Pages

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

13 Eylül 2006

İzmir günleri

son bi kaç gündür herkesi okumakla beraber kendim yazamadım .Malum misafir sayılırım burada yani günler sayılı olduğu için yapmak istediğim ve görmek istediğim çok fazla insan oluyo ve biraz da temebellik ediyorum belki yazmak için.Fakat gün be gün okuyan destekçiler arttığı için acaip mutlu oluyorum inanılmaz motive ediyo beni dolayısıyla bugün bi özet yazmak istedim ve de zaman yarattım. Pazar akşamı 2 senedir nerdeyse görüşmediğim çocukluk arkadaşlarımdan birisinde 3 kız dicem komik olcak(34-36-38 yaşlarında) hatunlar olarak toplandık. Evsahibi akadaşım yemek yemeyin sakın diye tembihlediğinden dolayı aç gittim ama kendimi çok yememeye şartlamıştım zaten. Fakat bizim klasiktir bi araya geldik mi içeriz. İyi de çilir genelde....biraz içerim diye düşündüm.Hatta o gün ekmek ve meyvelerimden kıstım ki akşam günahımı rahatlıkla işleyebileyim:)Arkadaşım gayet diyetsel bi menü yapmıştı haşlanmış sebzelerden oluşmuş mezeler ama tabi yağı ve sarımsağı var. Bir de mis gibi fırın levrek.Az az hepsinden yedim ...ancak içki konusu fena 3 duble rakıyı lüplettim. Çok çok geç sabaha karşı yattık onlar öğlene kadar uyudu ben 9da uyandım ve uyumadım tekrar. Bi kase meyveli müsli yedim sütle. Onlar uyandıp da kahvaltıyı hazırlamamız 14'i buldu onlar kahvaltı bende öğle yemeği yemiş oldum. Yani rakıyı içtim diye hiç de bozup gitmedim diyeti. (benim normalde hep öyle olurdu yerdim battı balık yan gider zihniyetiyle) Sonra evde olunca herşey çok kolay annem de ben buraya gelmeden bikaç gün önce diyete başlamış dolayısıyla herşey diyetsel pişirilip hazırlanıyo. Canım annem...en çokk da onun için istiyorum zayıflayabilmeyi. Hayatta onu en çok mutlu edicek 5 şeyden 1.budur kesin. Vadesi var ama olacak bu sefer...hepinizin de büyük katkılarıyla... Biraz da yürüyüş yapsam çok iyi olucak annem 7 gibi kalkıp yürüyo sabahları haftada 3 filan.Bende istanbulda sürekli çok erken kalktığım için burdaki sabah uykusu biraz kıymetli oluyo haliyle. Aşırı da geç kalkmıyorum zaten 9--9:30 max. Pazar günü dönmeyi düşünüyorum..istanbulu özledim çok...tükkanı da özledim...hatta personelimizi bile... Ara için bi activia alayım da blogları ziyaret edeyim şimdi..izin bana

5 yorum:

Nilay dedi ki...

Artık diyet mantığını kavradın. Diyet bozulursa ( ki bozulmasını istemeyiz) kaldığımız yerden devam edeceğiz..:) Spor yaparsan güzel zayıflarsın yoksa vücudunda sarkma olur. O yüzden işin evine yürünebilecek mesafedeyse yürüyerek git gel bence. Ya da kendine fırsat yarat yürüyüş yapmak için. Şimdi birden t&s yapamayabilirsin eğer egzersizlere alışkın değilsen. O yüzden bence bir iki hafta yürümeyle başla. Hiç birşey imkansız değil. Başarabilirsin. Kendini ve sevdiklerini mutlu et ve bunu sağlığın için yaptığını düşün canım. Ben başardıysam herkes başarır diyorum. Çünkü 3 senedir diyet yapıp zayıflayamayıp aksine kilo alan biriydim ben.

Girls On Blog dedi ki...

Evet yürüyüş yapıcam Nilaycım T&S başta az az yapmayı düşünüyorum. Evle iş yürüyerek gidiyorum zaten ama mesafe çok yakin. İstanbul icin lüks sayılabilecek bir mesafede.ama sıcaklar azaldığı için güzel yürüyüşler yapılmaya elverişli:

Adsız dedi ki...

hoşgeldin canım benim ama hala izmirdesin istanbula ne zman döneceksin?
takip te olmana sevindim kısa da olsa ses ver arada... bu kgler gidecek başka yolu yok

Burcu dedi ki...

merhaba.gayet güzel ilerliyorsun.umarım istediğin rakamlara ulaşacaksın çabucacık demiyorum çünkü gitsin de ne zaman giderse gitsin mantığındayım hep :) öpüyorum..

Girls On Blog dedi ki...

Kendini kandırma:Pazar günü dönüyorum
Sasha :Ya gitsin evet çok çabucak da gitmesin ama çok da uzamaz işalla. :) Bende öpüyorum