hamur artmadı .Tek seferde 12 minik kek elde ettim.
Hazırlamam ve pişmesi 40 dakikayı bulmadı bile.

Şu soğuk  ve yagmurlu günde yapın ,yanına da bi çay demleyin ya da kahvenizle ısırıklayın gitsin:)


Hepimize mutlu bir haftasonu olsun...sevgiler:)

Hiç yorum yok: