Pages

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

02 Eylül 2006

34 yıllık hayatımın kaçta kaçı rejim listeleri, akapunkturcular değişik zayıflama metodları vs aramakla geçti bilmiyorum.Canıma tak ettiği anlar oldu mide cerrahisi ile zayıflamayı bile düşündüm. Başarılı olup 15-17 kilo verdiğimde oldu ama şimdi biliyorum ki hızla kilo verdiğim diyetlerin hepsinin sonunda hayat tarzımı değiştirmediğim için verdiğim kilonun hep de fazlasını aldım. Geçenlerde Sasha's on diet blogunu görene kadar da kendi irademle zayıflayabileceğimden bile artık vazgeçmiştim. Sasha'ya burdan teşekkür ederim bana motivasyon kazandırdığı için... 31 Ağustos 06 tarihi itibariyle i am on diet too:) Blog açmaya karar verdim...gördüm ki insanlara sorumluluk yüklüyor ve belki de an gelip dietten bunaldığım anlarda beni tekrar motive edebilir.Paylaşmanın önemini baskül ailesinin hemen hemen tüm fertlerinin bloglarını takip ettiğim şu son birkaç günde bir kez daha gördüm. Umarim bu sefer son olur.

Hiç yorum yok: