Pages

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

21 Eylül 2006

Gram gram kayıp...

Ben hep bi gün geriden yazabilicem sanırım. O günü yaşıyorum eve gelince blog okuyabiliyorum ama nedense yazabilicek enerjim kalmamış oluyo. Dün de dükkanda deli gibi yoğun bi gündü...neyse ki Aslı artık döndü. Unutmadan yediklerimi de bi özetliyeyim. Sabahtan yarım kaşarlı simit ve domates maydonoz yedim... Ara: yanlış hatırlamıyosam bişi yiyemedim bol çay ve su filan Öğlen saati ise benim en yoğun çalışma saatim oluyo daha önce de bahsetmiştim dolayısıyla herkes öğlen yemeğini yerken ben bakıyorum:) öğlen yemeği yerine bir kase yulaf ezmesi sütle içine de 3 tane kuru kayısı.( hem tadını çok seviyorum hem de beni çok tok tutuyo) Kalori miktarından çok emin değilim. bilen var mı ki? Hani şu Eti marka...içinde hiçbişi olmayanlar... Akşam üzeri bir küçük elma... Günün en güzel öğünü ise akşam yemeğimdi....Süper bir salata yaptım....Hem çok doyurucuydu hem de lezzetli..içindekileri yazıcam şimdi... Bolca göbek salata...önceden haşlayıp deepfrizde küçük paketler halinde dondurduğum nohut...evde 3 çeşit peynir vardı( keçi peyniri ..taze kaşar...ve abaza peyniri deniyo galiba ...örgü halinde ama tuzu fazla olmayan) bunların hepsini bi güzel harmanladım. Üzerine 3'er küçük siyah zeytin Aslınınkine kırmızı pancar turşusu da koydum...kendim yemiyorum glisemik indeks davasından dolayı.O çok aşırı kasmıyo ama dikkat ediyo yani....Hmm sonra başka ne koydum ...bikaç ufak ceviz parçası. Az zeytinyağı..limon suyu ...ve de biraz ama hakkaten bi gıdım elma sirkesi.Bence çok lezzetli bi sos oldu....Eti formla servis yaptık...Hatta foto bile çektim ...ama sanırım fotograf çekimim salatam kadar başarılı olmadı:) Bu sabah işe gitmeden tartıldım ama 200 grlık bir fark dışında bişi yoktu. Gerçi kıyafetlerimden hissetmeye başladım ufak kayıplarımı.... Bu sabah da diş doktoruma gittim( o da ayrı hikaye fobisel bi durum ama şükür iyi gidiyo)Metroya kadar yürüdüm yaklaşık 15 dakika...(normalde hep taksiyle giderdim) . Dükkana döndüm çalıştım....öğlen servisini de atlattık....Az önce eve geldim ve blogcumu açtım. Akşama yağmur filan olmazsa Aslı ve annesi hep beraber yürüyüş yapmaya karar verdik. İşalla yağmaz....iyi bişi yapınca çok mutlu ve vicdanım rahat oluyorum...

5 yorum:

Nilay dedi ki...

Cok guzel gidiyorsun bu sekilde devam et. Iki yemek kasigi yulaf ezmesi benim listemde bir dilim ekmek yerine geciyor. Ki sen bir kase demissin o halde nerden baksan 4 dilim ekmek civari yapar. Eh bu da oldukca tok tutar..:) 4 dilim ekmek bir ogun icin cok fazla. Ben birgunde toplam 2 ekmek yiyorum. Dusun yani. Normal yemek yiyebilirsin. Pilav, salata ve etle cok guzel bir ogun olusturabilirsin. Hem cok tok tutar, hem de saglikli bir ogun.

- dedi ki...

Çok iyi gidiyorsun canım, o kadar güzel yemeğim içinde senin yulaf ezmesi yemen büyük başarı.Bu arada senin restaurant nerde? Off off Metro dedin de aklıma geldi.Ben de Nişantaşı'nda çalışırken her gün Metroyla gidip gelirdim işe.Çok özledim çok, ne güzel günlerdi...Ağlıycam şimdi : ((

Nilay dedi ki...

Rengincim, bloğuna baktım da hala bize kaç kilo olduğunu, boyunu, yaşını ve ölçülerini söylemedin.

Girls On Blog dedi ki...

Selam birkaç gündür çok yoğunum ..izmirden de misafirlerim var.Yazamıyorum ama bir baktım yorumlara.
Butterflycım...Gayrettepe de yerimiz.
Nilaycım yaşım 34..ölçülerimi gerçekten tam bilmiyorum ama şöyle söyliim 46-48 bedenim.Boyum 1.63 ...kilom zaten trickerda vardı ama...başlangıç kilom 95.

Burcu dedi ki...

bencede gayet başarılı gidiyorsun. yulafın kalorisini bilmiyorum ama glisemik indeks olarak düşük olduğundan bir öğün yerine geçebilir we zararı olmaz.yani bu benim dietime göre tabi.ben kalori hesabı yapmadığımdan gayet norm al we güzel bir diyet olmuş diyorum .bu şkeilde kesinlikle kilo wereceksin azıcık da hareket eklersen bu iş tamamdır ;) öpüyorum canım ..