Pages

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

25 Eylül 2006

Moralim bozuk

Ben yine son birkaç günün özeti şeklinde geçicem...Bütün haftasonu arkadaşlarım buraydı İzmirden ...abartmamakla beraber..ramazan öncesi ve de çok sık yapılmayan bir İstanbul zirvesi filan olduğu için rakı içildi:( Yani balık yendi tabi ve de mezelerden de... Fakat zaten Cumartesi gününe kadar bütün verdiğin kilo yaklaşık 1 aydır 3 kilo ...bu benim için çok az...Neye göre az derseniz...önceki diyetlerimde bu kadar sadık kalıp en az 5-6 kilo verebilirken bu sefer sadece 3 kilo olması inanılmaz asabımı bozmuş durumda.Belki yaşın artık etkisi var belki de başka etkenlerde vardır. Pretty woman bana bir endokrinolog önermişti...bugün ondan Perşembe günü için randevu aldım...görücez bakalım... Azmimi mi kaybetmiyeyim diyorum ama olmuyo...ciddi asabım bozuk 2 gündür.... Herkese sevgiler arkadaşlar...

7 yorum:

farlane dedi ki...

Girls On Blog, sakın moralini bozma. Belki mevsimsel bir durum, belki hormonların ufak oyunudur. Bu dönemlerde moralimizi bozmayıp yola devam etmeliyiz :) Az bile olsa, gram gramda olsa gidecektir o kilolar. Önemli olan giden kiloların kalıcı olması geri gelmemesi. Doktor sunucundan bizi haberdar et olur mu?

Girls On Blog dedi ki...

Farlane...teşekkür ederim okuduğun için ve yorumun için. Ben seni bir kere okuyup ve yorum yazıp kaybetmiştim.Yani iyi ki yazmışsın:)
Moralimi bozmamaya çalışıyorum ama biraz gerginim cidden. Perşembe gideyim dr.a yazıcam tabi..muhtemelen birtakım tahliller isticektir...Sana da başarılar çok:)

Burcu dedi ki...

diyet sayısı arttıkça kilo werme hızı düşüyor bunu biliyorsun deil mi?hayatında hiç diyet yapmamış bir insanın kilo werme hızıyla bizim gibi hayatı diyetle almakla wermekle geçmiş birinin kilo werme hızı kesinlikle bir deil.bunu da gözden kaçırma we yoluna yılmadan dewam et canım..elbette karşılığını alacaksın...

Girls On Blog dedi ki...

Evet Saschacım ...biliyorum bilmesine de ...işte bünyem kabul etmiyo:)
Yarını bekliyorum bakalım dr. ne dicek?
Zaten çok pişmanım şişman olmayıp yani 60 lı kilolardayken deli gibi açlık grevlerine girip girip sonunda gerçek bi şişman oldugum için:(

- dedi ki...

evet ya bazen kendimiz bu hale getiriyoruz kendimizi örneğin ben 61 kiloydum hala daha zayıflıyacağım diye kasıp kasıp 70'lere çıktım.Halbuki kal di mi yerinde yok, yetmiyo : ((

Sabret canım, elbette sabrının karşılığını alacaksın...

Adsız dedi ki...

noldu doktor kontrolu?

Lighter-N dedi ki...

Canım ayda 3 kilo gayet iyi bi rakam bence...6 kilo verebilmen için vereceğin kilonun en az 20 olması ya da direk su ve kastan erimen gerekir! O yüzden moralini bozma ve haftada 1 ölçülerini al gerçek yağ kaybı ordan anleşılır...