Pages

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

07 Eylül 2006

1 haftayı devirdim:)

Çok şükür kazasız 1 haftayı atlattık. 2 gündür yazamadım vakitsizlikten ama Baskül ailesinin düzenli yazan fertlerini takip etmekten geri kalmadım. Bu arada üyelerden biriyle mailleştim bana gittiği endokrinoloji uzmanının adını filan da verdi bende zaten istiyordum bir uzmana görünmeyi bu aralar sanırım kilo alınca sapıtan hormonlarımın da etkisiyle sebebi çok belirgin olmayan ruhsal sıkıntılar yaşıyorum bir de ailemde de diabet öyküleri var. Bu Cuma İzmire kaçıcam ailemi epeydir görmüyorum.Dönüp geleyim hemen dr.a...Hatta belki bugünden randevumu alsam daha iyi. Çok fazla yürüyüş ya da egzersiz yapamıyorum şimdilik ama altyapısını hazırlamaya uğraşıyorum. Dün A. ile beraber bir alışveriş merkezinde hem T&Shape hem de yürüyüş bantlarına baktık.O da bende yürüyüş bandını tercih ediyoruz ama evde artık bi o eksik...yer sıkıntısı olmasa verilecek paraya değer aslında...Karar veremedik o yüzden hiçbişi almadık.. Ordan çıkınca bir kitapçıdan Montignac yedikçe zayıfla ve ince kal adlı kitabı aldım. Temel prensipleri bilmeme rağmen daha detaylı bilgileneyim diye. Faydalı bişiler okudukça da sizlere de aktarırım.Bu konu gündemimde ki top 1 olduğu için algılarım sürekli zayıflama ve sağlıklı beslenmeye yönelik çalışıyor...herşeyi bildiğimi sadece uygulayamadığımı sanırdım ama kitabı tam okumasam da göz attığım kadarıyla bile minik ayrıntılar var işe yarar. Gram gram da olsa kayıplar başladı..mutluyum. Birazdan dükkanda öğle servisi başlayacağı için şimdilik noktalamak zorundayım. Akşama bi aksilik olmazsa devam edicem.

10 yorum:

Aysel dedi ki...

Tebrik ederim bir haftadır devam ediyorsun. Arkası da gelecek eminim. Kilo verdikçe seninle biz de moral bulacağız.

tontontombo dedi ki...

Öncelikle hoşgeldin:))
T&S i şiddetle tavsiye ediyorum, düzenli yaparsan çok faydasını göreceğine eminim. Yürüme bantları hem pahalı hem de bayağı bir yer işgal ediyor.Bu arada yaptığınız işe bayıldım, eskiden hep hayalimdi, yemek üzerine kendime ait bir yer açabilmek.Mutfağa fazla girme ama:))Kolay gelsin canım , bozma lütfen diyetini

tatlıcadı dedi ki...

Bende çok tebrik ederim.Önemli olan kararlılık.
Bende hem t&s hemde koşu bandı var.Ben t&s i tavsiye ediyorum. Çünkü koşu bandınla 20 dakikadan sonra terlemeye başlıyorsun t&s de 5 dakikadan sonra ve eğer kalça ve bacak problemlerin varsa bence t&s al derim.Ve arkadaşların dediği gibi diyetini bozma lütfen.Bak gram gramda olsa zayıflamaya başlamışsın.

Bu arada kandilinde mübarek olsun.

Girls On Blog dedi ki...

Sevgili obezanne,tontontombo ve tatlıcadı moral desteğiniz için bin teşekkür.
T&S bana da daha mantıklı geliyor .İzmir dönüşü sanırım alıcam. Bi de biraz daha hafifleyince sanırım dha kolay yaparım normalde iş dolasıyla hareketliyim ama kalan zamanda bayılırım yan gelip yatmaya:) dım diyeyim çünkü şimdi daha fazla kal. harcamak için herşeyi yapıyorum.
Hepimize iyi kandiller.

Nilay dedi ki...

Diyetinde bir haftayi guzel bir sekilde bitirdigine sevindim. Neler yiyorsun gunde? Olculerin ve boyun ne kadar? Merak ettim ben simdi..:)
Opuyorum sevgilerimle

Burcu dedi ki...

tebrikler en zor dönemi başarıyla tamamladın ilk 1 hafta hep zordur ;) buarada Montignac ın yedikçe zayıfla kitabı doğru olarak yapıldığında kesinlikle baş tacıdır.dengeli beslenmeyi anlatır.benim zayıflayabilmemi kesinlikle o kitaba borçluyum.ama yapmaman gereken şey sadece protein tüketmemektir.Montignac bunu anlatıyor zaten haftada 3gün tahıl,öğünlerin birinde sebze diğerinde et diyor bu da zaten den geli beslenmek demek oluyor.sadece şekerlerde kısıtlama war ki bu da normal bi olay.tatlıları da yemekten 2saat önce weya sonra tükettiğinde zararlarını minimize edebiliyorsun gibi altın kurallar da wermiş..seninde zayıflamanda yardımcı molacağına eminim..sewgiler..

Girls On Blog dedi ki...

Selam Nilaycim
İzmirde oldugumdan dolayi ancak acabildim neti. Olcu olarak hic bilmiyorum ama soyle bi kabataslak silueti tariflendirelim dersek 1.63 boy ve 46-48 bedenim.En ince yetişkinken gordugum halim 40 beden.Hedefim de gene o :)

aksamdostlari dedi ki...

Selam,

Montignacla ben 20kg verdim .Ama Ramazanın araya girmesiyle beraber diyetimide aksattım.1,5 Sene içinde 33 kg geri aldım.Şimdi ise kendi yöntemlerimle 30kg verdim.

Lighter-N dedi ki...

Ben de eğer yer sıkıntın varsa T-S'i tavsiye ederim...Çünkü yürüme bandında 45 dakika yaktığını t&s'te 20 dakikada yakıyorsun ve bacak-kalça-göbek için çok iyi bi alet, hem de çok çok daha ucuz...Tabi ki vakit buldukça işyerinden bi 15 dakka çıkıp 1-1.5 km yürüüyüp gelebilirsin, illede spor ayakkabılarını giyip 1 saat yürümene gerek yok, günde 2 kere böyle kaçamak yapsan işyerinden o bile çok ettiriyor...Ben öğle tatilinde çarşı-pazar gezip geliyorum hiç bişiy yapamasam da hareket harekettir di mi?:))Kolay gelsin haberlerini bekliyoruz...

Girls On Blog dedi ki...

Yorumun için teşekkürler ligher-N. İstanbula döner dönmez T&S alıcam hemen :tavsiye eden çok fazla:dediğin gibi de her fırsatı değerlendirmek işe yarıyo: bende öyle şimdi yatıyo olmaktansa az da olsa hareket ederim diye bakkala bile gitmeye üşenmemeye çalışıyorum: