Pages

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

09 Eylül 2006

İzmirdeyim

Uzuuunn bi aradan sonra memleketimdeyim. Yanılmıyosam en son Mart ayında buradaydım. Bi kaç gün kaçtım işte..Normalde kilo aldığım dönem ve de diyette değilsem annemle karşılaşmaktan pek hoşlanmam:) Yani haliyle onun benim için endişelendiği en 1. konu kilo..diğeri de sigara. Hatta onunla ilgili bile o kadar yorum yapmıyo. Simdi pek mutlu..Beni gayet sistemli bir diyette ve de kararlı gördüğü için. O yüzden burada çok rahatım hani anneler genelde aman evladım sana şunu pişirdim canın ne ister söyle de yapayım filan olur bizde yok öyle bi durum.Ben gelmeden önce zaten söylemiştim anne ben diyetteyim diye...sebze yiyorum işte ek olarak evde mutlaka bunlar olsun şunlar olsun diye. Sağolsun birbirinden güzel diyet yemekleri ile destekte. Sabah güzel bir kahvaltı yaptık domates( İzmirin domatesleri gerçekten bir başka lezzetlidir) Salatalık ve peynir.Zeytin bazen 2-3 yiyorum ama bugün yemedim. Kahvaltıdan biraz sonra kardeşimle Kemeraltına gittik çıkarken çantama Otacı'nın lifli kayısılı bişeyi var ya ondan atmıştım dışarıda olduğumuz saatlerde ondan 2 adet tırtıkladım o kadar. Eve geldiğimizde öğle yemeği vakti epeyce geçmişti haşlanmış börülce salatası ve biraz közlenmiş kırmızı biber ve patlıcan salatası tükettim tamaaamen yağsız olarak. Akşam yemeğinde de fırında gene yağsız fener balığı buğulama yeşil salata ve yine börülce. Gayet de doydum. Şimdi form çayımı içiyorum bi taraftan.. Buralar İstanbul gibi değil hala baya baya bi sıcak. Annemle yarın sabah erken yürüyüşe çıkmayı planladık uykum daha tatlı gelmezse çıkarız. İstanbula dönüşüme kadar 1,5 kilo filan veririm diye umuyorum. Bir de ahdettim normal bi kiloya gelene kadar çok gerekli olmayan hiçbir giyim eşyası almıcam.Almıcam ya sinir oluyorum 1 sene içinde insan 48-42 arası gidip gelir mi...Geçen sene bu zamanlar tam 42 bedendim ve gayet makul bi tiptim. Tutamadım işte kendimi.. Sascha nilay ve obezanne bir de prettywomana çok teşekkür burdan da beni takip edip destekledikleri için. Yazmayı bırakıp bloglararsı gezinti vakti...

2 yorum:

selhan dedi ki...

ben seni daha önce neden farketmedim???bende tatilden yeni geldim ya ondan artık bozmam boyunu bilmiyorum ama bedenlerimiz yakın sanırım zira bende eylül başında 42den 46 çıkmış olduğumu kabul ederek diyete başladım hadi dön de brlikte yapalım???
ben baskül ailesinde kendini kandırma yım:))
ama artık kandırmıyorum!!!

Girls on blog dedi ki...

Selam nagihan:)
Çok yeniyim herhalde sen tatildeyken ben başldım..31 ağustos tarihli hem blogum hem de diyet başlangıcım.
Sen başlayadur ben haftaya istanbulda olucam:) Bozmadım bozmuyorum.Gelince de devam ederiz.Valla yok pazartesi olsun yok bilmemne tatili geçsin dedikçe kilolar üstüste bindi işte...ama gidecek...senin de:)boyum 1.63