Pages

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

04 Eylül 2006

Diyette 6.gün

kaptanın seyir defteri diye devam edesim geldi...işgünleri galiba daha kolay oluyo diyete uyabilmek..kaldı ki benim işim direk yemekle ilgili:) Bi cafe& restaurantımız var A. ile ben ortağım demiştim ya...Sabah ve öğlen açıkbüfe hizmet veren bi yer. Ben zaten aldığım bu son 10 kiloyu son 4 ayda bizim yeni ustanın marifetiyle aldım.Adam harbiden güzel yemek yapıyo sunumu da süper....eee bizim iş açısından tabi lehimize..müşteriler memnun biz memnun ammaaa işte bu kilo vaziyetleri çok sakat. İşte bu yüzden benim hepinize göre birazcık daha irade gücüne fazla ihtiyacım var sanki. Bugün pek bi kaza olmadı...minik 1,5 kmlik de bi yürüyüş yaptık ki A.ile hiç yoktan iyidir.Isınma turları bunlar zamanımız elverdiğince yürüycez...bizzat biliyorum ki yürüyüşle 1 haftada 1,5 vericeksen 2,5 bile verebiliyosun.Haftada 3 yürüsek o da iyidir.Akşam yemeği azcık geçe kaldı ama naapalım..8 gibi filan yendi. Fırında hiç yağsız biberli domatesli köfte ve yanında sebze haşlama4 yoğurt. Şu anda da form çayı içiyorum bi tane de kuru kayısı yedim. Yatmadan bir bardak daha su içerim.Günde 8'i mutlaka tamamlamaya çalışıyorum. Sasha fotograf koymus kısa bi sure icin ama yetisemedim...keske gorebilseydim onun haberi yok ama o benim esin kaynagim...son diyetim icin:)

Hiç yorum yok: