Pages

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

18 Eylül 2006

ve tatil bitti...

10 koca tatil gününün ardından İstanbuldayım. Gerçekten özlemişim... İzmirde diyetimi hiç bozmamış olmama rağmen ( rakı içilen gece dışında)fazlaca bi gramaj kaybı olmadı bunu birincisi regl olmama ikincisi de pek fazla hareket etmemiş olmama bağladım.Sanırım ve umarım ki önümüzdeki günlerde daha fazla kaybedebilirim. Bugün tam bir sıkı tempoyla işe başladım. Sabah 7 olmamıştı ki dükkana vardım. Muhabbetimizin sıkıca olduğu müşteriler arkadaşlar hoşgeldin vs gayet dinamik başladık.Hava da çok güzel ne sıcak ne soğuk acaip tatlı bi hava vardı. Sabah evden çıkmadan 2 kuru kayısı ve bi koca bardak su içtim. Saat 9 da dükkandaki kahvaltı telaşı bittikten sonra kendimde bir kepekli kaşarlı tost ve domates maydonozla kahvaltımı yaptım. Öğleden sonra saat 3 e kadar maalesef ki hiçbir şey yeme şansım olamadı yani ağzıma minicik bile bişi atamadım.Karşıya geçmem gerekiyodu(Anadolu yakasına) yanıma bir eti form ve 2 dilim kaşar paket yaptım alelacele yolda onu yedim...dükkana döndüm yıllardır görüşmediğim bir arkadaşımla buluştuk onlara salata ikram ettim ama kendim gene birşey yiyemedim.Eve gelir gelmez 2 domates bol yeşil biber keçi peyniri kaşar peyniri ve de bi çeşit daha peynir adını bilemiyorum onlardan bi salata hazırladım. 2 dilimde tam çavdar ekmeğiyle onu yedim ve bir ohh dedim. Çok acıkmıştım ama gözümü döndürüp de tehlikeli şeylere saldırmadım. A. bikaç gün tatil hakkını kullandığı için evde yanlızım ....bu arada artık bizim de T&S miz var.Dün ilk defa 12 dakika yaptım ancak yavaş yavaş arttırabilicem sanırım.Kan ter içinde kalmıştım...umarım postumu yazdıktan sonra enerm olur gene bi 10 dakikada olsa yapabilirim . Bu arada sabah tartıldım açken evden çıkmadan yani ve eve gelirgelmez bir daha tartıldım 500 gr fark vardı. Olabilir mi ya? yoksa su kaybı mı acaba? Ama ciddi de efor sarfettiğim bi gündü.Sürekli ayakta ve hareket halinde neredeyse...

7 yorum:

Nilay dedi ki...

HAreket berekettir kilo kaybında. Diyet+ spor insanı ZA-YIF-LA-TIR.
Formül bu işte, hadi bakalım artık t&s nde var, bundan sonra her hafta kilo kaybedeceksin bu şekilde gidersen, gram değil kilooooooo!
Tebrikler canım azmin hiç kırılmasın.

- dedi ki...

Merhaba canım, yeni keşfettim seni.Sen de benim tersim bir durum var benim memleketim İstanbul, yaşadığım yer İzmir : )) Ama memleketi İzmir olup da İst.u özleyenini ilk defa duydum.Buradakiler pek sevmez İst.u.Nasıl sevilmez di mi? Öyle özledim ki oraları, Mayıs'tan beri ben de gidemiyorum.Açıkçası kilo vermeden de gitmek istemiyorum, neyse hep birlike vereceğiz di mi kiloları??

duygu dedi ki...

benim gözümün dönüp de senin kadar sağlıklı şeylere saldırdıım bi anım hiş olmadı :)))

Lighter-N dedi ki...

Ben de hafataya İzmire gidicem yaşasın!T_S mucize bişiy, hergün 15er dakika da olsa yaparsan farkı görürsün hemen canım, kolay gelsin...

Girls On Blog dedi ki...

Nilaycım ya evet formülü kaptım..amin isalla azmim kırılmadan minumum 1 sene veriyorum kendime.
Sevgili butterfly keşfine memnun oldum:) Bende seni takipteyim..Valla istanbul virüs gibi kanına bi girdi mi asla çıkamıyo insanın:) İzmirlilerde genel bi önyargı vardır istanbula karşı ...doğru:)
Duygucum...Valla kesinkes şartlanmayla ilgili...normalde bende anormal karbonhidrata saldırdırdım..bu sefer ya olacak ya olacak modundayım:) Dolapta çukulatalar nutelllalar durup duruyo gözüm görmüyo hiç...maşallah diyeyiim:)
Lightercım T&S marifetlerini en kısa zamanda göstersin istiyorum.İzmirin de tam mevsimi acaip güzeldi.
Topluca kaybedeceğimiz kiloların şerefine 1 bardak su içicem şimdi...
Hepinize çok teşekkür...yorumlarınıza ve desteğinize...

Burcu dedi ki...

canım benim hareketle kilo weriliyor ama gün içerisinde su kaybından da oynamış olabilir aynı saatlerde tartılırsan daha kolay anlarsın ama elbet kiloların bir çözülme noktası olacak sabret canım , olacak başka şansı yok ;)

NOT : blogumun adresi deişti : oldubile.blogspot.com

Adsız dedi ki...

hoşgeldiiinnn
afferim doğrudur kız ya sabahtan akşama 2kg su+ besin alıyoruz ya vermemiz de çok normal bence benim gece tartısı ile sabah tartısı çok farklı oluyoo
ama doğru olan sabak wc sonrası cıbıldak olan:))sen onu baz al..